Маркетинг для медичного центру Алгоритм здоров’я

Маркетинг з повним набором інструментів — вибір українських фізіотерапевтів. Саме маркетолог здатен організувати розробку брендбуку, маркетингової стратегії, налаштувати CRM і SEO та побити рекорди у фінансовому плануванні за перші місяці роботи.

лід за пів року співпраці
0
охоплення за 1 місяць
0
приріст підписників інстаграм
0
приріст підписників YouTube
0
нових пацієнтів залучено
0
рекорд росту виторгу
+ 0 %
Shape Image
Shape Image

Алгоритм здоров’я —  медичний центр фізичної реабілітації в Києві. Допомагають відновити фізичне здоров’я та повернутися до повноцінного життя з рухом без проблем.

Зараз у команді 5 спеціалістів, які лікують порушення постави, захворювання спини та суглобів, реабілітують після операцій чи травм.

У центрі будують стосунки з клієнтами на довірі та чесності, використовують послідовний підхід. Кожен пацієнт отримує чіткий план лікування та підтримку терапевтів.

Запит клієнта в діджитал маркетингу

До запуску діджитал маркетингу «Алгоритм Здоров’я» прийшов у лютому 2023. На той момент у центрі було 3 спеціалісти та адміністратор. Нових клієнтів майже не було, все трималося на старих, лояльних клієнтах.

2 основні потреби клієнта:

Розвивати знання терапевтів України.

Створити відділ маркетингу компанії.

Основні інструменти маркетингу в проекті

YouTube
Таргетована реклама
Брендбук
Оптимізація лендингу
SEO
Організація фото- та відео- зйомок
Інфлюенс-маркетинг
Google Analytics G4
Програма лояльності
Система збору відгуків
Чат-боти
Google My Business

Розробка маркетингової стратегії

Результати в SMM:

Провели аналіз 5 основних конкурентів.

Описали цільову аудиторію, болі та заперечення.

Прописали місію, цінності, переваги компанії та архетип бренду. Упакували все у бренд-платформу.

Розробили бізнес-процес та карту шляху клієнта.

Почали реалізацію з трьох інструментів діджитал маркетингу: комплексний СММ, таргет, програма лояльності (робота з постійними клієнтами: CRM).

маркетинг стратегія

Фінансова модель маркетингу

Фінансове планування з Marketing Office  — частина маркетингової стратегії. Ми оцифровуємо план, вносимо план інвестицій в маркетинг, фінансові показники та щомісяця порівнюємо плани з реальними цифрами.

У липні для «Алгоритму здоров’я» ми перевершили бажані показники, які прорахували на початку співпраці та в липні створили фінмодель до листопада.

У квітні взагалі не очікували нових клієнтів і робота йшла на постійних і підвищення лояльності. Одначе, в квітні отримали 13 нових клієнтів. В СММ почали робити активний постинг, центр почали рекомендувати. Зараз є не тільки постійні, а й нові клієнти щомісяця. Це залежить від таргетингу й основних маркетингових інструментів.

Ріст прибутку в процентах відносно середнього прибутку ДО співпраці:
Квітень
19.62%
Травень
68.35%
Червень
33.54%
Липень
78.66%

СММ в маркетингу медичного центру: які інструменти залучили

Результати в SMM:
  • Розробили брендбук для соцмереж.
  • Провели фотосесію для контенту.
  • Упакували профіль.
  • Почали системний постинг зі сторітелінгом.
  • Впровадили нові рубрики та рілси.

Опубліковано за пів року:

33 дописи

66 рілс

836 історій

Працюємо з поточними клієнтами. За перший місяць роботи активізували старих клієнтів компанії завдяки SMM.

Квітень 2023 до співпраці
Серпень 2023 з новим візуалом

Статистика в інстаграмі

Також перевернули бачення маркетингу клієнта: використовуємо гумор, показуємо команду центру. Все це допомагає майбутнім пацієнтам стати ближчими з фізичними терапевтами й адмінами. А статистика крайніх 3 місяців підтверджує правильний вибір СММ стратегії.

Реклама у блогерів

Співпрацюємо з українськими блогерами, орієнтуємося на Київ.

Створили базу блогерів для Алгоритму здоров’я та домовляємося про рекламу.

інфлюенс маркетинг

Таргетована реклама в маркетингу медичного центру

У маркетингу для «Алгоритму здоров’я» таргетована реклама у фейсбук та інстаграм давалася складно. Таргетолог у співпраці з маркетологом проекту постійно в режимі ресьорчу. Це виправдано, бо саме завдяки таргету + СММ з’являються нові клієнти.

Приріст нових клієнтів завдяки співпраці з Marketing Office:

Вартість ліда завдяки оптимізації виявилася нижчою за очікувану. Раніше клієнт отримував ліди за 500-600 грн, ми понизили цей показник до 300 грн.

Щомісяця тестуємо нові гіпотези й шукаємо наше рішення. Наприклад, рекламні креативи створювали два різні дизайнери та сам таргетолог. Загалом протестували понад 20 креативів для різних аудиторій в інстаграм та фейсбук.

Приклади креативів:
креатив для таргету

У період із квітня по липень отримали 191 лід. При цьому в травні таргетовану рекламу в фейсбук та інстаграм відключали (було тільки 3 ліда), бо наймали нових терапевтів. Зараз у центрі 5 співробітників і таргет знову запускаємо.

Брендбук для медичного центру

Брендбук для соцмереж та «інструкція» використання логотипу, кольорової гами стали опорою для всіх інших задіяних інструментів інтернет маркетингу. Графічний дизайнер створив дизайн каруселей, стрічки, вибраних розповідей, поєднання основних і акцентних кольорів.

Завдяки брендбуку «Алгоритм здоров’я» має однаковий дизайн в інстаграмі, на сайті, в YouTube та інших платформах. Маркетинг працює краще, коли все синхронізовано.

Дизайн інстаграм
упаковка профілю
  • Зібрали семантику для YouTube каналу.
  • Провели оптимізацію: опис головної, назви відео, опис відео, хештеги.
  • Впровадили формат YouTube Shorts.
YouTube просування
обкладинка для YouTube
  • Оптимізували хедер, розміщення кнопок.
  • Змінили основний заклик та позиціювання.
  • Адаптували кольори по брендбуку.
  • Зібрали семантичне ядро та додали в лендінг ключові слова.
  • Додали відсутні методи контакту.
  • Розписали ціни на процедури.
  • Додали блок акцій та спецпропозицій.
сайт візитка

Клієнт і раніше використовував чат-боти, але рідко. Зараз пацієнти можуть обирати зручний для себе метод запису та комунікації: в телеграмі, вайбері, через месенджери, сайт або телефоном.

чат бот

Ефективність маркетингу в цифрах

◉ Інстаграм

Було

9 лютого – 10 березня

  • Підписники – 1188
  • Охоплення – 2158
  • Взаємодія – 115

Несистемний постинг, відсутність рілс.

Стало

13 черв – 12 липня

  • Підписники – 2468
  • Охоплення – 67300
  • Взаємодії – 1251

Опубліковано за пів року:

  • 33 дописи
  • 66 рілс
  • 836 історій

Контент системний, працює з таргетом.

◉ Фейсбук

Було

Охоплення – 4 859

Стало

Охоплення – 34 119

◉ YouTube

Було

До квітня 2023:

Підписники – 11 810

Стало

Після 6 місяців співпраці:

Підписники – 13 000

◉ Кількість клієнтів

Було

Постійних – 40

Нових – 7

Стало

Постійних – 50

Нових – 19

◉ Виторг

Було

Стало

Ріст на 78% відносно виторгу до співпраці. Цифра щомісяця росте.

◉ Вартість ліда

Було

500-600 грн

Стало

300 грн

Маркетинг команда проекту

Аліна Кашапова

Маркетинг-директор

Маркетолог

SMM-спеціаліст

Куран Аріана

Графічний дизайнер

Графічний дизайнер

Фотограф

Маркетинг за пів року співпраці

Маркетинг — частина продажів, іміджу, розвитку й масштабування будь-якого бренду. Команда «Алгоритму здоров’я» довірилася нашим спеціалістам і отримує результат щомісяця. Зараз працюємо на масштабування, будуємо довгострокові плани.

Разом бачимо перспективи і хочемо розвивати центр, залучати більше працівників і навіть відкривати нові центри. На довірі й повазі наша співпраця в діджитал маркетингу продовжується.

Я співзасновник медичного центру Алгоритм Здоров'я https://alz.in.ua/. Аліну мені порекомендували як крутого маркетолога 6 місяців тому. Відтоді ми працюємо разом використовуючи комплексний маркетинг. З того часу кількість клієнтів збільшилася вдвоє, як і кількість персоналу. Попереду амбітні плани з розширення бізнесу, тому наша співпраця буде тільки розширюватися. Хочу виділити маркетолога й куратора нашого проекту Дар'ю Войт та СММ спеціаліста Вікторію Бровчук. Дівчата неймовірні професіонали своєї справи. Нас чекає ще багато роботи разом))

Ігор Беляк

Ігор Беляк

Співзасновник центру

Для чого замовляти маркетинг з комплексним підходом?

Хочете делегувати все, а не один інструмент маркетингу. Маркетолог — як диригент усього відділу, що підбирає кращі рішення в моменті й вимикає непотрібні зараз інструменти.

Шукаєте партнерів, яким можна довіряти. Кейси та досвід Marketing Office зі всіма основними маркетинговими інструментами — доказ надійності й стійкості співпраці.

Ваш бізнес — це наш крутий кейс.

Станьте приводом для гордості Marketing Office!