ГУГЛ РЕКЛАМА ДЛЯ
МЕДИЧНОГО ЦЕНТРУ

З медичним центром Алгоритм здоров’я почали з підключення таргетованої реклами для лідогенерації. З часом запит перетворився на «отримати дешевших лідів, ніж з таргету». Тож вирішили спробувати гугл рекламу на новий лендинг і також досягли успіху, як і в таргеті!

ВИКЛИКИ ДО ЗАПУСКУ ГУГЛ РЕКЛАМИ

Раніше інші маркетинг-спеціалісти запускали гугл рекламу, але це був неуспішний досвід для Алгоритму здоров’я, ціна була дуже дорогою, а показники не надто позитивні. Але ми оновили лендинг і спробували тестовий період 2 тижні, який дав результат і дозволив масштабуватися.

РЕЗУЛЬТАТИ В ГУГЛ РЕКЛАМІ ЗА ПІВ РОКУ

ПОКАЗИ РЕКЛАМИ

536 054/покази

КЛІКИ

41 073/кліки

CTR

7,76/

ЛІДІВ ПРИВЕЛИ

262/лідів

191/заповнення форми

71/запис на консультації

КЛІЄНТИ

48/нових клієнтів

CPL ВАРТІСТЬ ЗАЯВКИ

412/грн

ЩО ЗРОБИВ PPC СПЕЦІАЛІСТ:

  • Аудит сайту та рекламного кабінету.
  • Налаштування, підключення GA4, Search Console та інших сервісів для відстеження результатів.
  • Медіапланування на пошукову рекламу.
  • Щоденна оптимізація пошукових запитів.
  • Масштабування оголошень.

ПРИКЛАДИ РЕКЛАМНИХ ОГОЛОШЕНЬ ДЛЯ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ

СТАТИСТИКА ГУГЛ РЕКЛАМИ

МОДЕЛЬ АТРИБУЦІЇ

ВИСНОВКИ ПІСЛЯ ЗАПУСКУ ГУГЛ РЕКЛАМИ

Не бійтеся експериментувати й залучати гугл рекламу для свого бізнесу. Для Алгоритму здоров’я ми провели тестовий період, і цей інструмент дав дешевший і якісніший результат за таргетовану рекламу. Але для цього варто було пройти усі підготовчі етапи, якісно налаштувати аналітику та оптимізувати лендинг.

Важливою була і обробка лідів та програма лояльності, які за рік роботи також налагодили спільно з адміністраторами центру.

НАМ НЕБАЙДУЖИЙ ВАШ БІЗНЕС.
СТАНЬТЕ ПРИВОДОМ ДЛЯ ГОРДОСТІ MARKETING OFFICE!