E-MAIL МАРКЕТИНГ ДЛЯ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВОЇ ПАЛАТИ

В рамках побудови відділу маркетингу для Чернігівської торгово-промислової палати маркетолог запустив понад 200 E-mail розсилок через сервіс Sendpulse. Саме цей крок допоміг закривати реєстрації на події ЧТПП. Розповідаємо, чому емейл маркетинг досі лишається корисним інструментом для бізнесу та як його впроваджували.

СТРАТЕГІЯ ТА ЦІЛЬ E-MAIL МАРКЕТИНГУ

Місією Чернігівської торгово-промислової палати є розвиток підприємництва України. Тому експерти палати часто організовують вебінари та навчання.

Цільова аудиторія Чернігівської торгово-промислової палати — це підприємці та бізнесмени, які працюють з товарами, експортом, пов’язані з митним оформленням документів. Тому часто працюють з E-mail розсилками, листами.

Ми вирішили робити запрошення на навчання за допомогою імейлів. Спойлер: на дану цільову аудиторію розсилки спрацювали дуже круто!

ТЕХНІЧНА СКЛАДОВА ЕМЕЙЛ РОЗСИЛОК: РЕГУЛЯРНІСТЬ ТА ІНФОПРИВОДИ

Розсилки створювали через сервіс для емейл розсилок Sendpulse та мали таку воронку:

1

Орієнтовно за тиждень робили емейл розсилку по базі клієнтів та учасниках попередніх вебінарів. Якщо треба було добрати реєстрації, за день-два повторювали розсилку по інших сегментах.

2

За годину до старту надсилали лінк на трансляцію.

3

Наступного дня надсилали фоллоу-ап, презентації та записи вебінарів.

ВИКЛИКИ ТА РІШЕННЯ В ІМЕЙЛ МАРКЕТИНГУ

Анонси вебінарів та офлайн консультацій для малого та середнього бізнесу робили 1-2 на тиждень у соціальних мережах й це не давало бажаних результатів. Тому поставили ціль зібрати людей на події завдяки емейл маркетингу, щоб якомога більше дізналось про можливості безкоштовних вебінарів.

Використали мультиканальність та підсилення інструментів завдяки E-mail маркетингу:

ПРИКЛАДИ E-MAIL РОЗСИЛОК

РЕЗУЛЬТАТ ІМЕЙЛ МАРКЕТИНГУ ЗА 4 МІСЯЦІ

КІЛЬКІСТЬ ЛИСТІВ

204/листів

ВІДПРАВЛЕНО ЛИСТІВ

168 039/відправлень

ДОСТАВЛЕНО ЛИСТІВ

156 154/93%

ВІДСОТОК ВІДКРИТТІВ

%24,4/в кількості 38 139

КІЛЬКІСТЬ ПЕРЕХОДІВ

1 720/1,1%

E-MAIL ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ БІЗНЕСУ

E-mail розсилки для Чернігівської ТПП допомогли досягати поставлених цілей по реєстраціях та проведенні навчання. Естетичні та зрозумілі листи допомогли налагодити контакт із цільовою аудиторією та знайти зручний спосіб повідомлень про вебінари й заходи. З кожним разом росла статистика по імейл маркетингу, тож впевненість у стратегії 100%. Ви можете пробувати цей інструмент для бізнесу самостійно через Sendpulse або звернутися до професіоналів Marketing Office: поєднаємо всі необхідні інструменти маркетингу!

НАМ НЕБАЙДУЖИЙ ВАШ БІЗНЕС.
СТАНЬТЕ ПРИВОДОМ ДЛЯ ГОРДОСТІ MARKETING OFFICE!