КОМПЛЕКСНИЙ SMM ДЛЯ БІЗНЕСУ: ВАШ СТАРТ У РОЗВИТКУ SOCIAL MEDIA MARKETING

Комплексний SMM — це просування вашого бізнесу в соціальних мережах за допомогою контенту та SMM-інструментів. Ми можемо повністю вести соціальні мережі від створення дизайну до сторітелінгу та Reels. Instagram, Facebook та інші social media будуть працювати на маркетингові цілі та продавати ваші послуги завдяки SMM.

Для нашої команди важливо, щоб Social Media Marketing приносив результат. SMM — не просто три пости на тиждень, гарні фото й сторіс з рекламою, а частина маркетингу. Нумо перетворювати соцмережі на прибуток?

Shape Image
Quiety
Quiety
Shape Image

ІНСТРУМЕНТИ MARKETING OFFICE В СММ

  • Сторітелінг у сторіс
  • Reels
  • Дописи
  • Інфлюенс маркетинг
  • Direct маркетинг
  • Прямі ефіри
  • Колаборації
  • Контент-план
  • Матриця контенту
  • Прогріви
  • Інтерактиви, взаємодії
  • План просування
  • Монтаж відео
  • Просування дописів
  • Взаємопіар
  • Чек-листи, інфопродукти
  • Фото- та відеозйомки
  • Брендбук, візуал

ПЛАТФОРМИ, З ЯКИМИ ПРАЦЮЄМО В SMM

  • Instagram

    Instagram

  • Facebook

    Facebook

  • Tik-tok

    Tik-tok

  • Linkedin

    Linkedin

  • Telegram

    Telegram

  • Канал на YouTube з нуля

    Канал на YouTube з нуля

ПОСЛУГИ СММ З МАРКЕТОЛОГОМ — ЦЕ СТРАТЕГІЯ, ПЛАН ТА ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ

Просування в соціальних мережах — процес довгий і трудомісткий. Саме тому власники бізнесу замовляють послуги СММ, щоб делегувати усі SMM задачі. Маркетолог прагне не просто розкрутити сторінку в інстаграм, а дати вам результат. Контент має залучати клієнтів, давати ліди й покращувати імідж компанії.

ЩО ВХОДИТЬ У SMM З МАРКЕТИНГ ОФІС

КОНТЕНТ

Розроблюємо SMM-стратегію під кожну соцмережу. Базово: ведення сторінки в інстаграмі та фейсбуці, окремі стратегії під TikTok, Telegram, YouTube.

Створюємо контент-план: дописи, сторітелінг у сторіс, Reels. Усе пов’язано з подіями компанії, світу, внутрішніми подіями бренду.

Упаковка профілю у вашому фірмовому стилі. Розроблюємо брендбуки для соцмереж, візуал.

Розроблюємо унікальні рубрики контенту під вашу сферу, які стануть тригером для цільової аудиторії.

Публікуємо дописи за контент-планом та робимо сторітелінг у сторіс.

Створюємо та публікуємо Reels, робимо простий монтаж відео.

Можемо кроспостити Reels у TikTok та YouTube, якщо для них немає окремої стратегії.

Пишемо SMM тексти та робимо дизайн постів.

Відповідаємо на коментарі, повідомлення в direct, комунікуємо з підписниками.

Створюємо зручні SMM документи, які потрібні у всіх сферах маркетингу: контент-план, матрицю контенту, маркетингові дослідження, колесо бренду.

Базово входить: 2 дописи на тиждень, 3 Reels, 5 сторітелінгів (серій розповідей по 5-12 на день).

Залежно від специфіки компанії, може бути більша чи менша кількість.

ЗЙОМКИ

Робимо ТЗ на зйомки контенту в SMM: підбираємо референси, образи.

Організовуємо фото- та відеозйомки: найм фотографа, замовлення локації, таймінг.

Одночасно робимо фото та відео, потрібні для SMM просування.

Систематизуємо, монтуємо відео.

АКТИВНОСТІ

та органічне просування у соцмережах

Організація прямих ефірів;

Спільні дописи;

Колаборації;

Взаємопіар;

Підбір хештегів, геолокацій, музики.

Виконаємо різні задачі для досягнення цілей SMM: органічний ріст акаунтів у соцмережах, збільшення охоплення акаунтів та ріст впізнаваності бренду.

ПРОСУВАННЯ

з рекламним бюджетом

Маркетолог налаштовує рекламний кабінет: створення з нуля, розблокування та налаштування всіх елементів рекламного кабінету, Facebook Ads, Meta Business Suite, синхронізація з Instagram та Facebook сторінками.

Просування дописів: корисних і для залучення із мінімальним бюджетом, щоб глобально підвищувати охоплення акаунту.

Інфлюенс маркетинг. Залучаємо блогерів для реклами, створюємо ТЗ.

За потреби долучаємо таргетовану рекламу як окрему послугу.

АНАЛІТИКА SMM

Аналіз акаунтів та робота над недоліками:

SWOT-аудит.

Контроль обробки лідів у приватних повідомленнях, коментарях менеджерами з продажів.

Заповнюємо щотижневі та щомісячні звіти, аналізуємо KPI в SMM.

Щотижневі зустрічі по звітах та планах, внесення ідей, затвердження бюджету на поточний період.

Фіксуємо задачі та час виконання у трекері Worksection, можна переглянути деталі проекту в будь-який момент.

ЕТАПИ РОЗРОБКИ ВАШОГО ПРОЕКТУ В SMM ДЛЯ БІЗНЕСУ

Shape Image
Shape Image
Shape Image

1. Зустрінемося онлайн у зручний час

Для вибору часу й дати заповніть форму, і менеджер узгодить деталі.

2. Сформуємо пропозицію для вас

Пропишемо план дій з датами, бюджетом, командою, тоді ви приймете рішення про співпрацю.

3. Оформлюємо договір та працюємо як ФОП

Надсилаємо вам офіційні рахунки, сплачуємо податки. За потреби робимо додаткові угоди.

4. Формуємо команду і запускаємо проект

Стартуємо одразу від першої розмови та збираємо команду. SMM чи комплексний маркетинг потребують зусиль, тож час втрачати ніколи.

5. Розроблюємо СММ-стратегію

Ставимо зустрічі, узгоджуємо та презентуємо кожен етап ведення сторінок в соціальних мережах.

6. Реалізуємо СММ стратегію, комплексний маркетинг

Щомісяця формуємо плани, контент-план, план активностей і план просування. Не завжди бренду треба тільки СММ, додаємо будь-які інші послуги з маркетингу.

Shape Image
Shape Image
Shape Image

ВАШ ОНЛАЙН ВІДДІЛ МАРКЕТИНГУ

У кожному проекті по SMM залучений маркетолог. SMM спеціалісти і маркетологи працюють у тандемі та з сильним менеджментом Marketing Office. Кожен має свої обов’язки, й ми будуємо повноцінний онлайн відділ маркетингу для вас.

відділ маркетингу
Маркетинг-директор
Аліна Кашапова

Навчання команди, наставництво, затвердження стратегії.

Розв'язує організаційні питання з вами: договір, способи оплати, рахунки, акти.

Головний маркетолог
Альона Караульна

Щоденне координування роботи команди, контроль успішності та дедлайнів, брифування, аналіз результатів.

Маркетолог

Виконання плану просування, безпосередня робота з SMM-спеціалістом, супровід SMM-ника, впровадження інших маркетингових інструментів.

SMM-спеціаліст

Створення матриці контенту, контент-плану та його реалізація. Монтаж відео, написання текстів, розробка сторітелінгів та монтаж Reels, виконання плану активностей для просування в соцмережах.

SMM спеціаліст

SMM-спеціаліст

Виконує задачі для створення й публікації контенту, креативить, планує, брифує.

маркетолог

Маркетолог в SMM

Бере на себе SMM-стратегію, звітність, розробку планів та бюджетів на місяць.

Над СММ-ником і маркетологом стоїть ще головний маркетолог. Якщо хтось звільняється, ви не відчуваєте заміну людини в команді. Завдяки сильному менеджменту Marketing Office ви лише затверджуєте стратегію, бюджети й спостерігаєте, як росте бізнес.

Крім SMM-спеціаліста, наймаємо дизайнера, копірайтера, таргетолога залежно від ваших потреб.

ПРАЦЮЄМО ОНЛАЙН, АЛЕ ЗІ 100% ВКЛЮЧЕНІСТЮ В КОМПЛЕКСНИЙ МАРКЕТИНГ

Клієнти кажуть, що не відчувають роботи онлайн в SMM та інших послугах. За 1-2 місяці заглиблюємося в бізнес так, щоб ви могли не затверджувати кожен текст чи дизайн. Бачите роботу кожен день у чатах і трекерах, ми на зв’язку й готові допомогти.

SMM спеціалісти, маркетологи, інші партнери Marketing Office зазвичай працюють у 2-3 проектах максимум. Завдяки цьому СММ спеціаліст розбирається у вашій ніші, залучений у бізнес та внутрішні події. Ви не будете десятим у черзі на сторіс сьогодні (як в СММ агенціях), ніхто не забуде опублікувати допис, послуга SMM реалізована якісно та за фіксованим планом.

Marketing Office не працює як СММ агенція, у нас інша система.

Ми за якість, а не кількість.

ЦІНА SMM (SOCIAL MEDIA MARKETING)

Формуємо індивідуальний план в SMM для вашого проекту.

Ціна SMM залежить від кількості платформ та цілей.

Остаточну пропозицію ви отримаєте на безкоштовній зустрічі з маркетологом Marketing Office.

КОЛИ ЧЕКАТИ НА РЕЗУЛЬТАТ ВІД SMM І ПРОСУВАННЯ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

За два тижні ми разом сформуємо SMM стратегію та почнемо ведення сторінок. Стабільного приходу лідів, клієнтів, росту акаунту можна досягти за три місяці регулярного контенту. Ефективність залежить від рекламного бюджету на таргетовану рекламу, співпраці з блогерами (інфлюенс маркетингу), активностей.

КЛАСНИЙ РЕЗУЛЬТАТ В SMM МОЖЛИВИЙ ЗА 3 МІСЯЦІ

1-ий місяць

Стратегія і запуск в реалізацію

2-ий місяць

Контент на системному рівні: затвердження, налагоджені алгоритми, немає збоїв, все узгоджено

3-ій місяць

Додаємо план активностей та просування, рекламний бюджет, досягаємо цифрових показників

ВІДГУКИ ПРО SMM ТА ІНШІ ПОСЛУГИ МАРКЕТИНГУ

Мій проект має декілька напрямків роботи і пов'язаний з фізичною терапією. Наша діяльність має декілька напрямків, основні з яких це платні й безкоштовні консультації, а ткож навчальні вебінари для фізичних терапевтів й лікарів. Близько року ми розвивали проект своїми силами: довго, повільно, важко й не впевнено. І взимку я була така виснажена, що варіанти було 2: або закриватись, або вкладати кошти й просити допомогу. Я вибрала другий. Моя проблема була в невмінні правильно донести цінність послуг до людей, а також тому як правильно їх продавати через соціальні мережі. Зусиль витрачала багато, а зрушень не було. З командою ми проаналізували проект, визначили основні напрямки в роботі, з мене зняли ведення сторінки і я прямо видихнула через це. Після аналізу стало зрозуміло в яких напрямках ми можемо розвиватись й що для цього треба. Дівчата відносяться до роботи дуже відповідально. Альона Караульна взагалі вогонь. Я іноді думаю чи є щось що вона не знає і не вміє Ну і що важливо, навіть якщо у них щось пішло не так (помилились, не встигли, не зробили) - вони вміють визнавати помилки й недоліки. Й роблять все щоб виправити надалі. Поки результати мене влаштовують. Для себе я встановлюю показники розвитку і вони доволі хороші як для 3 місяців співпраці. Надіюсь надалі цей ріст буде зберігатись.

Оля Бойко
Об'єднання фізіотерапевтів Разом Rehаb

Співпрацювали з дівчатами для покращення роботи благодійного фонду. Команда підготувала чіткий план, та багато нових ідей які можна втілювати у нашій роботі. Також хочу зазначити не тільки їх професійність, але як вони добре розташовують до діалогу. Співпрацею задоволені на всі 100%

Катерина Артеменко
Благодійний фонд імені Тимура Рудова

Я співзасновник медичного центру Алгоритм Здоров'я https://alz.in.ua/. Аліну мені порекомендували як крутого маркетолога 6 місяців тому. Відтоді ми працюємо разом використовуючи комплексний маркетинг. З того часу кількість клієнтів збільшилася вдвоє, як і кількість персоналу. Попереду амбітні плани з розширення бізнесу, тому наша співпраця буде тільки розширюватися. Хочу виділити маркетолога й куратора нашого проекту Дар'ю Войт та СММ спеціаліста Вікторію Бровчук. Дівчата неймовірні професіонали своєї справи. Нас чекає ще багато роботи разом))

Ігор Беляк
Співзасновник медичного центру "Алгоритм здоров'я"

Дуже крута команда, все швидко і якісно. Справді професіонали свого діла, які працюють на результат і заінтересовані у вирішенні запитань по суті і в глибину, а не лише поверхнево. Рекомендую!

Яна Олефір
Співзасновниця DNA DANCE STUDIO

Дякую за вашу роботу. Матеріали, що підготували. З вами приємно було спілкуватись, працювати і разом рухати цей світ персонажу.

Антон Бек
Розробник VR персонажа Nox

КЕЙСИ В SMM ТА ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГУ

РАЗОМ REHAB
Комплексний маркетинг для спільноти фізичних терапевтів
Кутовий
Маркетингова стратегія для футбольного пабу в Києві
INSITE
Таргетована реклама та комплексний SMM для магазину одягу
Dance studio DNA
Багатосторінковий сайт під ключ для танцювальної студії

ПОРТФОЛІО СММ: ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ З MARKETING OFFICE

БРЕНДБУК ТА РОЗРОБКА ВІЗУАЛУ
ПРИКЛАД ОФОРМЛЕННЯ СТОРІТЕЛІНГУ В СММ
контент план
ТЗ НА ФОТОСЕСІЮ
ПЛАН МОНТАЖУ ВІДЕО
worksection

FAQ

Підбираємо команду для SMM, яка підійде в проект не тільки за hard і soft skills. Знаємо, чи людина мала досвід у вашій ніші, чи підійде за темпераментом у команду. Якщо робота не йде з будь-якої сторони, то замінюємо СММ спеціаліста чи інших членів команди. Для нас важливий проектний менеджмент і комфорт.

Якщо відбувається звільнення СММ спеціаліста чи інших представників Marketing Office, відпустка, ви цього не відчуваєте, план виконується щодня. Беремо на себе залучення та введення на посаду.

Так, повністю без залучення СММ делегувати не вийде. Як мінімум, потрібна ваша залученість у затвердженій щотижневій зустрічі — 1 година.

За потреби затвердження контенту на початковому етапі співпраці в SMM — раз на день, далі — раз на тиждень. Це залежить від специфіки вашого бізнесу та складності професійної термінології.

Можемо виходити за рамки запланованого контент-плану і гнучко підходимо до нього. Не проблема — зробити щось термінове або ситуативне.

Цінуємо залученість та живий, емоційний контент. Тільки так SMM для бізнесу буде успішним.

Вважаємо, що СММ — відображення діяльності бізнесу, бо люди купують у людей. Якщо не зможемо показувати команду, результативність SMM погіршиться, але в крайніх випадках це можливо.

Не будемо змушувати робити дії, що не відповідають вашим цінностям. Але мотивуємо робимо все, щоб ви захотіли брати участь у продуманих зйомках з комфортом і отримали якісні кадри, відео та позитивний досвід.

Наш онлайн відділ маркетингу працює на двох принципах: довіра і партнерство. Тому СММ-спеціаліст сам вирішує, коли краще публікувати контент. Важливий не час публікації, а показники контенту, KPI в SMM. Цікавий контент буде утримувати аудиторію незалежно від того, коли він опублікований.

SMM (social media marketing) — один з інструментів маркетингу, це не лідогенераційний інструмент сам по собі. Якщо ви обираєте СММ єдиним інструментом маркетингу, це навряд дасть продажі. Спрацьовують у комплексі: СММ послуги + сайт, СММ + таргетована реклама.

Ми будуємо систему маркетингу, яка працює разом. Гарантувати ліди з СММ можуть тільки інфоцигани, бо чарівної пігулки тут немає.

До послуги СММ входить просування допису через кнопку для збільшення охоплення та взаємодій із дописом. Для цього маркетолог налаштовує рекламний кабінет, і СММ-ник запускає дописи.

Таргетована реклама — окремий інструмент з іншим спеціалістом. Впроваджуємо таргет як окрему послугу з таргетологом, тільки так він буде ефективним.

Зазвичай найпопулярніша стратегія SMM (social media marketing) — ведення інстаграму + фейсбуку. У вартість входить СММ для основної мережі (зазвичай це інстаграм) + кроспостинг у 2-3 інші соцмережі.

Якщо, крім основної мережі, ви хочете вистрелити в новій, то це окрема SMM стратегія та доплата. Наприклад, для набору аудиторії в TikTok робимо план на цю соцмережу і виділяємо спеціаліста.

Кожна ніша бізнесу унікальна, і маркетологи та діджитал-спеціалісти Маркетинг Офісу враховують це. Ми не робимо шаблонні контент-плани, підходимо індивідуально до кожного бізнесу.

До старту SMM для бізнесу вивчаємо цільову аудиторію та робимо контент, зрозумілий вашим читачам.

Особистий бренд власника бізнесу — це окремий акаунт. Контент для особистого бренду і SMM для бізнесу відрізняються. Ваш онлайн відділ маркетингу з нами може включати особистий бренд (чи декілька особистих брендів топ-менеджерів) як окремий інструмент, тоді ви відчуєте результати просування в соцмережах швидше.

Є стереотипна думка, що фрілансери не залучені в бізнес. Але ми організовуємо роботу в Маркетинг Офіс так, що ви не відчуваєте роботи онлайн. Кожен SMM спеціаліст включений у проект на всі 100% разом із маркетологом.

Наші СММ спеціалісти не ведуть 10 проектів одночасно (як в СММ агенції), максимум 2-3. Ви завжди можете зв’язатися з командою в чаті, переглянути задачі у трекері Worksection та планах на місяць.

Ви повинні проаналізувати, що входить у ціну СММ. Отримайте комерційну пропозицію, тоді домовимося про коротку зустріч. Ви зможете проаналізувати наш підхід, зрозуміти, чи вам відгукується. Якщо не підходить ціна СММ, ви можете відмовитися й сказати про це чесно.

Бюджет на СММ складається з 3 частин: оплата команди, рекламний бюджет, бюджет на створення контенту. Рекламний бюджет оплачується не нам, а платформі, з якої запускаємо рекламу. А бюджет на створення контенту варіюємо залежно від ресурсів (вартість зйомки фотографа, час оренди студії).

Наші спеціалісти з маркетингу є у майже всіх великих містах України і не тільки. Підбираємо команду так, щоб хтось із нас знаходився у вашому місті. Якщо спеціалісти з іншого міста чи ваші, то організовуємо все онлайн, менеджеримо підготовку, замовляємо приміщення, створюємо детальні референси і завдання.

Схема роботи онлайні відділу маркетингу Marketing Office така, що в кожному проекті є маркетолог. Цей момент пройдено на кейсах і результатах. СММ спеціаліст — виконавець роботи, але має бути менеджер, який це все контролює (маркетолог). Маркетинг у соціальних мережах — це частина відділу маркетингу.

Якщо ви наймаєте лише СММ-ників, то роль маркетолога та управління маркетинговою діяльністю і SMM лягає на вас.

Marketing Office усі ці задачі забирає на себе. Маркетолог у проекті та головний маркетолог мають знання у ВСІХ маркетингових інструментах, надавали усі послуги маркетингу. Маркетолог може побачити проблеми в продажах, CRM, таргетованій рекламі та ефективніше використати бюджет.

Якщо ви уже впроваджуєте інструменти маркетингу, то повинні розуміти, що SMM — це не метод швидкого заробітку, а довгострокова робота. Коли ви запускаєте SMM для бізнесу з нуля, то маєте бути готовими для інвестицій 3-4 місяці, щоб отримати стабільний результат далі. Мінімально це може бути SMM стратегія + упаковка профілю, але це не дасть продажів. Системний контент в поєднанні з іншими інструменти маркетингу дасть.

Можемо. Але якщо SMM спеціаліст не дотягує, не ефективний, ми чесно скажемо й запропонуємо інший варіант. Якщо все круто, то працюємо разом.

Є 2 способи, як можемо вам допомогти:

  1. СММ стратегія: Можемо зібрати матрицю контенту та розробити стратегію, яку ваш СММ зможе реалізувати.
  2. Можемо провести аудит соцмереж або індивідуальну консультацію для вас. Щоб ви розуміли, як СММ має працювати.

У нас нема цілі продати будь-що, націлені на довгострокову роботу й те, що дійсно спрацює для бізнесу. Консультація — один зі швидких способів знайти розв’язання проблем в SMM.