БРЕНДБУК: ЧИ ПОТРІБНИЙ КРОК НА СТАРТІ БІЗНЕСУ?
Завдяки дизайну брендбуку в рамках маркетингової стратегії клієнт може уявити, як буде виглядати айдентика на макетах, білбордах, флаєрах. У процесі створення фірмового стилю власник візуалізує бренд, продукт.
Часто власники компаній приходять до розробки фірмового стилю вже, коли: в інстаграмі візуал синій, на сайті зелений, вивіска червона, візитка чорна… Усе з різними шрифтами чи взагалі не поєднано.
Брендбук на цьому етапі — це про об’єднання всіх інструментів і побудову впізнаваності з нуля.
Не втрачайте час, і поставтеся до етапу дизайну брендбуку відповідально, це зекономить кошти в майбутньому й ви одразу будете мати документ на всі випадки життя і для всіх спеціалістів)