БЛОГ ПРО МАРКЕТИНГ

КАТЕГОРІЇ

НЕДАВНІ СТАТТІ

БЛОГ ПРО МАРКЕТИНГ ОБ’ЄДНАННЯ НЕЗАЛЕЖНИХ МАРКЕТОЛОГІВ MARKETING OFFICE

Блог про маркетинг — основний інструмент для органічного трафіку сайту. Корисні статті мають бути тематичними, впливати на читача, піднімати актуальні теми. Кожну статтю необхідно оптимізувати: підібрати ключові запити, сформувати семантику, щоб ваші тексти та зображення Google показав якомога більшій кількості людей.

ТЕМАТИКИ НАШОГО БЛОГУ ПРО МАРКЕТИНГ

Ми створили блог про маркетинг для власників бізнесу, експертів, блогерів та digital-спеціалістів, які надають послуги маркетингу. Серед публікацій ви не знайдете стандартної інформації з Вікіпедії, води чи рерайту інших сайтів. Кожну статтю створили наші спеціалісти, які прагнуть поділитися кейсами та напрацюваннями українського маркетингу.

ПОПУЛЯРНІ КАТЕГОРІЇ БЛОГУ ПРО МАРКЕТИНГ:
Інструкції
Дизайн
Лайфхаки
Маркетинг
Можливості

У статтях — реальні кейси, скріни, приклади наших клієнтів. Творимо унікальний контент українською, аби ви знаходили в гуглі більше релевантних відповідей про маркетинг.

КРОКИ РОЗРОБКИ БЛОГУ ПРО МАРКЕТИНГ

Наш блог про маркетинг був задуманий одразу після створення Marketing Office. Бо сайт — потужний маркетинговий інструмент для розвитку компанії. Окремо плануємо SMM, окремо просування в гуглі.

РОЗРОБКА БЛОГУ ПРО МАРКЕТИНГ:
  • Контент-менеджер та маркетолог проекту сформували концепцію блогу на сайті.
  • Розробили теми відповідно до аналізу цільової аудиторії та конкурентів.
  • Зібрали ключові запити: що саме люди шукають по обраних темах.
  • Згрупували статті за категоріями.
  • Створюємо статті з копірайтерами та дизайнером.
  • Поєднуємо публікації статей з іншими інструментами маркетингу.
  • Показуємо нові публікації в соцмережах та на сторінках авторів.

КОМУ ПОТРІБЕН БЛОГ НА САЙТІ?

З нашого досвіду багато бізнесів сумніваються, чи запускати блог на сайті та чи потрібен він взагалі. Коли буде результат? Скільки чекати, поки прочитають статті і куплять ваш продукт? А точно воно працюватиме? Насправді блог працює не тільки на трафік, а й на довіру. Людина може прочитати корисну статтю, звернутися, купити у вас. Лояльність росте з кожною новою точкою контакту з брендом.

Контент-маркетинг — інвестиція у постійний потік клієнтів. Статтю людина може прочитати завтра, через місяць або через рік. І стати вашим клієнтом, дізнатися про компанію, бренд. Варто вкласти кошти один раз і розвивати цей напрям. Органічний потік клієнтів у комплексі з Google-рекламою у деяких нішах працюють навіть краще за SMM. Поки ви роздумуєте, чи створювати блог, конкуренти забирають всю долю ринку у пошукових системах.