Спочатку публікували контент для різних цільових аудиторій (ЦА): пацієнтів, терапевтів.
У липні 2023 ми остаточно обрали одну цільову аудиторію та стали школою фізичних терапевтів. І це яскравий приклад, коли конкретна ЦА спрацьовує краще.
Просування в інстаграм стало важливим напрямком комплексного маркетингу для Разом Rehab. СММ в інстаграмі та фейсбуці — основний маркетинговий інструмент, який ми використовуємо для розвитку і продажів курсів об’єднання фізичних терапевтів.
Спочатку публікували контент для різних цільових аудиторій (ЦА): пацієнтів, терапевтів.
У липні 2023 ми остаточно обрали одну цільову аудиторію та стали школою фізичних терапевтів. І це яскравий приклад, коли конкретна ЦА спрацьовує краще.
Ця зміна у маркетинговій стратегії вплинула на просування в інстаграм, фейсбук позитивно. Наша ціль — продажі, тому нішування допомагає швидше рости і генерувати більший прибуток.
Досі не запускали таргет, бо завдяки СММ працює лідогенерація. Робили просування в інстаграм дописів з бюджетом 73 000 за 2 роки в рамках СММ і без залучення окремо таргетолога. СММ — основний інструмент маркетингу для залучення аудиторії для Разом Rehab та в цілому багатьох компаній у різних нішах. Але за умови, що цей інструмент системний, має стратегію, працює на чітку цільову аудиторію, що і забезпечує команда Marketing Office.