ФОТОЗЙОМКА ДЛЯ КОМПАНІЇ БЕРЕЖА

Фотозйомка часто викликає прокрастинацію, її відкладаємо до кращих часів, особливо, коли не вистачає бюджету. Але для маркетингу якісний контент — той самий елемент, який допомагає передати сенси маркетингової стратегії та зробити для класної компанії відповідну «обгортку», тому для Бережі фотозйомку організували на старті роботи.

ЗАПИТ ВЛАСНИЦІ КОМПАНІЇ БЕРЕЖА

Ми отримали заявку на якісний СММ та цікавий контент. Запуск системного SMM в інстаграмі та на фейсбуці — таким був основний запит. Тож наша маркетингова команда почала розроблювати контент. А без якісної зйомки передавати сенси, якість товарів, теплу атмосферу у спілкуванні з брендом було б неможливо.

КОЛИ РОБИЛИ ТЗ НА ФОТОЗЙОМКУ, СТАВИЛИ ТАКІ ЦІЛІ:

Показати результат: як клієнт взаємодіє з дверима, зробити контент живим, бо раніше 80% візуалу становили просто фото дверей у дизайні.

Зробити фото з різними сегментами цільової аудиторії (бізнесмени, мандрівники, мами), щоб, коли підписники дивляться контент, могли впізнавати себе.

Бережа — салон дверей, які передаються у спадок. І наша ціль — через фото і відео показати особливість, вишуканість дверей та фурнітури. Ще одна ціль — створити нестандартний контент, освіжити візуал.

РЕЗУЛЬТАТИ В ЦИФРАХ:

178/фото

30/відео

5/образів і моделей

29/слайдів

4.5/години зйомки

ТЗ НА ВІДЕО ТА ФОТО ДЛЯ РЕКЛАМИ ТА КОНТЕНТУ

Важливо було прописати таймінг по хвилинах. І отримали навіть більше референсів та варіантів на кожен образ. Але у зйомках контенту краще мати запасні варіанти, план Б, аби не губитися, якщо залишиться час.

УМОВИ ТА ВИКЛИКИ, З ЯКИМИ ВПОРАЛИСЯ РАЗОМ ІЗ КОМАНДОЮ БЕРЕЖІ

  • Перша зйомка команди Бережі, у якій брала участь уся команда. Це був вихід із зони комфорту.
  • Не знали, чи вийде реалізувати ідеї, бо так ніхто не знімав двері. Ми уявляли нові методи, не мали схожих референсів.
  • Треба було паралельно знімати фото та відео, щоб була висока продуктивність.
  • У фотозйомці брали участь не професійні моделі, а реальні бізнесмени, з якими домовлялася маркетингова команда.

ЕТАПИ РОБОТИ: ПІДГОТОВКА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ФОТОЗЙОМКИ

1

Формування ТЗ маркетологом та СММ-спеціалістом.

2

Погодження ТЗ на фото.

3

Розробка матриці контенту та на її основі створення списку відео, сценаріїв, які треба відзняти.

4

Підготовка, пошук реквізиту.

5

Домовленість з фотографом, збір команди.

6

Безпосередньо фотосесія 4,5 години з командою 4 людей СММ, 6 моделей, 7 учасників команди Бережа.

7

Систематизація відзнятого контенту, монтаж відео.

ВТІЛЕННЯ ІДЕЙ ТА СЕНСІВ ФОТОЗЙОМКИ, ЯКІ ПРОПИСАНІ В ТЗ: ЯК ЦЕ ВИГЛЯДАЄ НА ПРАКТИЦІ

Двері як оберіг сімейних цінностей
Якість фурнітури як коштовність
Двері, які передаються у спадок. Головна фішка — це масив
Ваш дім — ваш затишок
Ваш дім — простір бути собою
Команда Бережі — спеціалісти високого рівня

ВІДЕОЗЙОМКА

Крім фото, зняли відео на камеру і телефон — і всі вони перетворилися на рілси.

СПРАВЖНІЙ СЕНС ФОТОЗЙОМКИ ТА КОРИСТЬ ДЛЯ БІЗНЕСУ

Контент — не просто зробити фото та відео, а передати сенси, які реалізують маркетингову стратегію. Саме тому ми як маркетинг відділ організовуємо фотозйомки, плануємо сценарії відео та впливаємо на те, що знімається.

Найняти портретного фотографа і робити творчі кадри з переливами світла — не варіант для бізнесу. Коли треба фото на сайт, у каталог та для SMM.

Кожен елемент контенту і фірмового стилю має бути інструментом досягнення цілей. Саме тому робить ТЗ маркетолог з СММ спеціалістом, а не фотограф.

Звісно, фото при цьому красиві та якісні, атмосфера розслаблена й позитивна. Дбаємо про фотозйомку під ключ для бізнесів та особистих брендів так, аби отримувати подібні відгуки.

ЗАМОВИТИ ПОСЛУГИ МАРКЕТИНГУ

Заповніть форму і наш менеджер звʼяжеться з вами