ТАРГЕТОВАНА РЕКЛАМА В ІНСТАГРАМ ДЛЯ МАГАЗИНУ ВЕРХНЬОГО ОДЯГУ

Таргетована реклама в інстаграм — це продажі та ріст впізнаваності бренду. В реклами можуть бути різні цілі, з якими працює спеціаліст. Для магазину верхнього одягу таргет має приносити ліди та клієнтів. Наша команда у співпраці з салоном верхнього одягу Insite вчергове довела: таргетована реклама вимагає уваги на початку, але дає потужні результати з часом.

0
тематики контенту
0
ROMI з січня по квітень
0 к
охоплення за місяць
0
замовлення
0 +
лідів

Insite — салон верхнього одягу в Одесі, в якому понад 13 років представляють якісний, вишуканий одяг. Тут підбирають образ в індивідуальному стилі кожної дівчини та цінують жіночність. Просто в салоні клієнти отримують консультацію стиліста за фасонами, трендами сезону й потребами.

У салоні підбирають шуби з хутра, штучного хутра, жіночі та чоловічі пуховики, куртки, головні убори та інші аксесуари. На кожен виріб дають гарантію та підбирають догляд, тож у кожній речі впевнені.

ЧОМУ КЛІЄНТ ЗВЕРНУВСЯ ДЛЯ ЗАПУСКУ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ В ІНСТАГРАМ?

МАРКЕТИНГ-ВІДДІЛ ДЛЯ КЛІЄНТА: ПЕРШІ КРОКИ

  • Зібрали інформацію про салон Insite та упакували бізнес-портфель.
  • Налагодили роботу CRM, щоб відстежувати ліди.
  • Провели аналіз цільової аудиторії.
  • Зробили аналіз 5 основних конкурентів за методом 4P. Визначили, які кроки зробити для підвищення лояльності аудиторії.
сегменти цільової аудиторії

МАРКЕТИНГ + ВІДДІЛ ПРОДАЖУ: ФОРМУЛА УСПІХУ БІЗНЕСУ

  • Систематизували й уточнили базові скрипти для комунікації та продажів в діректі магазину.
  • Побудувати карту шляху клієнта від першого контакту до продажів.
  • Розробили фінансову модель маркетингу, почали відстежувати цілі маркетингу та результати (KPI).
карта шляху клієнта

SMM: ПІДГОТОВКА ДО ЗАПУСКУ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ В ІНСТАГРАМ

  • Склали план просування в соціальних мережах: ефіри, таргетована реклама, Reels, піар у блогерів.
  • Оптимізували акаунт. Наша команда оформила хайлайтс, розробила візуал для сторіс.
  • Підготували 43 теми для контенту. Не тільки про красу шубок Insite, а й розважальний, цікавий, корисний контент. Загалом, 7 рубрик.
  • З грудня 2022 почали вести сторінку в інстаграм за контент-планом.
  • З квітня магазин співпрацює з місцевим SMM-спеціалістом.

ТАРГЕТОВАНА РЕКЛАМА В ІНСТАГРАМ
ДЛЯ МАГАЗИНУ INSITE

Таргетовану рекламу в інстаграм запустили тільки після налагодження роботи SMM. Ми виявили, що раніше на креативах не ставили ціни. Тому лідів було багато: люди питали вартість і «зливалися». Було багато нецільових лідів, для яких ціна 30 000 грн завелика.

Також до запуску таргетованої реклами актуалізували заявки в CRM, проконтролювали швидкість обробки лідів. Проаналізували базові правила листування та розробили скрипти.

До того менеджери вже створювали скрипти продажів з іншою компанією, але вони не прижилися, були стандартизовані. Ми прописали блочну систему скриптів. Також прописали правила листувань та контролювали ці відповіді. Забезпечили від втрат лідів на початку переписки.

ПІДГОТОВКА Й ЗАПУСК ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ В ІНСТАГРАМ:

  • Поставити ціни на усіх креативах для таргету. Так ми відсіяли нецільових лідів, люди вже були готові платити. Це збільшило конверсію з ліда в клієнта.
  • Вартість ліда зросла до 3 доларів, але при середньому чеку 13 000 грн це нормальний показник. Усі люди, які писали, були цільовою аудиторією: вибирали одяг, ставили питання, дивилися відео товару.
  • Рекламу запускали по Україні та Одесі на онлайн та офлайн продажі. Люди почали приходити в офлайн-магазин саме з таргетованої реклами в інстаграм, окремо менеджери оброблювали онлайн-покупки.
  • У звітах була кореляція таргетованої реклами в інстаграм за тиждень, росла кількість замовлень. Коли реклама відключалася, зменшувалася кількість замовлень.
  • Постійно стежили за відсотком конверсії. За три місяці конверсія з онлайн-продажів виросла до 12,4%. Ціна онлайн клієнта становила 20,5$ при середньому чеку 13 000 грн. Крім того, працювали й інші інструменти маркетингу, які підсилювали ефект.
ПОКАЗНИКИ У ЛИСТОПАДІ
ПОКАЗНИКИ У КВІТНІ
РІЗНІ ВАРТОСТІ ЛІДА НА РІЗНИЙ ТОВАР. АЛЕ ВСІ БУЛИ ЦІЛЬОВІ Й ГОТОВІ ДО ПОКУПКИ:

ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ ПО ТАРГЕТУ ЗА 4 МІСЯЦІ

ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ ПО ТАРГЕТУ ЗА 4 МІСЯЦІ

12.4/ROMI

$3.15/ціна ліда

881/лідів

РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ ПО ТАРГЕТОВАНІЙ РЕКЛАМІ В ІНСТАГРАМ

У період з лютого по березень 2022 була різна вартість ліда для різних товарів.

КОМАНДА ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО ЗАПУСКУ
ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ

Маркетинг-директор

альона караульна

Головний маркетолог

Анастасія Кришталович

Таргетолог

Юля Федоренко

SMM-спеціаліст

ТАРГЕТ, SMM ТА ПРОДАЖІ ОНЛАЙН ЯК ПОШТОВХ У РОЗВИТКУ МАГАЗИНУ

Співпрацювали по таргету 4 місяці, по SMM 3 місяці. За цей час налагодили звітність, контролювали вартість ліда, щотижневий ріст показників. Тільки після «реанімації» SMM запустили тести таргетованої реклами та сформували стратегію. За декілька місяців отримали сотні цільових заявок, які менеджери оброблювали з нашими скриптами листувань в діректі. Зараз салон веде SMM та рекламу самостійно, але саме з Маркетинг Офіс власниця повірила в онлайн продажі свого товару та отримала реальні результати.

КОЛИ ЗАМОВЛЯТИ ТАРГЕТОВАНУ РЕКЛАМУ В ІНСТАГРАМ?

  • Хочете продавати в соцмережах.
  • Запускаєте таргет самостійно, але не отримуєте бажаних показників.
  • Потрібно налаштувати процес продажів у цілому: скрипти продажів в інстаграм, SMM, план таргету, створити SMM-стратегію та контент-план, який відповідатиме плану таргетованої реклами.

ЧИТАЙТЕ ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО ПОСЛУГИ, РЕАЛІЗОВАНІ В ЦЬОМУ ПРОЕКТІ:

НАМ НЕБАЙДУЖИЙ ВАШ БІЗНЕС.
СТАНЬТЕ ПРИВОДОМ ДЛЯ ГОРДОСТІ MARKETING OFFICE!