Усі дороги ведуть до нашого клієнта Cork Breakfast & Wine завдяки рекламі в Google картах! За перші місяці налаштування PPC-спеціаліст забезпечив пів мільйона показів, тисячі кліків та прокладених маршрутів, йдемо до нових цілей!
Власники Cork Breakfast & Wine в центрі Будапешта звернулися до Marketing Office для налаштування реклами в Google-картах. Завдяки цьому інструменту потрібно було збільшити кількість гостей у закладі. Кінцева мета запуску Google реклами на картах — прокладання маршрутів до закладу.
Працюємо з ціллю Performance, тому запустили загальну кампанію в Google Performance Max. Отримуємо широке охоплення по різних каналах комунікації, можемо оперативно вносити зміни в налаштування реклами в Google й робити оголошення ефективнішими, дешевшими.
За перші тижні почали отримувати результат реклами в Google Maps, але акаунт заблокували. Початковою ціллю було прокладання 350 маршрутів на тиждень. PPC-спеціаліст забезпечив 314 маршрутів за тиждень, а після розблокування акаунта показники впали до 80 маршрутів за тиждень, було неможливо показувати рекламу на бажаний бюджет.
Тільки впродовж місяця ми відновили й перевищили показники та продовжуємо бити рекорди! Іноді через технічні блокування до цілі доводиться прямувати довше. Ми виставили KPI: маршрут не дорожче за 35 грн та 350 маршрутів на тиждень. У середньому маршрут коштує 22 грн, а до кількісної цілі рухаємося.
Реклама ефективна, класно працює навіть попри складнощі з тим, що Google не давав відкрутити бюджет.
Серпень | Вересень | |
Кліки | 4 090 | 5 410 |
Покази | 567 000 | 646 000 |
Побудовані маршрути | 772 | 1 070 |
Вартість прокладеного маршруту | 260 Ft (29 грн) | 276 Ft (30 грн) |
Отримали крутий результат. Але були й інші результати, крім кінцевої цілі. Привідкриємо завісу за 1 місяць роботи.
Реклама в Google картах для ресторану Cork Breakfast & Wine ефективно працює, PPC-спеціаліст Marketing Office вивів показники на високий рівень після блокувань акаунта і продовжує оптимізацію кампаній щодня. Крім нашої основної цілі — прокладених маршрутів до ресторану — отримали бонусні KPI.
Клієнти переходять в меню ресторану, зберігають адресу, натискають «замовлення» та переходять в інстаграм закладу. Продовжуємо робити кампанії дешевшими і приносити бізнесу результат!