Можемо залучати спеціалістів Marketing Office: графічних дизайнерів, розробників, SEO-спеціалістів, SMM-спеціалістів, таргетологів, PPC-спеціалістів.
Маркетингова стратегія — набір фундаментальних маркетингових документів + план роботи для досягнення маркетингових цілей: впізнаваність бренду, лідогенерація, утримання і відносини з клієнтами.
Більше не доведеться йти навпомацки чи хвилюватися, чому якийсь інструмент маркетингу не працює. Ви будете точно знати, як працювати ефективно, не розпорошуватися на 100 розмитих задач і (упаси боже) не злити бюджет.
Дослідження та опис цільової аудиторії
Аналіз конкурентів 4P
Неймінг, позиціювання, місія, УТП (унікальна торгова пропозиція), переваги, архетип бренду, Tone Of Voice
Бізнес-процес продажу та ведення клієнта
Розробка детальних планів запуску основних інструментів просування та продажів
Проводимо 2 базових маркетингових дослідження:
Дослідження ЦА різних рівнів: опис, анкетування, глибинне інтерв’ювання.
Аналіз конкурентів за системою 4P (product, place, price, promotion).
Також можемо робити аналіз бізнес-моделі по Canvas, ABC-аналіз послуг і товарів та інші дослідження, необхідність яких залежить від бізнесу.
Збираємо або формуємо з нуля колесо бренду: назва, позиціювання, УТП (збірна інформація, направлена на зовнішню комунікацію). Цей документ беруть в роботу спеціалісти всіх інструментів.
Розроблюємо Tone of Voice, архетип бренду.
Якщо у вас є такий документ, актуалізуємо його.
Розроблюємо карту шляху клієнта, воронку продажів, фіксуємо всі етапи, які має пройти людина від статусу користувача до клієнта.
На кожному з цих етапів формуємо набір інструментів, які будемо використовувати в маркетингу.
До маркетингової стратегії входять не тільки діджитальні інструменти, а й програма лояльності, зовнішня реклама тощо. Стратегія враховує усі етапи аж до повторної покупки.
Стратегія маркетингу робиться 1,5 місяці. Це час для досліджень і оформлення документів, які стануть фундаментом побудови системи маркетингу.
У цей період бізнес ще не відчує змін у лідогенерації, збільшенні KPI. Але без маркетингової стратегії рекламні інструменти можуть бути вкрай неефективними, доведеться тестувати сотні гіпотез без розуміння стратегії.
Результат стратегії маркетингу відчутний через 4-5 місяців та усі наступні роки існування бізнесу.
Розробка маркетингової стратегії
Старт проекту і впровадження стратегії з гнучким підходом
Аналіз тестів та інших результатів
Масштабування та поступове впровадження інструментів
Для вибору часу й дати заповніть форму, і менеджер узгодить деталі.
Пропишемо унікальний план розробки стратегії маркетингу для вас, який залежить від масштабу бізнесу. Отримаєте план дій з датами, бюджетом, командою, а тоді ви приймете рішення про співпрацю.
Надсилаємо вам офіційні рахунки, сплачуємо податки. За потреби робимо додаткові угоди.
Стартуємо одразу від першої розмови та збираємо команду. Розробка маркетингової стратегії потребує зусиль, тож час втрачати ніколи.
Ставимо зустрічі, узгоджуємо та презентуємо кожен етап і кінцеву стратегію з планом, фінансами, бюджетом на реалізацію кожного інструменту, прогнози прибутків та інших результатів (підписники, охоплення, трафік тощо).
Ми здатні повністю реалізувати маркетингову стратегію, яку розробили. Вам не потрібно шукати людей для цього. Надаємо будь-які послуги з маркетингу та йдемо в реалізацію.
Навчання команди, наставництво, затвердження стратегії.
Розв'язує організаційні питання з вами: договір, способи оплати, рахунки, акти.
Щоденне координування роботи команди, контроль успішності та дедлайнів, брифування, аналіз результатів.
Виконання маркетингового плану, управління всіма спеціалістами, ведення маркетингових інструментів і впровадження нових.
Маркетолог пірнає в бізнес, копає, досліджує. Стратегія маркетингу — це знати, як, що, коли відбувається, як продавати товар/послугу/рішення, хто є вашою аудиторією, що застосовують конкуренти. Тоді на етапі реалізації маркетингової стратегії чітко знаємо, що робити по кожному інструменту.
Клієнти кажуть, що не відчувають роботи онлайн. Бачите роботу кожен день у чатах і трекерах, ми на зв’язку й готові допомогти.
Marketing Office не працює як маркетингова агенція, у нас інша система.
Ми за якість, а не кількість.
Формуємо індивідуальний план для вашого проекту.
Ціна розробки маркетингової стратегії залежить від кількості інструментів та цілей.
Остаточну пропозицію ви отримаєте на безкоштовній зустрічі з лідером Marketing Office.
Мій проект має декілька напрямків роботи і пов'язаний з фізичною терапією. Наша діяльність має декілька напрямків, основні з яких це платні й безкоштовні консультації, а ткож навчальні вебінари для фізичних терапевтів й лікарів. Близько року ми розвивали проект своїми силами: довго, повільно, важко й не впевнено. І взимку я була така виснажена, що варіанти було 2: або закриватись, або вкладати кошти й просити допомогу. Я вибрала другий. Моя проблема була в невмінні правильно донести цінність послуг до людей, а також тому як правильно їх продавати через соціальні мережі. Зусиль витрачала багато, а зрушень не було. З командою ми проаналізували проект, визначили основні напрямки в роботі, з мене зняли ведення сторінки і я прямо видихнула через це. Після аналізу стало зрозуміло в яких напрямках ми можемо розвиватись й що для цього треба. Дівчата відносяться до роботи дуже відповідально. Альона Караульна взагалі вогонь. Я іноді думаю чи є щось що вона не знає і не вміє Ну і що важливо, навіть якщо у них щось пішло не так (помилились, не встигли, не зробили) - вони вміють визнавати помилки й недоліки. Й роблять все щоб виправити надалі. Поки результати мене влаштовують. Для себе я встановлюю показники розвитку і вони доволі хороші як для 3 місяців співпраці. Надіюсь надалі цей ріст буде зберігатись.
Співпрацювали з дівчатами для покращення роботи благодійного фонду. Команда підготувала чіткий план, та багато нових ідей які можна втілювати у нашій роботі. Також хочу зазначити не тільки їх професійність, але як вони добре розташовують до діалогу. Співпрацею задоволені на всі 100%
Я співзасновник медичного центру Алгоритм Здоров'я https://alz.in.ua/. Аліну мені порекомендували як крутого маркетолога 6 місяців тому. Відтоді ми працюємо разом використовуючи комплексний маркетинг. З того часу кількість клієнтів збільшилася вдвоє, як і кількість персоналу. Попереду амбітні плани з розширення бізнесу, тому наша співпраця буде тільки розширюватися. Хочу виділити маркетолога й куратора нашого проекту Дар'ю Войт та СММ спеціаліста Вікторію Бровчук. Дівчата неймовірні професіонали своєї справи. Нас чекає ще багато роботи разом))
Дуже крута команда, все швидко і якісно. Справді професіонали свого діла, які працюють на результат і заінтересовані у вирішенні запитань по суті і в глибину, а не лише поверхнево. Рекомендую!
Дякую за вашу роботу. Матеріали, що підготували. З вами приємно було спілкуватись, працювати і разом рухати цей світ персонажу.
Ми не просто можемо розробити маркетингову стратегію.
Команда спеціалістів Marketing office може реалізувати план разом із вами.
Не часто, але якщо у бізнесу чи особистого бренду НІКОЛИ не було маркетингової стратегії, то треба робити одразу. Якщо стратегія маркетингу є, то слід приблизно раз на рік було повністю оновлювати, актуалізувати усі маркетингові документи: аналіз конкурентів, опис цільової аудиторії, ціновий аналіз.
Ми аналізуємо показники за пів року, тоді змінюємо загальний план. Під час роботи постійно повертаємося до маркетингової стратегії просування бренду, працюємо в документах.
Етапи розробки маркетингової стратегії включають деталізований план та всі маркетинг інструменти, з якими можна працювати.
Звісно, бажано, щоб стратегію маркетингу реалізувала команда, яка її розробляла, бо в неї ширше розуміння вашого бізнесу, стратегії просування бренду і бачення, куди його розвивати. Ці люди вивчали і заглиблювалися в бізнес, мають розуміння, ЯК просувати бізнес, а не просто отримали задачі.
Але ця послуга з маркетингу — завершений результат роботи, віддати чи делегувати її можна будь-кому.
Можемо вести навіть один інструмент маркетингу, не обов’язково замовляти виключно розробку маркетингової стратегії.
Є 2 варіанти співпраці зі спеціалістами інших маркетингових агенцій, SMM агенцій або фрілансерами:
Дуже добре, коли ви знаєте свою цільову аудиторію (ЦА), але для роботи опис має бути оформлений в документ і вивчений маркетологом та всією командою, яка працюватиме в проекті.
Якщо у вас є документ з описом ЦА чи іншими маркетинговими дослідженнями, вони зроблені правильно, актуальні, то можемо виключити ці пункти зі стратегії.
Якщо ви знаєте ЦА тільки в голові, це все треба задокументувати. Лише маркетингові документи можна правильно делегувати.
Кожна ніша бізнесу унікальна, і маркетологи та діджитал-спеціалісти Marketing Office навчені працювати, враховуючи це.
Маркетингова стратегія приклад стоматології, торгово-промислової палати та пабу. Для кожного клієнта даємо унікальне рішення.
Аналіз конкурентів — дослідження, за результатом якого маємо розуміти, де поступаємося на ринку, а в чому кращі й маємо продовжувати в тому ж дусі.
Це маркетингове дослідження робиться в першу чергу, щоб відрізнятися.
Якщо не будете знати, що конкуренти роблять у різних джерелах, не зможете і відрізнятися. Ви маєте знати, чому клієнт іде до конкурента, а не до вас, і редагувати маркетингову стратегію підприємства з урахуванням цього.
Зазвичай під час проведення аналізу конкурентів інсайти та потік нових рішень виникають і в маркетолога, і у власника бізнесу.
Не всі модні інструменти, які застосовують інші бренди, які на слуху, будуть ефективними для вашого бізнесу. Бо він унікальний.
Наприклад, всі кажуть, що треба ТікТок, але, якщо у вас як у бізнесу немає сайту чи упакованого інстаграму, вести цю соцмережу не буде ефективно, бо ви не будете мати, куди перевести трафік. Під час розробки маркетингової стратегії ми підбираємо інструменти, які будуть ефективні для вашого бізнесу та їх пріоритетність: коли і як запускати.
Можна, але є великий ризик! Доведеться тестувати дуже багато гіпотез і витратити бюджет, щоб знайти те, що буде працювати у вашій ніші. Але й це не гарантує вам продажі.
Щоб були продажі, треба розуміти, які саме, скільки та як ми їх досягнемо.
Кожен інструмент в рамках розробки маркетингової стратегії підприємства має свою ціль. Кількість продажів залежить не тільки від інструментів, а й від обробки лідів та роботи відділу продажів.
Системний ріст продажів = системний багатоканальний маркетинг, який починається з формування маркетингової стратегії.
Для розуміння на якому етапі і в рамках яких інструментів ми можемо адаптовуватися на мінливому ринку.
Маркетингова стратегія фірми включає обов’язковий набір інструментів, направлених на глобальні цілі маркетингу: впізнаваність, performance, retention.
Якщо ви не будете знати, які інструменти відповідають за кожен з цих напрямів і приносять найкращий результат, не зможете змінюватися під ринок. Просто не будете знати, що робити.
Підбираємо для комплексного маркетингу команду, яка підійде в проект не тільки за hard і soft skills. Знаємо, чи людина мала досвід у вашій ніші, чи підійде за темпераментом у команду. Якщо робота не йде з будь-якої сторони, то замінюємо маркетолога чи інших членів команди. Для нас важливий проектний менеджмент і комфорт.
Якщо відбувається звільнення маркетолога чи інших представників Marketing Office, відпустка, ви цього не відчуваєте, план виконується щодня. Беремо на себе залучення та введення на посаду.
Маркетингова стратегія — це не обов’язково винахід велосипеда. Це аналіз вашого бізнесу і підбір для нього всім відомих інструментів.
Але серед сотень з усіх підбираємо ті, які спрацюють у вашому бізнесі.
На світі нема унікальних соцмереж чи алгоритмів, але може бути унікальний контент чи набір пропозицій для ваших клієнтів. Маркетингові стратегії — це не про геніальні рішення, які вистрілюють, а про системну й професійну роботу, розвиток.
Уже на вибрані інструменти накладаємо креативні ідеї та рішення.
Коли розроблюємо карту шляху, окремо не ділимо на інтернет маркетинг, зовнішній маркетинг, BTL, ATL. Розглядаємо всі можливості досягти результатів у бізнесі. Вони можуть включати офлайн маркетинг інструменти: поліграфія, білборди, флаєри, організація офлайн івенту, партнерський маркетинг, спонсорство.
Зараз інтернет маркетинг дає швидший результат і кращу впізнаваність бренду, але офлайн методи теж можуть працювати. Як ваш відділ маркетингу ми забезпечуємо роботу з усіма підрядниками онлайн і офлайн. І банер для конференції підготуємо, і фотосесію організуємо, і все це викладемо в інстаграмі.
Ви повинні проаналізувати, що входить у ціну маркетингової стратегії. Отримайте комерційну пропозицію, тоді домовимося про коротку зустріч. Ви зможете проаналізувати наш підхід, зрозуміти, чи вам відгукується.
Якщо вам не підійде ціна маркетингу, ви можете відмовитися й сказати про це чесно 💜
Так, можемо реалізувати стратегію, бо Маркетинг офіс надає усі послуги комплексного маркетингу. Стратегію треба переглянути, актуалізувати, й тоді прийняти рішення.
При розробці маркетинг стратегії проводимо багато брифів і зустрічей з вами, вона не відірвана від вашого бачення. Інструменти накладаються на бачення зростання, на ваші цілі.
Якщо у вас ціль вирости в 2 рази, то в маркетинговий план накладаються інструменти для досягнення цієї цілі. Якщо ріст плануєте в 10 разів, набір інструментів може бути іншим.
Маркетингова стратегія — це набір фундаментальних маркетингових документів + план роботи для досягнення маркетингових цілей: впізнаваність бренду, лідогенерація, утримання і відносини з клієнтами.
Класифікація маркетингових стратегій може бути за терміном реалізації: глобальна маркетингова стратегія на 5 років, короткострокова на 0,5 року. Або стратегії на: розширення ринку, для підтримки стабільності бізнесу, відкриття нових ніш на ринку.
Команда Marketing Office розроблює стратегію в рамках певної концепції маркетингу. Наприклад, інтенсифікації комерційних зусиль, концепції виробництва, маркетингу, соціально-етичного маркетингу (за Котлером).
Рішення буде підібране під ваші можливості та ресурси. Цілі маркетингу можуть бути короткострокові або дуже масштабні, як «підняти прибуток у 10 разів».