Таргетована реклама у Facebook та Instagram — інструмент маркетингу, який найшвидше дає ліди та результат. У Marketing Office налаштуємо таргетовану рекламу у соціальних мережах та продумаємо стратегію від заявки до комунікації менеджерів.
Робимо комплексний підхід: налаштовуємо таргет, розблоковуємо рекламні кабінети, можемо вести SMM, робити упаковку профілю до реклами. Думаємо не тільки, як запустити рекламу в інстаграм. Наша ціль — продажі, а не лише трафік і заявки.
Таргетолог налаштовує рекламний кабінет для таргетованої реклами:
Робимо з нуля все: реєструємо нові соцмережі, генеруємо назву, шапку профіля, робимо упаковку сторінки.
Якщо акаунт існує і працює, перевіряємо правильність налаштувань, за потреби допрацьовуємо.
Що було, не загуло: проводимо аудит рекламних кампаній, якщо ви запускали таргетовану рекламу фейсбук чи таргетовану рекламу інстаграм раніше.
З’єднуємо нову стратегію та дані минулих рекламних кампаній і створюємо медіаплан таргетованої реклами. На цьому етапі робимо опис цільової аудиторії, створюємо офери, розподіляємо рекламні кампанії по датах.
Що входить у медіаплан таргетованої реклами у Facebook та Instagram:
Щотижнево зустрічаємося для обговорення KPI та прийняття рішень по бюджету.
Для вибору часу й дати заповніть форму, і менеджер узгодить деталі.
Пропишемо приблизний медіаплан таргетованої реклами з пропозиціями бюджету, командою, після цього ви приймете рішення про співпрацю.
Надсилаємо вам офіційні рахунки, сплачуємо податки. За потреби робимо додаткові угоди.
Реалізуємо медіаплан, оптимізуємо рекламні кампанії таргетованої реклами на фейбсук та інстаграм, приносимо вам ліди та продажі.
Навчання команди, наставництво, затвердження стратегії.
Розв'язує організаційні питання з вами: договір, способи оплати, рахунки, акти.
Щоденно координує роботу команди проекту, успішність та дедлайни, бере участь у брифуванні, аналізує результати.
Робить усе, щоб ліди стали клієнтами. Вивчає продукт, ЦА, аналізує ідеї, формує офери, допомагає таргетологу сформувати медіаплан, спілкується з адміністраторами, прописує скрипти продажів.
Створює медіаплан, аналізує рекламні кампанії конкурентів, реалізує медіаплан, формує бюджети, робить рекламні креативи або ТЗ на них, веде рекламні кампанії.
Розробляє рекламні креативи для таргетованої реклами в інтернеті за технічним завданням.
Монтує рекламні відео відповідно до ТЗ для реклами на фейсбук чи таргетованої реклами інстаграм.
Пише рекламні тексти, офери за ТЗ для таргетованої реклами та певного її виду.
Не обмежуємося показниками в рекламному кабінеті, а тісно комунікуємо з усією командою бізнесу та впливаємо на роботу відділу продажів, менеджерів. Аналізуємо загальні показники в СММ, лідах, офлайн і онлайн продажах.
Клієнти кажуть, що не відчувають роботи онлайн в таргеті та інших послугах. За 1-2 місяці заглиблюємося в бізнес так, щоб ви могли не затверджувати кожен текст чи дизайн. Бачите роботу кожен день у чатах і трекерах, ми на зв’язку й готові допомогти.
Ми зацікавлені й мотивовані конвертувати ліди в клієнтів, щоб таргетована реклама в інтернеті окупилася. Маркетолог заходить у дірект, месенджер, комунікує з менеджерами. На таргет впливає СММ, тому наші спеціалісти дають рекомендації з ведення соцмереж, коли працює таргетована реклама у Facebook та Instagram.
Marketing Office не працює як performance агенція, у нас інша система.
Ми за якість, а не кількість.
Формуємо індивідуальний медіаплан для вашого проекту.
Остаточну пропозицію ви отримаєте на безкоштовній зустрічі з маркетологом Marketing Office.
Розробка медіаплану, налаштування рекламного кабінету, підготовча робота. На цей термін впливає стан рекламного кабінету фейсбук на момент старту проекту
Запуск реклами, аналіз перших показників. Уже за перший місяць реклами на фейсбук (чи інстаграм) отримаєте лідів, яких ви берете в роботу.
Далі масштабуємо рекламні кампанії, виводимо на постійну, ефективну роботу.
Термін одержання результатів залежить від того, що ми продаємо, і терміну прийняття рішень цільовою аудиторією.
Мій проект має декілька напрямків роботи і пов'язаний з фізичною терапією. Наша діяльність має декілька напрямків, основні з яких це платні й безкоштовні консультації, а ткож навчальні вебінари для фізичних терапевтів й лікарів. Близько року ми розвивали проект своїми силами: довго, повільно, важко й не впевнено. І взимку я була така виснажена, що варіанти було 2: або закриватись, або вкладати кошти й просити допомогу. Я вибрала другий. Моя проблема була в невмінні правильно донести цінність послуг до людей, а також тому як правильно їх продавати через соціальні мережі. Зусиль витрачала багато, а зрушень не було. З командою ми проаналізували проект, визначили основні напрямки в роботі, з мене зняли ведення сторінки і я прямо видихнула через це. Після аналізу стало зрозуміло в яких напрямках ми можемо розвиватись й що для цього треба. Дівчата відносяться до роботи дуже відповідально. Альона Караульна взагалі вогонь. Я іноді думаю чи є щось що вона не знає і не вміє Ну і що важливо, навіть якщо у них щось пішло не так (помилились, не встигли, не зробили) - вони вміють визнавати помилки й недоліки. Й роблять все щоб виправити надалі. Поки результати мене влаштовують. Для себе я встановлюю показники розвитку і вони доволі хороші як для 3 місяців співпраці. Надіюсь надалі цей ріст буде зберігатись.
Співпрацювали з дівчатами для покращення роботи благодійного фонду. Команда підготувала чіткий план, та багато нових ідей які можна втілювати у нашій роботі. Також хочу зазначити не тільки їх професійність, але як вони добре розташовують до діалогу. Співпрацею задоволені на всі 100%
Я співзасновник медичного центру Алгоритм Здоров'я https://alz.in.ua/. Аліну мені порекомендували як крутого маркетолога 6 місяців тому. Відтоді ми працюємо разом використовуючи комплексний маркетинг. З того часу кількість клієнтів збільшилася вдвоє, як і кількість персоналу. Попереду амбітні плани з розширення бізнесу, тому наша співпраця буде тільки розширюватися. Хочу виділити маркетолога й куратора нашого проекту Дар'ю Войт та СММ спеціаліста Вікторію Бровчук. Дівчата неймовірні професіонали своєї справи. Нас чекає ще багато роботи разом))
Дуже крута команда, все швидко і якісно. Справді професіонали свого діла, які працюють на результат і заінтересовані у вирішенні запитань по суті і в глибину, а не лише поверхнево. Рекомендую!
Дякую за вашу роботу. Матеріали, що підготували. З вами приємно було спілкуватись, працювати і разом рухати цей світ персонажу.
ЦІЛЬ MARKETING OFFICE — не взяти кошти за послугу й забути. Ми потурбуємося, щоб весь шлях клієнта від побаченої реклами до покупки був продуманим. Реклама ефективніша, коли бізнес працює злагоджено. Замовляйте таргет у нас і маркетолог збереже кожен ваш лід.
Маємо досвід, знаємо, як запустити рекламу в інстаграм на різні країни. Але у вас має бути окрема стратегія на цей ринок, бо цільова аудиторія тригериться і приймає рішення по різному.
Працюємо по всьому світу, крім росії, білорусі.
Маємо досвід у 20+ нішах, працюємо з рекламою фейсбук, інстаграм рекламою та загалом діджитал маркетингом.
На зустрічі поділимося досвідом проектів таргетованої реклами у соцмережах у вашій чи схожій ніші. Та це не завжди є показником успіху, свіжий погляд часто дає кращий результат.
Таргет постійно оновлюється, аудиторія по різному реагує. Те, що працювало рік тому, зараз може бути не актуально.
Важливий не досвід в окремій ніші, а загалом досвід таргетолога й маркетолога. Наші діджитал-спеціалісти залучені в проектах постійно, знають, як працює таргетована реклама, ви не будете працювати з початківцями або людиною без досвіду.
Працюємо з різними бюджетами. Ріст бюджету для таргетованої реклами може бути необмежений. Складаємо медіаплан на основі ваших цілей.
Якщо продукт масовий, дозволяє великий бюджет, може сягати десятків тисяч доларів. Стелі немає, але затверджуєте суми ви щомісяця/щотижня.
Мінімальний рекламний бюджет — 500 доларів на тестування маркетингових гіпотез і визначення оптимального бюджету під вашу нішу.
Можемо, у нас є дизайнер і таргетолог, робота налагоджена.
Так, але ми маємо опиратися на експертність команди, а не суб’єктивні вподобання окремої людини. Аналізуємо оголошення за цифрами й кількістю лідів, продажів.
Усі офери й бюджет затверджує власник бізнесу. Таргетинг — досить непередбачуваний інструмент маркетингу. Проста картинка з закликом до дій може не подобатися власнику бізнесу, але дати найбільше запитів і покупок. Таргетолог опирається на тести.
Ви повинні проаналізувати, що входить у ціну реклами в інстаграм чи фейсбук. Отримайте комерційну пропозицію, тоді домовимося про коротку зустріч. Ви зможете проаналізувати наш підхід, зрозуміти, чи вам відгукується. Якщо реклама інстаграм ціна не підходить, ви можете відмовитися й сказати про це чесно.
З моменту запуску рекламних кампаній на ціль отримання ліда. АЛЕ головне питання: чи влаштує нас кількість на той бюджет, який виділили, і вартість ліда.
Вартість за лід у кожній ніші різна. Залежить від вартості товару чи послуги, яку продаємо в рекламі.
Наприклад, якщо середній чек 1,500 доларів, то вартість ліда не може бути 1 долар. Маємо врахувати фактори, які впливають на вартість: середній чек, країна, ринок, термін прийняття рішення, ширина аудиторії, людина, яка приймає рішення (B2B, B2C).
Після перших тестів реклами в інстаграм і фейсбук ми аналізуємо результат і спільно приймаємо рішення по бюджету. У Маркетинг Офіс комплексний підхід, тож аналізуємо і ROMI, показник повернення інвестицій у маркетинг, МQL або SQL, точку окупності.
Як мінімум, потрібна ваша залученість у затвердженій щотижневій зустрічі — 1 година.
За потреби затвердження контенту на початковому етапі запуску таргетованої реклами. Це залежить від специфіки вашого бізнесу та складності професійної термінології.
Ніяк. Бо для гарантій продажів треба повністю впливати на них. Маркетинговий відділ не впливає на ВСЮ воронку продажів, відповідаємо тільки за певну частинку.
Неможливо гарантувати продажі, якщо бізнес не може глобально задовольнити потребу клієнта, таргетована реклама тут не допоможе.
Якщо агенції на початку роботи гарантують продажі, то це червоний прапорець: говорять те, що ви хочете почути. На етапі переговорів гарантувати мільйонні продажі неможливо.
Робимо з нуля все: реєструємо нові соцмережі, генеруємо назву, шапку профіля, робимо упаковку сторінки.
Деякі акаунти неможливо розблокувати, але ми розберемося і знайдемо шлях, як рекламувати ваш бізнес. Таргетологи Маркетинг Офіс у цьому експерти.
Не обов’язково. Але в деяких нішах клієнти заходять в соцмережі навіть, коли таргетована реклама веде на сайт. Це залежить від терміну прийняття рішення. Якщо цей показник високий, бажано вести SMM, щоб не втрачати клієнтів.
Для підприємця злитий бюджет — коли вкладаєш у рекламу і не отримуєш очікуваний результат одразу. Ми можемо гарантувати, що всі рекламні кампанії створюємо на основі досвіду, професіоналізму та здорового глузду.
Разом із вами узгоджуємо ідеї, бюджет. Аналізуємо KPI, цифри. Якщо показники не влаштовують, на основі тестів оптимізуємо рекламні кампанії.
Так, звичайно. Можемо провести аудит, дати рекомендації стосовно цільової аудиторії, креативів, проаналізувати минулі рекламні кампанії, дати нове бачення для реалізації таргетологу.
Відповідаємо не тільки за результат і ціль, а й за бізнес-процеси. Налагоджуємо алгоритми, які дуже сильно впливають на продажі.
Наприклад, комунікація з менеджерами або адміністраторами, контроль обробки лідів, надання правок, супровід. Перфоманс агенції не залучені в команду бізнесу, вони роблять свою роботу і відповідальність на цьому закінчується. А ми йдемо далі та вміємо налагоджувати систему маркетингу.
Термін одержання результатів залежить від того, що ми продаємо, і терміну прийняття рішень цільовою аудиторією.
Якщо це товари на сайті, відчутний результат може бути за 2 тижні, якщо продаж послуг — від тижня до 2 місяців з моменту перегляду реклами. Відповідальність за продажі на відділі маркетингу + робота відділу продажів, з яким обов’язково співпрацюємо.
Таргетована реклама в Facebook:
Допоможе продавати аудиторії 35+. Часто у Facebook може бути багато лідів, але клієнтам треба більше часу на прийняття рішень.
Таргетована реклама в Instagram:
Найчастіше в інсті товари чи послуги купують люди, молодші за 35 років. Якщо ваша цільова аудиторія — юнаки, тінейджери та молодь, обирайте інстаграм.