СТВОРЕННЯ МАРКЕТИНГ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ МЕДИЧНОЇ ЛАБОРАТОРІЇ FLYLAB

Створення маркетинг стратегії — навігатор в мегаполісі з десятками варіантів шляху (і з голосом вашого маркетолога). База, фундамент, опора і оце-от все допомагають бізнесу йти напролом до мети і поступово та стабільно будувати відділ маркетингу.

0
конкурентів проаналізовано
0
готові теми для контенту
0
активностей просування бренду онлайн і офлайн
0
інструментів маркетингу в стратегії
0
пунктів аналізу цільової аудиторії

FlyLab — це медична лабораторія з сучасним підходом, де зосереджені на якості досліджень та інноваційних технологіях. Засновники компанії мають 20 років досвіду в лабораторній діагностиці та прагнуть змінити ринок на краще.

Кожен пацієнт заслуговує на швидкий та надійний результат з гарантіями. У FlyLab роблять медицину доступною, дотримуються етичних норм та дбають про кожного відвідувача. Працюють з B2B та B2C.

У цілому проводять понад 500 лабораторних досліджень, і зараз розвивають бренд, щоб про FlyLab дізналися більше людей.

ЗАПИТ КЛІЄНТА:
РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ БІЗНЕСУ З НУЛЯ

Власник FlyLab звернувся до директора з маркетингу Аліни Кашапової для розробки сайту. Однак, почати вивід нового бренду на ринок вирішили з розробки маркетингової стратегії бізнесу, бо сайт є результатом бачення розвитку та стратегії маркетингової діяльності.

ЦІЛІ В МАРКЕТИНГУ:

СТВОРЕННЯ МАРКЕТИНГ СТРАТЕГІЇ: ОСНОВНІ СКЛАДОВІ

  • Створення фірмового стилю
  • Опис цільової аудиторії
  • Розробка логотипа
  • B2B сайт
  • План наповнення акаунту, СММ
  • Бренд платформа
  • Аналіз конкурентів 4P
  • Бренд платформа
  • Карта шляху клієнта
  • План інвестицій у маркетинг
  • Контент план, матриця контенту
  • Tone of Voice
  • Ціновий аналіз
  • CRM і телефонія
  • Фотозйомка
  • Програма лояльності B2B та B2C
  • План просування
  • План розробки сайту

МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ: КРОКИ МАРКЕТИНГ ОФІС

Маркетингова стратегія з вашим онлайн відділом маркетингу — це жодних абстрактних цілей. Створюємо покроковий план з урахуванням бюджету і потреб вашого бізнесу.

Усі документи маркетингової стратегії бізнесу допомагають вам делегувати задачі, розуміти, які задачі треба виконати узагалі, в якому порядку та з якими спеціалістами.

СТВОРЕННЯ МАРКЕТИНГ СТРАТЕГІЇ ОБОВ’ЯЗКОВО ВКЛЮЧАЄ ТРИ ЧАСТИНКИ:
Маркетингові дослідження
Бренд платформа
Система каналів комунікації

ОПИС ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ (ЦА) ДЛЯ МЕДИЧНОЇ ЛАБОРАТОРІЇ

Для FlyLab важливим було розділити дві аудиторії: сегмент B2B та сегмент B2C. 

До аналізу цільової аудиторії медичної лабораторії додали 4 портрети клієнтів B2B та кожен сегмент ЦА описали за 22 характеристиками. Кожен тригер, біль ЦА, причину для покупки можна перетворити на тему в контенті та ефективно продавати.

Приклади пунктів опису цільової аудиторії різних клієнтів.

АНАЛІЗ КОНКУРЕНТІВ ДЛЯ СТВОРЕННЯ МАРКЕТИНГ СТРАТЕГІЇ, ЩО БУДЕ ВИДІЛЯТИСЯ НА РИНКУ

Аналіз конкурентів для FlyLab включає дані по 7 найбільших гравцях ринку. Що дослідили:

  • Показники гугл реклами
  • Таргетована реклама
  • Органічна видача в Google, топ ключових слів
  • Трафік та інші показники в YouTube, TikTok, Instagram, Facebook

Саме після аналізу конкурентів в рамках створення маркетинг стратегії на 100% впевнилися, що потрібно розробити брендбук та впізнаваний фірмовий стиль медичної лабораторії. Зробили висновки та план оптимізації різних маркетингових інструментів та на яких платформах треба з’явитися у першу чергу.

КОЛЕСО БРЕНДУ — ПОРТФОЛІО БІЗНЕСУ В БУДЬ-ЯКІЙ НІШІ

колесо бренду

Колесо бренду як частина маркетингової стратегії включає цінності компанії, опис послуг/товарів, do і dont`s в комунікації та інші складові.

Для FlyLab детально описали історію компанії, адже засновники понад 20 років у медицині й на 100% вважають свій бізнес покликанням. Для кожного бренду в колесо можемо додавати інші важливі складові, адже маркетингові стратегії віддзеркалюють вашу компанію.

КАРТА ШЛЯХУ КЛІЄНТА ДЛЯ СТВОРЕННЯ МАРКЕТИНГ СТРАТЕГІЇ

Створення маркетинг стратегії потрібне для фіксації точок контакту, їх кількості, підсилення слабких місць, виявлення, де «зливаються» ліди або чому не працює певний інструмент маркетингу.

Також карта шляху клієнта дає розуміння маркетологу, продажнику, менеджеру, SMM-нику та іншим працівникам, як взаємодіяти на певному етапі продажу з клієнтами, як зробити найкращу пропозицію.

Що включає карта шляху клієнта для лабораторії:

  • Точка взаємодії з клієнтом
  • Ціль, дії клієнта
  • Маркетинговий інструмент, який спонукає клієнта до дій
  • Думки, враження, інсайти в голові клієнта
  • Співробітник, відповідальний за етап

Також описали організаційну структуру медичної лабораторії та додали відділ маркетингу з усіма необхідними для реалізації маркетинг стратегії спеціалістами.

ПЕРШІ КРОКИ В РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ З НАШИМ ВІДДІЛОМ МАРКЕТИНГУ

1

Розробили тимчасовий лендинг для зручності фіксації лідів, клієнтів, розміщення контактів та видів послуг в одному місці. Сформували карту сайту, план розробки «великого» сайту з органічним трафіком у гуглі.

2

Провели анкетування серед клієнтів та потенційних клієнтів медичної лабораторії. Це доповнення опису цільової аудиторії допоможе зрозуміти краще потреби споживачів B2C з перших уст.

3

Розробили детальний Tone of voice з визначенням архетипу бренду.

архетип бренду
4

Створили контент-план, план упаковки профілів у соцмережах та матрицю контенту.

Від підбору назви профілю серед доступних варіантів до плану з датами: СММ спеціалісту лишається тільки йти за планом.

5

Розробили прайс зі всіма послугами медичної лабораторії для зручного поширення.

Медична лабораторія надає понад 500 послуг досліджень для B2B та B2C. До співпраці прайс передавали замовникам руками, офлайн на роздрукованих сторінках.

6

Створили фірмовий стиль компанії: від розробки логотипа до візиток та мерчу.

Детальні кроки розробки фірмового стилю — у кейсі.

ВИСНОВКИ Й ПЛАНИ ПІСЛЯ РОЗРОБКИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ

До співпраці з Marketing Office
  • Бізнес давно на ринку, але працює без відділу маркетингу.
  • Немає карти шляху клієнта, маркетингових досліджень.
  • Відсутній логотип компанії, бренд-дизайн.
Результати після 2 місяців роботи
  • Готова маркетинг стратегія та зібрана команда онлайн відділу маркетингу компанії.
  • Клієнт знає позицію на ринку, сильні сторони та шляхи покращення впізнаваності, знає, як виділятися в різних маркетингових інструментах.
  • Оновлений, сучасний логотип з правилами використання.

КОМАНДА СТВОРЕННЯ МАРКЕТИНГ СТРАТЕГІЇ:
ВАШ ОНЛАЙН ВІДДІЛ МАРКЕТИНГУ

Маркетинг-директор

альона караульна

Головний маркетолог

анастасія саламаха
Анастасія Саламаха

Менеджер-координатор

послуги маркетолога

Маркетолог

ЧОМУ МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ПОТРІБНІ НА ПОЧАТКУ ЗАПУСКУ ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ ТА ЯК ЦЕ ДОПОМОГЛО FLYLAB У РОЗВИТКУ?

Наш відділ маркетингу створює маркетингові стратегії для бізнесів ледь не щодня. Стратегія — це вся інформація про бренд, потенційних і чинних клієнтів, якісний сервіс на кожному етапі надання послуг від першого звернення в лабораторію до участі в програмі лояльності й покупок роками. Команда Marketing Office робить усе, щоб кожен документ, файл працював для вашого бізнесу.

Для FlyLab розробили стратегію запуску різних маркетинг інструментів з планом дій, вже під час створення маркетинг стратегії зробили перші кроки в реалізації. Брендинг, гант інструментів, чіткий план допоможуть компанії розвиватися й перетворювати клієнтів на постійних у B2B та B2C, а ми будемо поруч на всіх етапах реалізації.

ЧИТАЙТЕ ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО ПОСЛУГИ, РЕАЛІЗОВАНІ В ЦЬОМУ ПРОЕКТІ:

НАМ НЕБАЙДУЖИЙ ВАШ БІЗНЕС.
СТАНЬТЕ ПРИВОДОМ ДЛЯ ГОРДОСТІ MARKETING OFFICE!