РІСТ ШКОЛИ ДЛЯ ФІЗИЧНИХ ТЕРАПЕВТІВ ЗА 1,5 РОКУ
За цей час зуміли вийти на збільшення прибутку в 7 разів, не здалися навіть у час повномасштабного вторгнення. Основний інструмент, який використовує команда Marketing Office, — СММ та просування дописів. Визначальним кроком до успіху став вибір однієї основної цільової аудиторії фізичних терапевтів. Для нас Разом Rehab — яскравий приклад, коли одна вибрана цільова аудиторія дала кращий результат, а вкладення у маркетинг окупилися в кілька разів.
Зараз переходимо у формат навчань у записі через відключення світла, пробуємо нові формати, адаптуємо інфопродукти. Продовжуємо втримувати свою долю ринку і пробувати нові формати. Створюємо навчання, яких ніколи не було в Україні та не спиняємося на досягнутому!