У рамках маркетингової стратегії планували розробку багатосторінкового сайту, але навіть із Landing page на WordPress досягли високих охоплень і організували якісну рекламу в Google.
На етапі пропозиції бюджету на багатосторінковий сайт не було. Тому маркетолог оптимізував старий лендинг та працював із ним.
Потрібно було зробити тексти і контент на сторінці так, щоб:
Лендинг ранжувався по SEO за основними запитами.
Потенційний клієнт отримав на лендингу відповіді на усі свої запитання, закриття болей та міг зручно та швидко записатися на прийом.
Для ніші фізичної терапії Landing page на WordPress — це проміжний етап для розміщення інформації, можливість мінімально конкурувати на ринку.
У випадку цього маркетинг кейсу лендинг став альтернативним рішенням і маркетинговим інструментом, що приносить лідів органічно та завдяки гугл рекламі.