4. Проводимо аудит
Ставимо зустрічі, узгоджуємо, аналізуємо документи.
5. Презентуємо результати
Ви отримуєте документ-презентацію з нашою експертною думкою, кроки ви можете одразу реалізувати план після маркетинг аудиту.
Аудит маркетингу — це комплексний аналіз маркетингу вашої компанії. З ретельністю Шерлока Холмса перевіримо усе: від глобальної стратегії бізнесу, SMM аудиту до менеджменту команди і постановки ТЗ. Ви отримаєте план для переходу на наступний левел.
Упродовж аудиту маркетингу періодично зустрічаємося (мінімум 2 рази) для деталізації питань, щоб зробити висновки із вами.
Також зустрічаємося з працівниками: важливо зібрати думку не тільки директора, власника, а й команди. Аналізуємо цифри і як на них впливає людський ресурс.
Закінчується маркетинговий аудит презентацією на зустрічі та висновками по кожному етапу.
Аналізуємо наявні документи, ресурси, технології, дані:
Формуємо, які елементи є, а що треба зробити, актуалізувати чи дослідити.
Аналізуємо статистику по кожному інструменту і його ефективність.
Аудит маркетингу може включати ще й перевірку методом «таємного покупця», щоб перевірити, як працюють інструменти зі сторони клієнта.
Проводимо зустрічі з усіма працівниками, які дотичні до маркетингу й продажів. Вислухаємо їх думку по маркетингу, продажах.
Визначимо кваліфікацію та чи ефективні люди на своїх посадах.
Показники інструментів + бюджети + команда + витрати
Усе це складаємо в одну систему, аналізуємо загальні показники, на основі яких можемо приймати рішення.
Під час аудиту маркетингу знаходимо точки втрат коштів, неефективного використання бюджету.
Розписуємо дії, як покращити фінансові показники: збільшити середній чек, підвищити конверсію з ліда в клієнта, оптимізувати рекламний бюджет.
Після зустрічей з вами й командою, досліджень, цілей формуємо сильні та слабкі сторони бізнесу та конкретного інструмента.
Формуємо перелік проблем та їх розв’язань.
Ви отримаєте план оптимізації та рекомендації щодо розвитку, покращення бізнесу.
Для вибору часу й дати заповніть форму, і менеджер узгодить деталі. Заповнимо бриф на дизайн.
Пропишемо вид аудиту, перелік інструментів і напрямів роботи, який будемо аналізувати із датами. Затвердимо бюджет.
Надсилаємо вам офіційні рахунки, сплачуємо податки. За потреби робимо додаткові угоди.
Ставимо зустрічі, узгоджуємо, аналізуємо документи.
Ви отримуєте документ-презентацію з нашою експертною думкою, кроки ви можете одразу реалізувати план після маркетинг аудиту.
У кожному проекті по брендингу залучений маркетолог. Графічний дизайнер, web-дизайнер, маркетологи працюють у тандемі та з сильним менеджментом Marketing Office. Кожен має свої обов’язки, й ми будуємо повноцінний онлайн відділ маркетингу для вас.
Навчає команду, проводить наставництво, затверджує стратегії.
Розв'язує організаційні питання з вами: договір, способи оплати, рахунки, акти.
Щодня координує роботу команди проекту, контролює успішність і дедлайни, аналізує результат.
Виконує маркетинг аудит, спілкується з маркетинговою командою, власником, аналізує документи, комунікує зі спеціалістами напрямків.
Залучаємо спеціалістів: таргетолога, SMM-спеціаліста, PPC-спеціаліста, SEO-спеціаліста за потреби аналізу певного напрямку.
Одна з наших сильних сторін — розбираємося в бізнесі, управлінських процесах, дивимося глибше. Аналізуємо не просто один інструмент, а його доцільність зі сторони маркетингу.
Залучаємо до маркетингового аудиту, аудиту сайту, аудиту реклами всю команду, збираємо інформацію з різних джерел, щоб висновки були ефективні.
Знаходимо відповідь на глобальне питання: як бізнес має стати більш успішним? А не «чи хороше утримання сторіс в інстаграмі й гарний візуал». Зводимо інформацію до цифр, кожен інструмент має приносити цифровий результат бізнесу.
Ціна залежить від обсягу роботи, цілей та в скільки разів ви хочете вирости. Ви можете перевірити SMM, сайт, рекламні кампанії або замовити комплексний аудит маркетингу.
Усе залежить від бажаної цілі й етапу побудови особистого бренду, на якому ви зараз.
1-2 інструменти
Комплексний маркетинговий аудит
Мій проект має декілька напрямків роботи і пов'язаний з фізичною терапією. Наша діяльність має декілька напрямків, основні з яких це платні й безкоштовні консультації, а ткож навчальні вебінари для фізичних терапевтів й лікарів. Близько року ми розвивали проект своїми силами: довго, повільно, важко й не впевнено. І взимку я була така виснажена, що варіанти було 2: або закриватись, або вкладати кошти й просити допомогу. Я вибрала другий. Моя проблема була в невмінні правильно донести цінність послуг до людей, а також тому як правильно їх продавати через соціальні мережі. Зусиль витрачала багато, а зрушень не було. З командою ми проаналізували проект, визначили основні напрямки в роботі, з мене зняли ведення сторінки і я прямо видихнула через це. Після аналізу стало зрозуміло в яких напрямках ми можемо розвиватись й що для цього треба. Дівчата відносяться до роботи дуже відповідально. Альона Караульна взагалі вогонь. Я іноді думаю чи є щось що вона не знає і не вміє Ну і що важливо, навіть якщо у них щось пішло не так (помилились, не встигли, не зробили) - вони вміють визнавати помилки й недоліки. Й роблять все щоб виправити надалі. Поки результати мене влаштовують. Для себе я встановлюю показники розвитку і вони доволі хороші як для 3 місяців співпраці. Надіюсь надалі цей ріст буде зберігатись.
Співпрацювали з дівчатами для покращення роботи благодійного фонду. Команда підготувала чіткий план, та багато нових ідей які можна втілювати у нашій роботі. Також хочу зазначити не тільки їх професійність, але як вони добре розташовують до діалогу. Співпрацею задоволені на всі 100%
Я співзасновник медичного центру Алгоритм Здоров'я https://alz.in.ua/. Аліну мені порекомендували як крутого маркетолога 6 місяців тому. Відтоді ми працюємо разом використовуючи комплексний маркетинг. З того часу кількість клієнтів збільшилася вдвоє, як і кількість персоналу. Попереду амбітні плани з розширення бізнесу, тому наша співпраця буде тільки розширюватися. Хочу виділити маркетолога й куратора нашого проекту Дар'ю Войт та СММ спеціаліста Вікторію Бровчук. Дівчата неймовірні професіонали своєї справи. Нас чекає ще багато роботи разом))
Дуже крута команда, все швидко і якісно. Справді професіонали свого діла, які працюють на результат і заінтересовані у вирішенні запитань по суті і в глибину, а не лише поверхнево. Рекомендую!
Дякую за вашу роботу. Матеріали, що підготували. З вами приємно було спілкуватись, працювати і разом рухати цей світ персонажу.
Зі спеціалістами Marketing Office можна провести аудит реклами, SMM аудит, але найбільш ефективним є комплексний аудит маркетингу. Тоді ви точно не пропустите важливі деталі, а наші спеціалісти повністю зануряться в кожен процес та «розслідування» буде ефективним.
Ви отримаєте документ-презентацію та план роботи, який можете доручити своїй команді або реалізувати з нами.
Якщо ви вже багато знали й не реалізували і ми знову відшукали проблеми, то в цій сфері полягає зона росту. І ми скажемо, як виправити помилки завдяки маркетинг аудиту.
Аудит маркетингу потрібен не для того, щоб придумати нове, ідеї, а щоб підсвітити зони росту й покращити управління бізнесом.
Так, у процесі реалізації плану ви зможете поставити питання і отримаєте відповіді. Ми підтримуємо своїх клієнтів і не втрачаємо зв’язок.
Маркетинг аудит — це думка маркетологів, які оцінюють бізнес з усіх сторін, максимально об’єктивно аналізують його. Висновки можуть вам не сподобатися, але це не означає, що висновки в аудиті маркетингу неправильні чи необ’єктивні. Ми проводимо аудит, а вже ваша відповідальність, чи реалізовувати план покращень, чи ні.
Стратегія базується на дослідженнях, аудит реклами чи маркетингу на тому, що є в бізнесу.