РЕБРЕНДИНГ ЛОГОТИПА ДЛЯ АГЕНЦІЇ З НЕРУХОМОСТІ PEOPLE

Команда Marketing Office провела ребрендинг для ріелторської компанії People. Почали з розробки логотипа, брейншторму та генерації ідей, а після затвердження брендбуку упакували усі оновлені елементи фірмового стилю для зручного використання.

ЗАПИТ КЛІЄНТА НА РОЗРОБКУ ЛОГОТИПА

Клієнтка хотіла замовити логотип, який відображатиме сенс бренду People. Власниця компанії прийшла для втілення своїх ідей та ребрендингу бізнесу. Початкова ідея була — зробити логотип із відбитком пальця, але під час ребрендингу команда бізнесу зупинилася на інших варіантах логотипа.

ЕТАПИ РОЗРОБКИ ЛОГОТИПА

Команда Marketing Office провели бриф на ребрендинг, зібрали матеріали й побажання команди клієнта. У рамках створення логотипа компанії проводили брейншторми, затвердження і презентації на кожному етапі.

1
ЕТАП 1: ІДЕЇ РЕБРЕНДИНГУ ЛОГОТИПА

Працювали з ключиком та втілювали ідею поєднання логотипа People з відбитком пальця. Сформували різні варіанти поєднання літери P з ключем: знакової та текстової частини лого.

2
ЕТАП 2 РОЗРОБКИ ЛОГОТИПА

Додали зовсім інші концепції логотипа для бізнесу: око, вікно, три нові концепції та стару для порівняння. Клієнтці сподобалися усі варіанти, тому довгий час обирали, на якій концепції зупинитися.

Остаточний вибір логотипа, з яким пішли далі в роботу
3
ЕТАП 3: ПІДБІР ФІРМОВИХ КОЛЬОРІВ

Зробили поєднання букви P з оранжевим і зеленим, синім кольором, щоб обрати кольорову гаму лого та майбутнього фірмового стилю компанії.

4
ЕТАП 4 — ОСТАТОЧНИЙ ВАРІАНТ ЛОГОТИПА

Для компанії People ребрендинг логотипа закінчився унікальним варіантом: власники обрали 2 концепції, які будуть використовувати.

Логотип складається з 2 варіантів:
  • Логотип темно-зеленого кольору на білому фоні.
  • Логотип білого кольору з жовтою літерою та білим текстом на зеленому фоні.

ФІРМОВИЙ СТИЛЬ РІЕЛТОРСЬКОЇ КОМПАНІЇ PEOPLE

Після затвердження логотипа компанії People графічний дизайнер почав оформлення брендбуку в обраних кольорах та з новим лого.

  • Робота з логотипом: правила використання
  • Кольори фірмового стилю
  • Типографіка
  • Візуал стрічки в інстаграмі
  • Поліграфія компанії з купівлі-продажу нерухомості People.
ЯК ВИГЛЯДАЄ ГОТОВИЙ БРЕНДБУК ДЛЯ БІЗНЕСУ

РЕБРЕНДИНГ ЛОГОТИПА ТА НОВИЙ ФІРМОВИЙ СТИЛЬ КОМПАНІЇ — ВАЖЛИВИЙ ЕЛЕМЕНТ МАРКЕТИНГУ

Ребрендинг — непростий і довгий у часі процес, адже треба проаналізувати усю інформацію про компанію, врахувати ідеї та побажання клієнта та створити нову концепцію. Спільними зусиллями, з постійною комунікацією і презентаціями ідей логотипа ми дійшли до результату, який сподобався клієнту.

Командний брейншторм, обговорення привели до логотипа, яке затвердили. А новий брендбук компанія People зможе використовувати у веденні SMM, на сайті, для друку поліграфії, запуску реклами без зайвих роздумів і зусиль.

НАМ НЕБАЙДУЖИЙ ВАШ БІЗНЕС.
СТАНЬТЕ ПРИВОДОМ ДЛЯ ГОРДОСТІ MARKETING OFFICE!