Медичний маркетинг для кінезіолога і реабілітолога
Артема Кобзіна

Медичний маркетинг з нашим підходом — не про дописи з гугла та залякування пацієнтів болячками. Наша маркетинг-команда працює над лояльністю, довірою та зручністю клієнтів на всіх етапах комунікації з брендом.

0
сторінок сайту
0
сторіс за місяць
0
охоплення в інстаграмі за 3 місяці
+ 0
підписників
0
переходів на сайт
0
лідів за 1 місяць таргету
Shape Image
Shape Image

Артем Кобзін — кінезіолог, який має цілісний підхід до проблем пацієнта. Діагностує, усуває причину болю та навчає покращувати свій стан. 

Артем руйнує стереотипи про нудні сторінки лікарів. Харизму й почуття гумору показує в блозі та на сеансах кінезіології.

Позитивний настрій, бажання допомогти та професійність відчуваються навіть через інстаграм та на онлайн-курсах.

Запит Артема по медичному маркетингу

Артем звернувся до Marketing Office, щоб розвинути особистий бренд, запустити свої інфопродукти та делегувати роботу по SMM через велику завантаженість на роботі.

Наша команда взялася до роботи, й над проектом працювали аж 6 людей. За три місяці співпраці ми робили дизайни, сайти, запустили курс, побули моделями для відео й покращили “фрілансерські” проблеми зі спинами.

Від маркетингової стратегії до тік-тока та YouTube

Як завжди, роботу стартували з розробки маркетингової стратегії.

Проаналізували конкурентів і визначили теперішню точку на ринку.
Описали 7 портретів цільової аудиторії.
Упакували бізнес-портфель.
Створили карту шляху клієнта.

SMM для реабілітолога

Випробували декількох SMM-спеціалістів, щоб підібрати 100% ідеал співпраці. Для особистого бренду важлива комунікація SMM-ника з клієнтом для роботи в повній ідилії.

Підготовка до запуску SMM лікаря:

  • Провели аналіз сторінки (сильні та слабкі сторони, можливості та ризики).
  • Розробили план оптимізації сторінки інстаграм.
  • Створили матрицю контенту.
  • Готовий контент-план на місяць і ТЗ для фото й відеозйомки.
  • Розробили брендбук: основні кольори, елементи, шрифти.

Які інструменти в SMM використали:

Прогріви у сторіз.

Регулярний контент. Створили матрицю контенту та плани.

Розробка ТЗ для фотосесій та відеозйомок.

Створили воронку повідомлень для інстаграм.

Розробили брендбук для соцмереж: акцентні й основні кольори, кольори стрічки, графічні елементи, шрифти.

Розробка сайту лікаря

  • Створили сайт з усією інформацією про спеціаліста та курси.
  • Розробили структуру, сформували семантичне ядро.
  • Зараз на сайті 8 сторінок.
сайт на конструкторі
розробка сайту на конструкторі
медичний маркетинг

Курс лікувальних вправ як частина медичного маркетингу

  • Розробили план просування.
  • Провели прогрів через інстаграм.
  • Органічно продали 15 курсів.
  • Наступні кроки: таргет, робота з блогерами та розіграш доступу до курсу, розробка чат-боту.
як створити курс

Просування на YouTube

  • Оптимізували канал.
  • Зробили SEO для пошуку відео: як люди шукають вправи на YouTube.
  • Сформували стратегію, які відео треба зняти.
  • Розробили дизайн обкладинок та опублікували освітні відео Артема.
оптимізація ютуб
vidiq

Зручний запис для пацієнтів

Ми впровадили CRM та провели навчання. Тепер пацієнти записуються самостійно в будь-який час та бачать усі вільні дати. Паралельно підіймаємо рівень лояльності та комунікації з клієнтами.

маркетинг для бізнесу

ТЗ на фотосесію — теж частинка медичного маркетингу

Одразу після оптимізації сторінки в інстаграм прописали ТЗ для фотосесії. Живі фото передають індивідуальність та харизматичність клієнта.

Важливі фото й відео не тільки для інстаграму, а й оформлення курсу вправ Артема.

фотосесія експерта

Чому не варто боятися делегувати SMM?

Артем Кобзін — кінезіолог та реабілітолог з досвідом 11 років у медицині. Тим часом наші маркетологи — експерти у просуванні інстаграму та курсів, контент-мейкінгу та побудові особистого бренду. Разом з Артемом створили круту команду.

Яких результатів досягли разом:

Наш клієнт витрачав мінімум часу на контент, делегував багато процесів.

Якість контенту не погіршилася завдяки віддачі Артема й постійному контакту з SMM-спеціалістом і маркетологом.

Контент був цікавим і на повному розумінні з клієнтом. Артем вчасно скидав усе по ТЗ, працював з командою злагоджено. Ми просували бренд в інстаграмі, фейсбуці, YouTube та Tik-Tok.

Запустили інфопродукти. На платформі з курсами зареєструвалися понад 40 учнів.

Впровадили маркетингову звітність щотижня і щомісяця. Працювали з планом продажів.

Команда для розвитку особистого бренду Артема Кобзіна

Аліна Кашапова

Маркетинг-директор

Маркетолог

SMM-спеціаліст

Відеомонтажер

Графічний дизайнер

seo аудит

SEO-спеціаліст

Анастасія Саламаха

Акаунт-менеджер

Фотограф

Метч з Артемом за час співпраці:
коли медичний маркетинг з гумором та віддачею

Навіть у медичному маркетингу спеціаліст може розкритися та вести не тільки серйозні курси, а й показувати гумор у тік-тоці. Саме так люди зближуються з експертом у соцмережах та перетворюються на клієнтів.

За три місяці співпраці з Артемом Кобзіним ми здолали шлях від контенту для інстаграму до розвитку сайту, курсів, тік-току та YouTube-каналу. Для цього використали понад 11 маркетингових інструментів. Зараз Артем розвиває особистий бренд самостійно, віримо, що він стане одним із популярних українських лікарів!

Для чого замовляти медичний маркетинг у спеціалістів?

У Marketing Office працюємо комплексно. Навіть, якщо зараз вам потрібно запустити SMM, з часом маркетолог може охопити всі маркетингові інструменти. Як розробка сайту, CRM, просування курсів.

Не припуститеся помилок від початку. У медичному маркетингу довіра та лояльність аудиторії надважлива для бренду. Маркетолог розробить стратегію та створить план досягнення цілей.

Ваш бізнес — це наш крутий кейс.

Станьте приводом для гордості Marketing Office!