МАРКЕТИНГ ДЛЯ БІЗНЕСУ: РОЗВИВАЄМО ФУТБОЛЬНИЙ ПАБ КУТОВИЙ

Маркетинг для бізнесу починається з маркетингової стратегії, а закінчується тільки кордонами вашого бажання розвитку. Для пабу Кутовий наша команда розробила план дій у час війни, фінансову модель маркетингу, можливості побудови ком’юніті. Завдяки базовим файлам і чіткому плану ми знаємо реальне положення на ринку та можемо йти до цілей.

0
сегментів цільової аудиторії
0
рекламні інструменти
0
конкурентів з Києва дослідили
0
слайдів презентації
0
рубрики для контенту
0
тем для рілс, сторітелінгу та постів

Паб Кутовий — атмосферний заклад біля НСК «Олімпійський» в Києві. Тут можна подивитися різноманітні футбольні матчі та інші спортивні трансляції, перекусити й по-братерськи посидіти з барменом чи баристою.

Власник і команда вкладають душу в кожен пункт меню, шукають крафтове пінне й створюють дружню атмосферу для кожного відвідувача. Сюди приходять, щоб наповнитись спортивною енергетикою великої динамівської сім’ї. Тут раді всім: кого об’єднує любов до клубу з великої літери «Д» і хто жодного разу не бачив футбольного матчу.

Кутовий паб має розвинуті й активні соціальні мережі, класний дизайн та море новаторських ідей. Однак, раніше у пабу не було відділу маркетингу для бізнесу, й наша команда стала вболівальником та підтримкою Кутового.

ПЕРШИЙ ТАЙМ ПОБУДОВИ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ БІЗНЕСУ

Паб відкрився під час пандемії ковіду й уже стикався з викликами. Повномасштабне вторгнення ще більш ускладнило ведення бізнесу. Розвинутий маркетинг для бізнесу в нових умовах — підтримка й мапа для підприємця. Коли не працюють старі методи чи треба починати з нуля, стратегія й вивчення ринку допоможуть не стати аутсайдером.

ЗАПИТ ВЛАСНИКА КУТОВОГО:

ЕТАПИ РОЗРОБКИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ

1

Описали фундамент маркетингу для «Кутового» пабу: аналіз цільової аудиторії, конкурентів, бізнес-портфель.

2

Зробили дослідження та покроковий план. На кожен інструмент склали деталізований план на 2 місяці. Кожен інструмент має свій строк реалізації. Ціль — зробити атмосферний паб впізнаваним та створити багато точок контакту з аудиторією.

3

Розширили аудиторію. Розробили 9 сегментів майбутніх клієнтів закладу. В Кутовому є смачні бізнес-ланчі, кав’ярня, спеціальні пропозиції — тож заклад буде цікавим не тільки фанатам Динамо.

4

Дослідили конкурентів. В «Кутового» є безліч новаторських і цікавих ідей в маркетингу. Лишається тільки реалізувати їх швидше за конкурентів.

5

Підібрали інструменти маркетингу та поставили фінансові цілі.

6

Побудували фінансову модель. Важливо не просто запустити рекламу, а поставити цілі по чеку, показниках, прибутку.

МАРКЕТИНГ ДЛЯ БІЗНЕСУ: ПРИКЛАД СЛАЙДІВ РОЗРОБЛЕНОЇ СТРАТЕГІЇ

  • Десятки зустрічей і досліджень.
  • 40+ рубрик для контенту.
  • 36 сторінок з планом на кожен інструмент маркетингу для бізнесу: від дописів і рілс до розробки сайту.

SMM ПРОСУВАННЯ ПАБУ

  • Опублікували за 90 днів 38 постів, 427 розповідей, 14 рілсів.
  • Ввели формат Reels.
  • Зробили стрічку в інстаграм різнобарвною.
  • Кількість читачів органічно виросла.

КОЛИ КОНТЕНТ ДІЙСНО УНІКАЛЬНИЙ: ЯК МИ ПРАЦЮЄМО З АУДИТОРІЄЮ ФАНАТІВ СПОРТУ ТА КРАФТОВОГО ПІННОГО

Маркетинг для бізнесу з аудиторією фанатів спорту – це суміш унікального контенту, експертної інформації від власника пабу та цікавих аудиторії івентів. Наша команда адаптувала дизайн, тестувала рекламні кампанії та змінювала стратегію за результатами тестів. Ми не просто запускаємо рекламу та ведемо соцмережі. Для Кутового Пабу маркетологи допомагають з організацією та просуванням івентів. Саме ця сфера допомагає бити рекорди у прибутку та виконувати плани.

ЯКІ ЗАХОДИ ВЖЕ ПРОГРИМІЛИ В КУТОВОМУ:

ФІНАНСОВА МОДЕЛЬ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ БІЗНЕСУ

У маркетингу для бізнесу з нашими спеціалістами ціль — не просто зробити контент і отримати ЗП. Ми створюємо бренд-платформу для кожного клієнта та пов’язуємо результативність маркетингу до фінансової моделі. Для Кутового Пабу ми створили фінансову модель.

ЩО ВРАХОВУЄМО У КОЖНОМУ ЗВІТІ:
  • Виторг
  • Прибуток
  • Кількість чеків
  • Середній чек

Звіти допомагають краще працювати відділу маркетингу. Ми можемо орієнтуватися на середній чек, відстежувати попит на їжу/напої/мерч. А виконувати ціль з виторгу на місяць раніше запланованого — то окреме задоволення для всієї команди Кутового! Наприклад, у листопаді 2022 виконали план продажів на 95%, а в грудні перевищили на 113 %.

ТАРГЕТОВАНА РЕКЛАМА ДЛЯ ПАБУ

ФОТОСЕСІЯ ДЛЯ КУТОВОГО

Світлини для реклами пабу важливі, як переможні голи у матчах. Фото страв, напоїв та атмосфери Кутового передали на фотосесії.

Наш маркетолог і SMM-ники не тільки склали ТЗ, а й керували процесом та навіть самі взяли участь у зйомці. Тепер фото для реклами і соцмереж покажуть ланчі, бургери, закуски й пательні з кращого боку.

Не будемо зупинятися на тому, скільки було випито напоїв та з’їдено страв після зйомки. Але перевірено командою: було смачно!

КОМАНДА ПРОЕКТУ

Маркетинг-директор

анастасія саламаха
Анастасія Саламаха

Акаунт-менеджер

Софія Сидорук

Маркетолог

Анастасія Удовіченко

SMM-спеціаліст

Наталя Свирида

Дизайнер

Анастасія Кришталович

Таргетолог

СПІВПРАЦЯ НАШИХ МАРКЕТОЛОГІВ З КУТОВИМ

Ми розробили маркетингову стратегію,  презентували власнику закладу та реалізовуємо її. Співпрацюємо, запускаємо різні види реклами та допомагаємо з організацією офлайн-івентів. Тепер у «Кутового» не тільки футбольні, а й маркетингові фани.

ЧИТАЙТЕ ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО ПОСЛУГИ, РЕАЛІЗОВАНІ В ЦЬОМУ ПРОЕКТІ:

НАМ НЕБАЙДУЖИЙ ВАШ БІЗНЕС.
СТАНЬТЕ ПРИВОДОМ ДЛЯ ГОРДОСТІ MARKETING OFFICE!