КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА GOOGLE, РЕМАРКЕТИНГ ДЛЯ СЕРВІСУ ОБЛІКУ ТОВАРІВ WIZZNESS

Контекстна реклама в Google — інструмент для продажів, росту впізнаваності бренду чи можливість нагадати клієнтам про себе через ремаркетинг. Усі дороги ведуть до лідогенерації та отримання клієнтів: одразу або через деякий час.

користувачів на сайті
> 0 к
лідів
0
показів сайту
0 к
днів реклами
0
кліки (мікроконверсії)
0

Wizzness — онлайн-сервіс для обліку товарів онлайн і офлайн магазинів.

Платформу створили для власників бізнесу, які хочуть збільшити прибуток й ефективно рахувати витрати. Wizzness допомагає зберігати чітку фінансову картину, управляти товарним асортиментом та збільшувати ефективність своїх операцій.

ЗАПИТ КЛІЄНТА НА КОНТЕКСТУ РЕКЛАМУ GOOGLE

Клієнт хотів замовити саме контексту рекламу Google, щоб отримати найбільшу кількість реєстрацій на сайті. До нас наймали багато спеціалістів, а результату не було.

ЦІЛІ В ГУГЛ РЕКЛАМІ ТА ПРОДАЖАХ:

ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГУ

  • Пошукова реклама в Google

    Пошукова реклама в Google

  • Landing Page

    Landing Page

  • Ремаркетинг

    Ремаркетинг

  • Контекстно-медійна мережа Google

    Контекстно-медійна мережа Google

  • Google Tag Manager

    Google Tag Manager

  • Google Analytics 4

    Google Analytics 4

ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ: ВАЖЛИВИЙ КРОК ДО ЗАПУСКУ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ

  • Додали пошукові запити у тексти на сайті.
  • Прописали покращення текстів кнопок і посилань.
  • Оптимізували, доповнили інформацією форми реєстрації.
  • Зробили технічне завдання для програміста.

ЕТАПИ РОБОТИ ДЛЯ ЗАПУСКУ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ GOOGLE

Для Wizzness підготовка до контекстної реклами була не менш важливою за створення рекламних оферів і банерів. Без налаштувань неможливо відстежувати ефективність кампаній, вносити зміни й тестувати гіпотези.

ПІДГОТОВКА ТА НАЛАШТУВАННЯ GOOGLE ADS

  • Провели аудит минулих рекламних кампаній, перевірили налаштування рекламного кабінету, сервісів аналітики.
  • Стратегічне планування для гугл реклами: цілі, бюджет, мови, гео, визначення цільових сторінок.
  • Налаштували Google Ads, Google Analitics, додали нові цілі та події.
  • Проаналізували конкурентів у гугл рекламі.
  • Зібрали семантичне ядро.
  • Сформували список мінус слів.
  • Розробили тексти оголошень, офери та розширення до них.

ПРИКЛАДИ КЛЮЧОВИХ ПОШУКОВИХ ЗАПИТІВ ТА КАМПАНІЙ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ

ЗАПУСК КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ

  • Створили та налаштували рекламні кампанії в кабінеті.
  • Запустили 11 груп оголошень в КМС (контекстно-медійній сітці) з оферами, УТП, банерами.
  • Налаштували пошукову рекламу: збір семантики, мінус слова, запуск оголошень.
  • Ремаркетинг на створені аудиторії: людей, які натискали кнопки, але не закінчили реєстрацію.
  • Налаштували КМС на аудиторії, дотичні до продукту Wizzness. Запустили на них контекстну рекламу Google.
  • Створили і налаштували кампанії для ремаркетингу в КМС.

ПОКАЗНИКИ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ GOOGLE ЗА ТРИ МІСЯЦІ СПІВПРАЦІ

ЕФЕКТИВНІСТЬ

532 111/показів

13 502/кліків

7.9/CTR пошук

2.6/CTR КМС

ВИТРАТИ НА РЕКЛАМУ GOOGLE

34 471/грн за три місяці

5.6/грн CPC пошук

0.49/грн CPC КМС

КОНВЕРСІЇ НА САЙТІ

682/кліки на кнопки (мікроконверсії)

148/лідів (реєстрацій)

232.9/грн вартість заявки, CPL

1.38/CR1

СТАТИСТИКА КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ ЗА ТРИ МІСЯЦІ ТА ПРИКЛАДИ ОГОЛОШЕНЬ

КОНТЕКСТНО-МЕДІЙНА РЕКЛАМА
ПОШУКОВА РЕКЛАМА GOOGLE

СТРАТЕГІЯ PPC СПЕЦІАЛІСТА У КОНТЕКСТНІЙ РЕКЛАМІ GOOGLE

Під час роботи дотримувалися певної стратегії у контекстній рекламі Google. Охоплення зібраних ключів в точній відповідності в загальному були невеликими, додали ключі у широкій відповідності та кожного дня впродовж трьох місяців працювали над пошуковими термінами та вели звітність.

Щодня показники реклами Google покращувалися, KPI ставали ефективнішими. Постійно ішла робота з додаванням нових ключових слів і відніманням мінус слів. Пошукові запити користувачів стали більш релевантними, були більш релевантні оголошення і сам продукт до запиту користувача.

Відповідно збільшувалися CTR у пошуку. За останні тижні було збільшення коефіцієнта конверсії 4-5%, на 80 кліків за день було по 3-5 реєстрацій. І ціна за реєстрації зменшувалася. Контекстна реклама Google — довгий процес, але ліди та реєстрації того варті.

КОРОТКІ ВИСНОВКИ В ЦИФРАХ ПО НАЛАШТУВАННЯХ І ЗАПУСКУ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ В GOOGLE

 До співпраці з намиРезультати за 77 днів реклами Google
Трафік на сайті166 користувачів8 873 користувачі
Кількість реєстрацій (лідів)Цілі не були налаштовані148 реєстрацій на сайті
Вартість ліданевідомо232,9 грн

КОМАНДА ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО ЗАПУСКУ
КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ

Альона головний маркетолог

Головний маркетолог

Іванна Борисюк

PPC-спеціаліст

ДОСЯГНЕННЯ У ГУГЛ РЕКЛАМІ ВСЬОГО ЗА ТРИ МІСЯЦІ

Гугл реклама — один з кращих інструментів продажів. Оголошення помітять люди, які цілеспрямовано шукають ваш товар/послугу. З сервісом Wizzness попрацювали всього кілька місяців, але отримали пів мільйона переглядів сайту, 148 реєстрацій та підписки на сервіс.

PPC спеціаліст щодня працював із налаштуваннями й робив кліки дешевшими, змінював оголошення й покращував стратегію. Світ із контекстною рекламою ви не захопите, але частину “павутини” зможете!

ДЛЯ ЧОГО ЗАМОВЛЯТИ РЕКЛАМУ GOOGLE, ЮТУБ РЕКЛАМУ, РЕМАРКЕТИНГ?

  • Просування сайту в Google, збільшення кількості показів, кліків, переходів.
  • Продажу товарів і послуг через контекстну рекламу в Google.
  • Росту впізнаваності бренду завдяки показам по всій «павутині»: у пошуку Google, на банерах сайтів, в YouTube.

ЧИТАЙТЕ ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО ПОСЛУГИ, РЕАЛІЗОВАНІ В ЦЬОМУ ПРОЕКТІ:

НАМ НЕБАЙДУЖИЙ ВАШ БІЗНЕС.
СТАНЬТЕ ПРИВОДОМ ДЛЯ ГОРДОСТІ MARKETING OFFICE!