СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ IMPROVE YOURSELF WEEKEND

Вікенд зібрав дівчат різного віку й професій на одному заході. Завдяки реалізації стратегії маркетингу, просуванню в соціальних мережах, наша офлайн тусовка стала місцем однодумців та шаленої енергетики.

Команда Marketing Office може не лише маркетингові таблички складати, а й організувати захід, відкрити курси, провести фотосесію для вас.

0
учасниць
0
відвідувань сайту
0
поширень дописів
0
збережень постів
0
ROMI

Improve Yourself Weekend — філіал раю на землі для дівчат будь-якого віку. Ми організували перший офлайн-вікенд у період послаблення локдауну.

Захід народився й відбувся у час ковіду, тож у нас було багато викликів. Маркетинг + заряджена команда допомогли і дівчат зібрати, й організувати активності з професіоналами:

  • Танцювальні майстер-класи.
  • Лекція з психології.
  • Макіяж.
  • Особистий бренд.
  • Правильне харчування.
  • Акторська майстерність.
  • Фотосесія.

ТРИ СТРАХИ В ОРГАНІЗАЦІЇ ІВЕНТУ, У ЯКИХ НЕ БУЛО ШАНСІВ:

МАРКЕТИНГ ДЛЯ ІВЕНТУ: СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ, РОЗРОБКА LANDING PAGE ТА ІНШІ ТУРБОТИ

Ми розробили комплексну маркетинг-стратегію з нуля. Для зручності учасниць створили сайт, а в соціальних мережах ділилися приготуваннями та важливими анонсами. За час роботи опублікували понад 300 сторіз та 40 постів, отримали 200+ репостів та сформували ком’юніті з 300+ підписників.

ЩО ВКЛЮЧАЛА МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ:

1

Лендинг.

2

Контент-план.

3

Налаштування акаунтів у соцмережах.

4

Рекламні відео та тексти до них.

5

Запуск таргетованої реклами.

6

План витрат, вартість участі, ведення обліку.

7

Розробка брендбуку, лого, мерчу, сертифікатів.

8

Фотосесія для кожної дівчини та всією тусовкою.

ЧИ СПРАЦЮВАЛА НАША PR-СТРАТЕГІЯ ДЛЯ НОВОГО ПРОЕКТУ?

Однозначно, так! Ми зібрали чудових дівчат, об’єднали їх, запалили. Майстер-класи, інфа від спікерів, час за медитаціями та пізнанням себе не залишили байдужою жодну учасницю. Дівчата з вдячністю згадували про корисний та веселий час разом і продовжили спілкування. Знайшли нових подруг «на одній хвилі», відкрили для себе танці й свою жіночність.

Ми досягли поставлених цілей та маркетингових показників і втілили в життя соціальну місію проекту.

КОМАНДА

Організатор і маркетолог

Катерина Демиденко

Організатор

Наталя Свирида

Веб-дизайнер

Даша Гончарук

Графічний дизайнер

Вікторія Гончар

SMM-спеціаліст

Дар’я Кожукало

Фотограф

ЧОМУ РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ МАЄ БУТИ ПЕРШИМ КРОКОМ В ОРГАНІЗАЦІЇ ПОДІЇ?

Маркетингова стратегія допоможе запустити проект саме на цільову аудиторію та надати йому впізнаваності. Спочатку «нагнати» будь-яких підписників — не найкраща ідея. Ви отримаєте масу неактивного «баласту». На сторінках та сайті Improve yourself weekend ми постійно комунікували з аудиторією, відчували їх цікавість та вдячність, бо від початку знали свої цілі.

Зараз проект Improve Yourself Weekend на паузі. Друга офлайн тусовка відбудеться за першої ж нагоди.

ЧИТАЙТЕ ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО ПОСЛУГИ, РЕАЛІЗОВАНІ В ЦЬОМУ ПРОЕКТІ:

НАМ НЕБАЙДУЖИЙ ВАШ БІЗНЕС.
СТАНЬТЕ ПРИВОДОМ ДЛЯ ГОРДОСТІ MARKETING OFFICE!