Сторіс в інстаграм як інструмент маркетингу: оформлення, тренди та як генерувати ідеї

маркетингове об'єднання

Зміст

Сторіс в інстаграм як інструмент маркетингу: оформлення, тренди та як генерувати ідеї

Сторіс в інстаграм мають перетворитися на серіал з багатьма серіями та навіть сезонами. Серіал, на нові епізоди якого чекають, ще й друзям радять. Зараз цей інструмент SMM — один з найголовніших у розвитку особистого бренду й блогу. Завдяки сторіс в інстаграм можна робити прогріви аудиторії, формувати лояльність і довіру до експерта чи компанії.

Аліна Кашапова танцюючий маркетолог, лідер і натхненник об’єднання Marketing Office, директор відділу маркетингу проектів, бізнес консультант та управлінець.

Відкрила свій бізнес під час війни й розвиває українські компанії та особисті бренди.

Сторітелінг чи просто факти в сторіс в інстаграм

Можна просто викласти сторіс в інстаграм, але краще працює сторітелінг — прописаний сценарій для сторіс. Кожна нова історія є продовженням минулої. За один день ви розповідаєте один епізод життя, приходите до логічного завершення. Історія має бути цікавою, але без інтриг і «to be continued» завтра.

Сторітелінг захоплює, підписникам хочеться дивитися і 5, і 15 сторіс, якщо це цікаво. Пов’язані сторіс показують контекст, а не просто факт. Де, чому, на якому етапі розвитку сталася подія. Якщо ви ні з того ні з сього викладете відгук про роботу, то це захопить менше, ніж коли ви покажете розвиток усього проекту і як підсумок відгук.

Просто сторіс «я у лісі», «захід сонця», «отримала відгук» не доносять ваші цінності.

Просто сторіс:

Захід сонця.

Сторітелінг:

1. Після робочого зідзвону біжу дивитися захід сонця щодня.
2. Обожнюю космос, і тому будь-яка можливість єднання з природою дуже цінна.
3. Відчуття того, що там далеко Сонце, космос, а ми тут такі маленькі.

Чому важливо робити сторіс в інстаграм, навіть якщо ви не блогер?

Бо сторіс в інстаграм продають. У дописах і рілс менше можливостей продати себе, продукт чи ідею. Звісно, усі ці інструменти мають працювати разом, але сторіс у продажах — must have.

Переваги сторіс в інстаграм:

У сторіс можна показати, як ваш інфопродукт чи товар впливає на життя та інших людей.

Сторіс в інстаграм можна зробити динамічними та використати закони драматургії. Так і роблять прогріви у сторіс. У дописі прогріти нереально, тільки підсилити ефект сторіс, запостивши корисні поради чи лайфхаки.

Сторітелінг — динамічний і цікавий. Саме історії, поєднання різних тем і сторін людини зацікавлюють і притягують. Найкраще розкривати 1 тему кожного дня та не змішувати.

Динамічність сторітелінгу допоможуть передати різні плани зйомки у поєднанні з текстовими сторіс. Уявіть, що ваш підписник має побачити фільм з вами у головній ролі.

Приклади сторіс з нашого інстаграму Marketing Office.

Середній план
Предметка
Обличчя збоку

Під час навчання експертів і власників бізнесу в Marketing Office наші клієнти вчаться створювати 25 варіантів різнопланових сторіс та поєднувати їх законами драматургії. Не треба для цього бути Тарантіно, тільки практикуватися!

сторіс в інстаграм

Ідеї для сторіс: як щодня мати теми напохваті

Генерувати ідеї для сторіс — ще той квест. Через творчі муки часто страждає системність контенту, а так зриваються і плани продажів, і розвиток блогу загалом. Щоб сторіс в інстаграм стали щоденною звичкою, як чистити зуби чи пити каву вранці, створіть файл з темами.

Як і з різними планами у кадрі, ті самі теми швидко набридають підписникам. Навіть для блогу експерта треба підбирати інші теми, показувати життя й цінності з різних сторін. Сформуйте таблицю, нотатки чи файл з набором тем, які вас розкривають.

Приклади ідей для сторіс:

Ваші цінності.

Емоції, які відчуваєте у різних ситуаціях.

Сторітелінг про досвід у вашій сфері.

Робочий кейс з результатами й відгуками.

Як ваша робота вплинула на життя клієнта.

Оформлення сторіс в інстаграм: 5 основних правил

В ідеалі для сторіс в інстаграм у вас має бути сформований брендбук. Часто навіть розвинені компанії створюють лого, фірмовий стиль, але забувають про окремий розділ: брендбук для соцмереж. У Marketing Office цей пункт обов’язковий і один з перших. Але зробити дизайн сторіс можна і самостійно.

Правила оформлення сторіс в інстаграм:
  • Не переборщіть із різноманітністю. Виберіть 2 основних кольори, які поєднуються, та 1-2 шрифти.
  • Текст розташовуйте зверху вниз і вирівнюйте однаково (по центру або за лівим краєм).
  • Підписуйте розмовні сторіс.
  • Не виходьте за рамки. В сторіс є «сліпа зона» внизу.
  • Розміщуйте наліпки/стікери/голосування у правій нижній частині сторіс для зручного клацання.

Що додавати в актуальні сторіс інстаграм

Актуальні сторіс інстаграм — перше, що побачить людина після переходу на вашу сторінку. Туди треба додати відповіді на потенційні питання клієнтів. Не буде відповідей — не буде продажів.

Актуальні сторіс інстаграм інтернет-магазину
Актуальні сторіс інстаграм експерта-маркетолога
Актуальні сторіс інстаграм блогера
хайлайтс

Ідея для закріплених сторіс:

  • Ціни послуг/товарів.
  • Як працюєте: етапи роботи, відмінності.
  • Які послуги надаєте.
  • Відгуки клієнтів.
  • Кейси.
  • Актуальні сторіс інстаграм, які покажуть вас як особистість. Цінності й сенси у роботі можуть продати краще за знижки.
  • Спосіб життя: подорожі, родина, домашні улюбленці хобі.
  • Ваша історія, шлях.

Коли людина вже клікнула на вашу сторінку, зайшла, то має прочитати закріплені сторіс і відчути, ніби знає вас. Сформуйте картинку свого життя, відберіть важливі робочі й особисті моменти.

Корисні додатки для сторіс в інстаграм

Ніхто не заборонить вам робити сторіс в інстаграм через функціонал самого додатку. Але є так багато зручних і простих у використанні додатків, які полегшать вам життя.

Canva

Це і фотосток, і зручний редактор. Можна знайти готові шаблони ля сторіс у правильному форматі.

7Element

Розмаїття стікерів, шрифтів і фонів. Додаток спеціально для сторіс в інстаграм.

Pinterest

Тут знайдете градієнти, картинки для фонів відповідно до ваших кольорів.

Unfold

Фільтри, стікери, рамки, гіфки та ще 400+ шаблонів для цікавих сторіс.

Picsart

Додаток із незвичайними шрифтами. Радимо обрати 2 основних шрифти та використовувати їх.

Де брати натхнення вести сторіс в інстаграм щодня?

Якщо вести сторіс в інстаграм уривчасто, забувати про історії та драматургію, робити сторіс усіх кольорів веселки, то ви не зможете монетизувати блог. Сторіс є частиною особистого бренду, і працювати над ними треба постійно. Але як знайти натхнення і не «випадати»?

Найбільший ворог — ми самі, страхи й упередження на шляху до бренду. Часто наші клієнти починають вести сторіс в інстаграм, заявляти про себе і водночас натрапляють на труднощі. Команда Marketing Office для експерта — та необхідна підтримка на старті.

Якщо ви поки не готові наймати маркетинг-команду, то знайдіть підтримку самостійно. Діліться з друзями, коханими людьми, чоловіком або дружиною досягненнями. Треба хоча б 2 місяці вести сторіс в інстаграм стабільно, щоб це стало частиною життя.

Відгук клієнтки після навчання та розвитку особистого бренду з Marketing Office

відгук Маркетинг офіс

Ми навчаємо вести сторіс в інстаграм і будувати особистий бренд загалом. Після консультації допомагаємо почати і перетворити контент-мейкінг на комфортну складову життя. Маємо і магазин шаблонів з корисними файлами: просування особистого бренду та пакет SMM файлів.

Ви завжди можете звернутися для підказок по тематиках, оформленні, трендах сторіс, кольорах і розробці сценарію. Залишайте заявку і отримайте підтримку на шляху!

Категорії

Недавні статті