МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ FILTER.UA

Маркетингова стратегія — це усі найважливіші для розвитку бізнесу документи та чіткий план реалізації. З відділом маркетингу Marketing Office ви зможете досягти масштабних цілей з необхідними інструментами та одразу почати реалізацію стратегії.

ЗАПИТ ВЛАСНИКА КОМПАНІЇ НА РОЗРОБКУ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ

Бізнес Filter.UA працює багато років: у компанії є прибуток, успішний ріст. Але уся стратегія була націлена на товар, тому власник звернувся до Marketing Office, щоб побачити свій бізнес зі сторони і знайти нові рішення для масштабування. Ще один запит — розвинути бренд роботодавця.

Наш відділ маркетингу почав роботу в 2 напрямках:

Маркетингова та бізнес-стратегія

Маркетингова тактика

РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ З МАСШТАБНИМ

До маркетингової стратегії додали big idea: візія, місія, етапи розвитку бізнесу прописані орієнтовно до 2040 року. Кожен елемент, горизонти зростання бізнесу описані за системою McKinsey:

  • Розписали партнерську систему на рівні місії, візії та ідеї.
  • Продумали конкурентів на рівні місії, візії, ідеї.

Розглядали конкурентів на рівні попиту, комунікації, держави, а не просто на рівні маркетингових інструментів та в кого яка сторінка в соцмережах. Для довготривалої стратегії важливо провести якісні маркетингові дослідження.

Аналіз показав, що конкурентом є великі виробники пляшкової негазованої води та вода, яка випускається з вітамінами. На «примітивному» рівні — це не наші конкуренти, але обмеження не дозволило б знайти нових партнерів.

Ми багато зустрічалися з клієнтом, командою, усіма керівниками відділів. Працівники заповнили анкети, провели дзвінки зі стейкхолдером. Так розуміли, що хоче аудиторія, який є запит, і на базі цього сформували бачення, куди розвиватися.

Маркетингова стратегія та бізнес-стратегія — коли від ідеї рухаємося до третього горизонту. Клієнт отримав розписаний текст і файли, як ми будемо рухатися по стратегії.

СУТЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ — ТАКТИКА БІЗНЕСУ

Дослідження цільової аудиторії, конкурентів — задачі й дослідження, які допоможуть обрати маркетингові інструменти, що ми будемо робити перші кілька місяців, рік після стратегії.

ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ ДЛЯ FILTER.UA

Для Filter.UA дослідили декілька рівнів цільової аудиторії: опис цільової аудиторії, анкетування холодної-теплої аудиторії, глибинні інтерв’ю з клієнтами.

88/відповідей анкет теплої аудиторії

44/відповіді холодної аудиторії

4/глибинні інтерв’ювання з клієнтами Filter.UA

Завжди відрізняється те, що клієнт робить, відчуває і що говорить. Основний інсайт команди Marketing Office — люди купують фільтри не тому, що це економно, а для свого здоров’я. Для клієнтів під час вибору важливіша ефективність фільтрів для води, а не зручність.

Також дослідили, що люди мало знають, як працює фільтр-система, думають, що це складно, дорого, мають заперечення. Кожне заперечення та думку перетворюємо на контент і можемо ці заперечення закрити завдяки маркетингу.

АНАЛІЗ КОНКУРЕНТІВ ДЛЯ FILTER.UA

Провели аналіз конкурентів: топ в пошуку, топ у Google-картах, Google-рекламі, органічній видачі, таргетингу, соцмережах Instagram, Facebook, TikTok, YouTube, аналізували трафік на сайтах конкурентів.

Дізналися, як представлені конкуренти на різних платформах, кого зустрінуть наші клієнти. Звідти визначили топових конкурентів, яких аналізували детально по 4P: prodact, place, price, promotion.

Результат аналізу конкурентів — зрозуміли їх сильні та слабкі сторони, у яких інструментах поступаємося, витягли ідеї та висновки, які додали у свій план.

УСІ ЕТАПИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ВЕДУТЬ ДО ПОКРАЩЕННЯ ПРОДУКТУ

Сформували УТП (унікальну торгову пропозицію), позиціювання та описи продуктів на 6 рівнях, розписали бізнес-модель компанії та послуг. Завдяки дослідженням ЦА, конкурентів і компанії Filter.UA створили карту шляху клієнта.

На базі досліджень та стратегії сформували матрицю інструментів із чіткими дедлайнами. Показуємо, як виглядають основні документи маркетингової стратегії для підприємства!

МАРКЕТИНГОВИЙ ПЛАН

Спочатку це були деталізовані плани по інструментах, як СММ, сторінка, матриця контенту, конкуренти в інсті, таргет медіаплан, гугл медіаплан, аудит сайту, план оптимізації по сайту.

План реалізації маркетингової стратегії з 19 інструментами розподілили по місяцях і зробили гант:

2 МІСЯЦІ РОБОТИ ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ ТА 38 ДОКУМЕНТІВ — РЕЗУЛЬТАТ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ

План перетворили на цифри, бо у маркетинговій стратегії враховуємо бюджет, продакшн, техзабезпечення. Від рекламного бюджету можемо прорахувати прогнозований результат: кількість лідів, вартість ліда, конверсію, виторг.

МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ: ПРИКЛАД СЛАЙДІВ РЕАЛЬНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ

МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ЗМІНЮЄ МИСЛЕННЯ І ТАКТИКУ БІЗНЕСУ

Виклик розробки маркетингової стратегії Filter.UA був у тому, що треба підняти мислення і сприйняття фільтрів для води на вищий рівень. Якщо мислимо товаром, то програємо на ринку, бо сьогодні фільтри треба, а завтра новий винахід знищить потребу. Бізнес має мислити ідеєю та цінністю, яку дає клієнту. Стратегія допомагає зрозуміти, для чого працюємо, відповісти на питання, як зробити бізнес системним, життєздатним, здатним до росту в перспективі.

НАМ НЕБАЙДУЖИЙ ВАШ БІЗНЕС.
СТАНЬТЕ ПРИВОДОМ ДЛЯ ГОРДОСТІ MARKETING OFFICE!