МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ДЛЯ ВИНОРОБНІ СТАРИЙ МАНЗИР

Маркетингова стратегія для виноробні на аудиторію В2В — це 2 місяці маркетингових досліджень, креативу, підготовки й аналітики. Зараз ми вже у процесі реалізації, виконуємо завдання, але відмотаймо час назад.

Задача Marketing Office у цьому кейсі — продавати на аудиторію В2В 4 базові сухі вина виноробні та зруйнувати стереотипи про пакування Bag-in-Box, бо це про екологічність і зручність!

ПРОДУКТИ ВИРОБНИКА ВИНА СТАРИЙ МАНЗИР, ДЛЯ ПРОДАЖУ ЯКИХ СТВОРЮВАЛИ МАРКЕТИНГ СТРАТЕГІЮ:

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ: 7 СЕГМЕНТІВ ТА 18 ПОКАЗНИКІВ

Опис цільової аудиторії для бренду Старий Манзир включає 7 сегментів і 18 показників, які будемо використовувати у контенті на сайті, в SMM, брендингу та загалом комплексному маркетингу.

Складність у тому, що наша команда створює контент на кінцевих споживачів, а загалом продажі націлені на B2B, тож врахували це в маркетинг стратегії.

АНКЕТУВАННЯ ДЛЯ ОПИСУ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ

Для опису цільової аудиторії провели анкетування й опитали 43 споживачів. Поширювали інформацію у чатах і соцмережах серед людей, які люблять вино.

АНАЛІЗ КОНКУРЕНТІВ ДЛЯ ВИРОБНИКА ВИНА

На кожній платформі проаналізували, хто із конкурентів як рекламується. У Google, соцмережах, бібліотеці реклами опрацювали 40 показників, визначили, як поступаємося та чим відрізняємося. Завдяки аналізу конкурентів визначили зони росту компанії.

БРЕНД ПЛАТФОРМА ВИНОРОБНІ СТАРИЙ МАНЗИР

Описали місію, унікальну торгову пропозицію (УТП), розписали історію компанії Старий Манзир. Бренд платформа — візитівка, де зібрані основні дані про компанію для маркетингової команди, реклами, співпраці з партнерами. Архетип бренду допоможе визначитися з контентом і образом у соцмережах, на сайті та інших каналах.

СТРАТЕГІЧНА СЕСІЯ В РАМКАХ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ

На стратегічній сесії з Marketing Office сформували цілі по 11 напрямках роботи. Прописали цілі у росту виторгу та збільшенні впізнаваності. Завдяки стратсесії уся команда концентрує зусилля на однакових цілях і розуміє їх.

КАРТА ШЛЯХУ В РАМКАХ МАРКЕТИНГ СТРАТЕГІЇ

Для цього клієнта робили 2 карти шляху: для B2B та кінцевих споживачів. Маємо розуміти, як будемо робити угоди, як працює комунікаційна стратегія. Але стратегія на кінцевих споживачів, які хочуть придбати продукцію саме цього виробника. Безпосередньо наш клієнт — В2В. Бо Старий Манзир — виноробня, а не продавець вина.

Завдяки карті шляху клієнта розуміємо, які інструменти використовувати, щоб отримати результат. Це інструменти реклами, PR, партнерства, програми лояльності, SMM, комерційна пропозиція та інші напрямки.

ПЕРШИЙ ЕТАП РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ — СТВОРИТИ ПРИСУТНІСТЬ БРЕНДУ В ІНТЕРНЕТІ

Маркетинг команда зареєструвала соцмережі, запустила роботу одразу під час розробки маркетингової стратегії для виноробні Старий Манзир.

ЯК БУДЕ ВИГЛЯДАТИ БРЕНД ВІЗУАЛЬНО — РОЗРОБКА БРЕНДБУКУ

ПІСЛЯ МАРКЕТИНГ СТРАТЕГІЇ КОМПАНІЯ МАЄ ПОКРОКОВИЙ ПЛАН

На презентації маркетолог презентує не тільки гант маркетингових інструментів, а ще й план інвестицій та прогнозування результатів.

Ми показуємо, скільки має вкласти клієнт і що з того отримає. Тоді перевіряємо гіпотези і гнучко впроваджуємо маркетинг стратегію.

РЕЗУЛЬТАТИ СТВОРЕННЯ МАРКЕТИНГ СТРАТЕГІЇ

  • 33 маркетингові документи
  • Стратегія і покроковий план реалізації на 51 слайд
  • 43 опитаних кінцевих споживачі
  • Описано 7 сегментів цільової аудиторії по 18 показниках
  • 20 конкурентів опрацьовано по 40 показниках
  • План на ріст виторгу в 24 рази за пів року

ОНЛАЙН ВІДДІЛ МАРКЕТИНГУ MARKETING OFFICE УЖЕ РЕАЛІЗУЄ МАРКЕТИНГ СТРАТЕГІЮ

Запускаємо соцмережі, поступово впроваджуємо інструменти за стратегією. Українська виноробня виходить на ринок, аби працювати для поціновувачів вина та будувати зв’язки у B2B сфері HoReCa, а наша команда буде поруч на кожному етапі!

НАМ НЕБАЙДУЖИЙ ВАШ БІЗНЕС.
СТАНЬТЕ ПРИВОДОМ ДЛЯ ГОРДОСТІ MARKETING OFFICE!