Запустимо усі види реклами у Google: пошукова (контекстна реклама), ремаркетинг, YouTube, КМС від стратегії та налаштувань до аналізу показників і росту вашого прибутку.
Маємо досвід запуску реклами в гугл для послуг і товарів, просування курсів. Працюємо на різні країни та з різними нішами. Незмінне одне: даємо найкращий результат і бережемо кожен долар бюджету.
Запускати рекламу в гугл на непідготовлений сайт — то як воду решетом носити. Тільки замість води зіллються ліди й продажі.
Підготовка сайту до запуску контекстної реклами включає:
У нас є план оптимізації сайту, який можуть виконати або ваші спеціалісти (програмісти, маркетолог), або наша команда.
Якщо все це уже налаштовано, лише перевіряємо і переходимо до наступного етапу контекстної реклами.
Для вибору часу й дати заповніть форму, і менеджер узгодить деталі.
Пропишемо план дій із датами, бюджетом, командою, після цього ви приймете рішення про співпрацю.
Надсилаємо вам офіційні рахунки, сплачуємо податки. За потреби робимо додаткові угоди.
Ставимо зустрічі, узгоджуємо та аналізуємо щотижнево показники, а щодня формуємо звіт з реклами в Google.
У кожному проекті по брендингу залучений маркетолог. Графічний дизайнер, web-дизайнер, маркетологи працюють у тандемі та з сильним менеджментом Marketing Office. Кожен має свої обов’язки, й ми будуємо повноцінний онлайн відділ маркетингу для вас.
Навчає команду, проводить наставництво, затверджує стратегії.
Розв'язує організаційні питання з вами: договір, способи оплати, рахунки, акти.
Розробляє стратегію масштабування рекламних кампаній та бізнесу в цілому. Контролює ефективність рекламних інструментів.
Щоденно координує роботу команди проекту, контролює успішність та дедлайни, проводить брифи, аналізує результат.
Розробляє та реалізує медіаплан, проводить технічні налаштування, запускає рекламу в Google, щоденно веде рекламні кампанії, створює звіти.
Збираємо команду, і PPC-спеціаліст з маркетологом презентують медіаплан. Ви будете знати, що саме запускаємо, зможете бачити щотижневі й щоденні звіти у файлах і трекері часу Worksection. Не зупиняємося на «запустили й хай крутиться».
Працюємо над оптимізацією запитів близько місяця щоденно, забираємо мінус-слова, щоб оптимізувати вартість конверсії, ціну за клік. Відключаємо неефективні оголошення реклами Google Ads, масштабуємо ефективні, міняємо стратегії, щоб витиснути максимум. Замовити контекстну рекламу варто зі спеціалістами Marketing Office.
Marketing Office не працює як перфоманс-агенція, у нас інша система.
Ми за якість, а не кількість.
Скільки коштує реклама в гугл? Це залежить від кількості рекламних кампаній, які запускаємо. А також від того, чи робимо налаштування аналітики, оптимізацію сайту, які етапи вам потрібно провести до запуску контекстної реклами.
Усі деталі ви можете узгодити на безкоштовній зустрічі з маркетологом Marketing Office.
Підготовка: медіаплан, збір семантики, написання оголошень для реклами в Google, іноді на цьому етапі опрацьовуються тисячі ключових слів.
Тестування рекламних кампаній за медіапланом, перші результати, аналіз та рішення подальшого масштабування.
Отримання результату на системному рівні залежить від рівня конкуренції реклами сайту гугл, часу роботи (віку) сайту та кількості ключових запитів.
На системний результат та бажану кількість лідів/продажів можна вийти у середньому за 3 місяці.
Мій проект має декілька напрямків роботи і пов'язаний з фізичною терапією. Наша діяльність має декілька напрямків, основні з яких це платні й безкоштовні консультації, а ткож навчальні вебінари для фізичних терапевтів й лікарів. Близько року ми розвивали проект своїми силами: довго, повільно, важко й не впевнено. І взимку я була така виснажена, що варіанти було 2: або закриватись, або вкладати кошти й просити допомогу. Я вибрала другий. Моя проблема була в невмінні правильно донести цінність послуг до людей, а також тому як правильно їх продавати через соціальні мережі. Зусиль витрачала багато, а зрушень не було. З командою ми проаналізували проект, визначили основні напрямки в роботі, з мене зняли ведення сторінки і я прямо видихнула через це. Після аналізу стало зрозуміло в яких напрямках ми можемо розвиватись й що для цього треба. Дівчата відносяться до роботи дуже відповідально. Альона Караульна взагалі вогонь. Я іноді думаю чи є щось що вона не знає і не вміє Ну і що важливо, навіть якщо у них щось пішло не так (помилились, не встигли, не зробили) - вони вміють визнавати помилки й недоліки. Й роблять все щоб виправити надалі. Поки результати мене влаштовують. Для себе я встановлюю показники розвитку і вони доволі хороші як для 3 місяців співпраці. Надіюсь надалі цей ріст буде зберігатись.
Співпрацювали з дівчатами для покращення роботи благодійного фонду. Команда підготувала чіткий план, та багато нових ідей які можна втілювати у нашій роботі. Також хочу зазначити не тільки їх професійність, але як вони добре розташовують до діалогу. Співпрацею задоволені на всі 100%
Я співзасновник медичного центру Алгоритм Здоров'я https://alz.in.ua/. Аліну мені порекомендували як крутого маркетолога 6 місяців тому. Відтоді ми працюємо разом використовуючи комплексний маркетинг. З того часу кількість клієнтів збільшилася вдвоє, як і кількість персоналу. Попереду амбітні плани з розширення бізнесу, тому наша співпраця буде тільки розширюватися. Хочу виділити маркетолога й куратора нашого проекту Дар'ю Войт та СММ спеціаліста Вікторію Бровчук. Дівчата неймовірні професіонали своєї справи. Нас чекає ще багато роботи разом))
Дуже крута команда, все швидко і якісно. Справді професіонали свого діла, які працюють на результат і заінтересовані у вирішенні запитань по суті і в глибину, а не лише поверхнево. Рекомендую!
Дякую за вашу роботу. Матеріали, що підготували. З вами приємно було спілкуватись, працювати і разом рухати цей світ персонажу.
Можемо тестувати бюджет на гугл рекламу від 500 грн/день. Але ціна контекстної реклами залежить від конкуренції, ставок і бажаної цілі в продажах. Якщо вам потрібно 20 лідів, то за мінімальний бюджет вони можуть прийти надто повільно.
Чим вищий бюджет, тим більше показів та покупок отримаєте з контекстної реклами. Щоб дійти до ТОП-3 треба також піднімати бюджет, особливо при високій конкуренції в ніші.
Багато агенцій кажуть, що працюємо 3 місяці й тоді дивимося. Ми погоджуємося, що гуглу треба розкачатися і стабільні результати отримуємо впродовж декількох місяців.
Спочатку запускаємо тест реклами Google на 2 тижні з мінімальним бюджетом, і тоді виходимо на стабільну щомісячну роботу.
Наша відмінність від перфоманс і SEO-агенцій — те, що ми ділимо роботу на етапи та презентуємо вам кожен із них. Затверджуємо медіаплан і ті рекламні кампанії, які будемо запускати, прозоро підходимо до роботи.
У нас є маркетолог, тому чесно скажемо, якщо у вашій ніші краще може спрацювати інший маркетинг інструмент.
Якщо бачимо, що гугл не працює, а таргетинг зайде краще, ми вам про це скажемо і зможемо реалізувати.
Контекстна реклама — це оголошення у форматі тексту, банера, відео, товару, яка показується користувачам в інтернеті. Основна форма оплати — PPC (pay per click). Це саме ті оголошення, які ви бачите в гуглі з позначкою «реклама».
Ремаркетинг — це повторний показ оголошень користувачам, які уже побували на вашому сайті, затрималися на ньому чи залишили покинутий кошик.
Є різні можливості для налаштувань таких оголошень: Facebook ремаркетинг, ремаркетинг Google Ads, ремаркетинг YouTube, Email ремаркетинг.
Можемо запустити. Результативність ми бачимо завдяки круто налаштованій гугл аналітиці, це обов’язковий етап підготовки до гугл адс реклами.
Для відстеження KPI з таргету налаштовуємо піксель на сайті. Кабінет певного інструменту показує власні результати, які ви можете порівняти й прийняти рішення з маркетологом.
Це 2 різні маркетингові інструменти. Відрізняється формат подачі реклами і ситуація, в якій клієнт бачить оголошення.
Коли користувач бачить таргетовану рекламу, зазвичай він у стані відпочинку, коли гортає соцмережі для розваги. А контекстна реклама Google — це коли людина спеціально шукає розв’язання проблеми, відповідь на запит у рядочку пошуку.
Який вид реклами підійде вам, залежить від ніші, бюджету. Відповіді на усі питання ви можете отримати на безкоштовній зустрічі-консультації до старту роботи.
Можна запускати тільки пошукову рекламу.
Не обов’язково запускати водночас контекстну рекламу, ремаркетинг на YouTube, КМС, email ремаркетинг. Але, звісно, ми скажемо, якщо побачимо перспективи в інших видах реклами. Рішення тільки за вами.
Без сайту запустити гугл рекламу неможливо.
У нас є кейси з гугл реклами. Але не обов’язково у вашій ніші. Рівень професійності ви можете зрозуміти не тільки по кейсах, а й по запропонованому медіаплану.
Запускаємо контекстну рекламу в Україні, також вже працювали з Європою, США, Близьким Сходом.
Семантичне ядро формуємо українською та іншими мовами за вашим запитом. Наприклад, для запуску реклами в гугл чи ремаркетингу в Європі зберемо запити англійською мовою, чеською, польською. Кількість мов залежить від вашої потреби.
Можемо, але це подвійна робота, оплату рахуємо за кожен проект окремо. Щоб ознайомитися з послугами детальніше, отримайте комерційну пропозицію на пошту.
Ні, бо за такий короткий час не встигнемо отримати результати, проаналізувати їх точно й детально.
У кабінеті ми побачимо результат реклами в гугл, але чи вплине це на бізнес, не буде ясно. Рекламній кампанії треба мінімум 2 тижні, щоб PPC-спеціаліст отримав аналіз оголошень.
Гугл рекламу важливо вести постійно і без пауз, це вплине на довіру вас як рекламодавця для Google та на ціну ставки.
Звичайно! Можемо оптимізувати й покращити рекламу в гугл, провести аудит, визначити слабкі та сильні сторони та що треба оптимізувати у рекламі. План реалізації виконати реально з нашими PPC-спеціалістами.
Гарантуємо, що виконаємо усі дії для бажаного результату реклами google ads. Але прогнозувати результати у вашій ніші зможемо тільки після тестування гіпотез.
Ринок постійно змінюється, тож результат і вартість контекстної реклами залежать від положення у видачі, бюджету, ставки конкурентів й інших факторів. Ви отримаєте команду з PPC-спеціаліста та маркетолога, які результат ремаркетингу чи пошукової реклами будуть оптимізувати.