Блог про маркетинг — основний інструмент для органічного трафіку сайту. Корисні статті мають бути тематичними, впливати на читача, піднімати актуальні теми. Кожну статтю необхідно оптимізувати: підібрати ключові запити, сформувати семантику, щоб ваші тексти та зображення Google показав якомога більшій кількості людей.
Ми створили блог про маркетинг для власників бізнесу, експертів, блогерів та digital-спеціалістів, які надають послуги маркетингу. Серед публікацій ви не знайдете стандартної інформації з Вікіпедії, води чи рерайту інших сайтів. Кожну статтю створили наші спеціалісти, які прагнуть поділитися кейсами та напрацюваннями українського маркетингу.
У статтях — реальні кейси, скріни, приклади наших клієнтів. Творимо унікальний контент українською, аби ви знаходили в гуглі більше релевантних відповідей про маркетинг.
Наш блог про маркетинг був задуманий одразу після створення Marketing Office. Бо сайт — потужний маркетинговий інструмент для розвитку компанії. Окремо плануємо SMM, окремо просування в гуглі.
З нашого досвіду багато бізнесів сумніваються, чи запускати блог на сайті та чи потрібен він взагалі. Коли буде результат? Скільки чекати, поки прочитають статті і куплять ваш продукт? А точно воно працюватиме? Насправді блог працює не тільки на трафік, а й на довіру. Людина може прочитати корисну статтю, звернутися, купити у вас. Лояльність росте з кожною новою точкою контакту з брендом.
Контент-маркетинг — інвестиція у постійний потік клієнтів. Статтю людина може прочитати завтра, через місяць або через рік. І стати вашим клієнтом, дізнатися про компанію, бренд. Варто вкласти кошти один раз і розвивати цей напрям. Органічний потік клієнтів у комплексі з Google-рекламою у деяких нішах працюють навіть краще за SMM. Поки ви роздумуєте, чи створювати блог, конкуренти забирають всю долю ринку у пошукових системах.