Логотип передає суть компанії. Ми створили десятки варіантів лого й обрали такий варіант.
Extra — додаткове, найкращої якості, індивідуальний підхід.
Логотип компанії — як скляна конструкція.
Скло, агротехніка, риболовля чи будь-яка інша «складна» сфера — ми створимо маркетингову стратегію та прийдемо до продажів. Можна лишатися креативними й цікавими, жартувати та реалізувати ваші ідеї.
Сімейна компанія Extra Glass займається виготовленням і монтажем скляних і дзеркальних конструкцій. Засновник Євген працював на виробництві скла й загорівся цією справою.
Компанія народилася з першого дзеркала на замовлення у 2017 році. За кілька років команда виросла й почала диктувати тренди на ринку скла: освоїли різні техніки й почали постачати конструкції для різних сфер. Унікальні вироби поселилися в будинках українців, офісах та готелях.
Маркетингом для Extra Glass займалася дружина Євгена Катерина та звернулася до Marketing Office, щоб створити круту стратегію й навчитися продавати послуги через інстаграм.
Команда Marketing Office мала перетворити просто одеську компанію з виготовлення скла у бренд з місією, цінностями та чітким планом дій.
Наша команда маркетологів почала з роботи над затисками, розпаковкою експертності й позиціонуванням бренду. Люди купують у людей — і це закон практично у будь-якій сфері. З Extra Glass важливо було розкритися, стати сміливішими й донести унікальність компанії.
Розробили маркетингову стратегію для розвитку бізнесу та SMM стратегію для соцмереж.
Визначили позиціонування.
Дослідили цільову аудиторію, конкурентів.
Упакували бренд.
Сформували цілі в SMM та KPI (ключові показники ефективності).
Зібрали семантику бренду.
Провели індивідуальне навчання та оптимізація акаунту.
Заповнили профіль в інстаграм, актуальні історії. Стабільно почали викладати дописи за контент-планом і підштовхувати аудиторію до дій.
Розробили айдентику бренду.
З Marketing Office компанія змінила позиціонування на сімейний бізнес та почала передавати свої цінності в соціальних мережах. Разом з Катериною та Євгеном ми виділили переваги над конкурентами та отримали нових клієнтів з Одеси та всієї України. Катерина самостійно та стабільно почала вести сторінку в інстаграм до початку повномасштабного вторгення росії.
Ми дослідили всю інформацію про бренд, історію створення і сформували маркетинг-кит.
ПОЗИЦІОНУВАННЯ БРЕНДУ
Це сімейний бізнес і ми робимо, як для родини. Допоможемо виготовити будь-які скляні конструкції: красиві сходи, душову або двері, полиці чи навіть підлогу.
До ваших фантазій та дизайну додаємо надійні, міцні та безпечні матеріали і кріплення. Скло для нас — улюблений матеріал, маємо різні кольори та текстури. А з якісною фурнітурою та професійною установкою вироби прослужать ще й вашим внукам.
МІСІЯ БРЕНДУ
Перетворити ремонтні проблеми в унікальні рішення зі скла.
Логотип передає суть компанії. Ми створили десятки варіантів лого й обрали такий варіант.
Extra — додаткове, найкращої якості, індивідуальний підхід.
Логотип компанії — як скляна конструкція.
Графічний дизайнер підібрав шрифти, фірмові кольори, показав вигляд лого на різних поверхнях, мерч компанії.
Усе це ми склали у брендбук:
Наша команда попрацювала і над виглядом стрічки в інстаграм, і наповненням текстами з різними темами. Сторінка приваблює клієнтів, тож треба робити все для любові з першого кліку.
Результат нашої роботи повністю задовольнили клієнтів. Зараз власник бізнесу Євген захищає країну, й робота на паузі. Обов’язково підтримаємо наших клієнтів після перемоги.
«Аліна – відмінний спеціаліст та наставник. Наша співпраця розпочалася з консультації щодо просування послуг у соціальних мережах. Аліна допомогла розібратися в SMM – і розклала все по поличках. Було опрацьовано величезну роботу: зробили стратегію бізнесу, оптимізували аккаунт, почали публікувати контент щодо нової стратегії, зробили брендбук. Продовжуємо працювати в тому ж дусі! Далі більше! Дуже професійний підхід. Бажання допомогти на першому місці 🙏»