МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ДЛЯ ССК ALPHA BRAVO

Маркетингова стратегія для ССК Alpha Bravo включала безліч етапів від опису сегментів цільової аудиторії до стратегічної сесії та фінансового планування. Хоча компанія давно на ринку, команда Marketing Office мала об’єднати усі інструменти та налагодити стабільне просування курсів стрільби.

ПРО КОМПАНІЮ ССК ALPHA BRAVO

ССК Alpha Bravo — спортивно-стрілецький клуб (з БП). Звернулися, щоб підняти продажі, але не знали, які саме потрібні маркетингові інструменти. На старті виявили, що у бренду немає маркетингової стратегії та конкретного бачення.

Одна людина була і СММ-спеціалістом, і таргетологом, і менеджером з продажів, тому була низька ефективність роботи. Щоб зрозуміти, куди розвивати бізнес, наша команда зайнялася розробкою маркетингової стратегії.

ЕТАПИ РОЗРОБКИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ СТРІЛЕЦЬКОГО КЛУБУ

1

Описали 4 сегменти цільової аудиторії (ЦА) по 25 показниках.

2

Зробили анкетування: кількісне дослідження на 18 запитань. У ньому прийняли участь 67 клієнтів Альфа Браво.

3

Завдяки дослідженню зробили висновки та оформили в діаграми.

АНАЛІЗ КОНКУРЕНТІВ ДЛЯ СТРІЛЕЦЬКОГО КЛУБУ

Проаналізували на найпопулярніших рекламних платформах, як потенційний клієнт шукає послуги. Виявили, хто з конкурентів де знаходиться, рекламується, хто присутній на більшості платформ.

Найбільш цікавих конкурентів проаналізували за 4P по 40 показниках. Зрозуміли, чим поступаємося, а які наші переваги.

БРЕНД ПЛАТФОРМА ДЛЯ КЛУБУ АЛЬФА БРАВО

Сформували бренд-платформу, актуалізували позиціювання, унікальну торгову пропозицію (УТП), продумали місію.

ЦІЛІ В МАРКЕТИНГУ ТА ПРОДАЖАХ ПІСЛЯ СТРАТЕГІЧНОЇ СЕСІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ

На стратегічній сесії по 19 напрямках визначили цілі, покроковий план і показники KPI.

Описували у стратегічній сесії конкретні цифри виторгу за пів року. Уже почали реалізувати стратегію, й досягнули цілі у виторгу на 79,8%.

ABC-АНАЛІЗ КУРСІВ СТРІЛЬБИ ТА ІНШИХ ПОСЛУГ КОМПАНІЇ

Проаналізували усі види навчань та зрозуміли, які види для нас більш маржинальні, яка доля продажу, на що звернути увагу.

Чітко визначили, які навчання що нам дають.

Після маркетингових досліджень розуміємо, які послуги є в стрілецького клубу. І тоді переходимо до розробки карти шляху клієнта.

КАРТА ШЛЯХУ КЛІЄНТА ALPHA BRAVO

МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ

Уже після досліджень і розподілу, на якому етапі воронки які інструменти діють, зробили план реалізації маркетингової стратегії:

  • Розписали по кожному, яку ціль хочемо досягти, який цінний кінцевий продукт (ЦКП) та що хочемо робити.
  • Розподілили запуск інструментів по місяцях, бо маркетингова стратегія не за місяць реалізується.
  • І оцифрували: план інвестицій, прогнозування результатів.

Ми не просто кажемо «така от гарна місія», ідемо реалізувати!

У Marketing Office є план інвестицій у маркетинг, оцифровані інструменти. План показує, скільки треба вкласти в команду, який бюджет на сайт/таргетинг/зйомки, що треба на продакшн. І вже тоді прогнозуємо, скільки прибутку отримаємо після конкретних вкладень у маркетинг.

Потім таблицю щомісяця переводимо в аналітичну форму: рівняємо KPI і прибуток із фактичними показниками.

ЗАВЕРШАЛЬНИЙ ЕТАП МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ: РОЗПИСАЛИ ПЛАНИ РОБІТ, КОНЦЕПЦІЇ ПО КОЖНОМУ ІНСТРУМЕНТУ

  • CRM
  • Telefonia
  • Телеграм-канал
  • SMM
  • Ютуб Shorts, ТікТок
  • Google My Business
  • Сайт
  • Система збору відгуків, кейсів
  • Поліграфія, мерч
  • Інфлюенс-маркетинг
  • E-mail маркетинг
  • SMS/Viber/Telegram-розсилка
  • Блог на сайті
  • Таргетинг SEO, Search Console, Google Analytics
  • Google Ads
  • Програма лояльності
  • ЗМІ та PR

ПРЕЗЕНТАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ СТРІЛЕЦЬКОГО КЛУБУ

Клієнт отримав усі робочі документи та презентацію на 51 слайд.

ПРИКЛАДИ СЛАЙДІВ ПРЕЗЕНТАЦІЇ ДЛЯ ALPHA BRAVO

РЕЗУЛЬТАТИ МАРКЕТИНГ СТРАТЕГІЇ ВІД
MARKETING OFFICE

  • 34 маркетингові документи
  • Презентація на 51 слайд
  • 67 опитаних клієнтів
  • 42 конкурентa
  • Плани на 25 інструментів маркетингу й продажів
  • Запланований ріст у 2.7 рази за пів року

Після презентації клієнт вирішив реалізувати стратегію з Marketing Office, тож переносимо маркетинг із PDF у реальне життя! Запустили перші інструменти, боремося із викликами на практиці та слідуємо за розробленою маркетинг стратегією. Коли є чіткий курс і план, легше потрапити у ціль!

НАМ НЕБАЙДУЖИЙ ВАШ БІЗНЕС.
СТАНЬТЕ ПРИВОДОМ ДЛЯ ГОРДОСТІ MARKETING OFFICE!