КЕЙСИ MARKETING OFFICE

КЕЙСИ: МАРКЕТИНГ З ОБ’ЄДНАННЯМ MARKETING OFFICE

Кейси з маркетингу — досвід наших спеціалістів у роботі з клієнтами. Команда Marketing Office працює вже рік та уже стала відділом маркетингу для 30+ бізнесів та експертів. Ми об’єдналися, щоб надавати маркетингові послуги вищої якості українському бізнесу. Найцікавіші та масштабні кейси у роботі зібрали на цій сторінці.

ЯКІ МАРКЕТИНГ КЕЙСИ ДОДАЄМО НА СТОРІНЦІ?

Маркетинг кейси допоможуть вам переконатися у професійності та гнучкості нашої команди. Формуємо набір інструментів маркетингу під потреби кожного клієнта. Наша ціль — перетворити новий проект на ефектний кейс, а для вас збільшити прибуток та впізнаваність.

З якими проектами можете ознайомитися:
  • Медичний маркетинг
  • ІТ маркетинг
  • Кулінарія та кондитерка
  • Агентство нерухомості
  • Інтернет-магазин книг
  • Психологія
  • Магазин верхнього одягу
  • Студія танців

Кейси з маркетингу маємо як для компаній, так і з побудови особистих брендів. Розвиток експерта у Marketing Office проходить за тим же алгоритмом роботи, що і для компаній. Саме комплексний маркетинг дає поштовх і розуміння, як монетизувати й розвивати бізнес.

ОФОРМЛЕННЯ КЕЙСІВ — ГОЛОВНИЙ БІЛЬ ЧИ НЕОБХІДНІСТЬ БІЗНЕСУ

Кейси на сайті потрібні багатьом бізнесам. Завдяки підтвердженню вашо експертності, цифрам, результатам довіра потенційних клієнтів росте. Можна прочитати 10 статей у блозі й нічого для себе не винести. Або ж переглянути реальний кейс, логіку наших маркетологів, з якими інструментами працюємо, які робимо дизайни й реклами і одразу почати працювати.

В Marketing Office розроблений алгоритм збору інформації для кейсів та відгуків клієнтів. Нам важливо не просто зробити й отримати кошти, а попрацювати з фідбеком та обов’язково зафіксувати результати.

ЯКІ ПУНКТИ ВАРТО ВКЛЮЧИТИ В КЕЙС:

  • Запит клієнта.
  • Ситуація до роботи з компанією.
  • План роботи та його реалізація.
  • Результати в цифрах. Наприклад, ріст показників, продажів, лідів, середнього чека.
  • Відгук про роботу.
  • На якому етапі проект та який план його розвитку.

Оформлення кейсів здається складним, але практичні результати на частину людей впливають краще за емоційні фактори співпраці. Звертайтеся до Marketing Office, щоб оформити старі й нові кейси вашої компанії та продавати завдяки результатам!