СММ ДЛЯ РЕСТОРАНУ ПАНАЗІЙСЬКОЇ КУХНІ

СММ для ресторану паназійської кухні SaySushi — не просто стабільне ведення інстаграму, викладені сторіс і дописів. У цьому проекті команда Marketing Office перетворилася на митців і креативників на максималках! Але й про статистику та KPI не забуваємо, щоб збільшувати виторг кожного місяця.

ЦІЛЬ В ІНСТАГРАМ ДЛЯ АКАУНТУ ДОСТАВКИ СУШІ В КИЄВІ

Ціль ведення інстаграму — не бути, як усі, виділятися серед інших доставок суші в Києві, Зазим’ї, Погребах через контент, сенси, цінності.

Ми не просто фотографуємо й викладаємо лакшері-роли на чорному фоні. У СММ показуємо життя людей з SaySushi, емоції, посмішки, власників, жарти. Робимо живий, насичений контент — і це приносить результат у продажах і росту охоплень.

СТРАТЕГІЯ СММ ДЛЯ ДОСТАВКИ СУШІ НА ЗАМОВЛЕННЯ В КИЄВІ

Для доставки суші в Києві обрали декілька ключових напрямків стратегії: активне ведення сторінки в інстаграм, наповнення контентом. Найперш додали сторітелінги з перевагами, цінностями, розповіли про якість з-під ножа, ресторанну паназійську кухню вдома на доставку.

Особливі 2 компоненти СММ стратегії: кроспостинг контенту на Facebook, YouTube, TikTok, просування через UGC та рекламу в блогерів.

КОНТЕНТ-ПЛАН

КП інтенсивний, з дотриманням брендбуку. Виклик у тому, щоб генерувати нові креативні ідеї, постійно бути в тонусі. Не робимо просто контент, а завжди вигадуємо щось творче, генеруємо нові ідеї. Для рекламної кампанії доставки суші в Києві робимо окремий брейншторм.

МАТРИЦЯ КОНТЕНТУ

ЗМІНИ СТРІЧКИ В ІНСТАГРАМІ РЕСТОРАНУ ПАНАЗІЙСЬКОЇ КУХНІ

До співпраці з Marketing Office
Зараз

СТОРІТЕЛІНГ ДЛЯ SAYSUSHI З КРЕАТИВОМ І ОНОВЛЕНИМ ДИЗАЙНОМ

ПРИКЛАДИ ОФОРМЛЕННЯ КАРУСЕЛЕЙ В ІНСТАГРАМ ДОСТАВКИ СУШІ

СТАТИСТИКА В ІНСТАГРАМ ДОСТАВКИ СУШІ В КИЄВІ

Щомісяця ведення СММ для доставки суші в Києві отримуємо ріст охоплень, взаємодій із контентом, кількості читачів. Радіємо кожному Reels, який органічно залітає та налаштовуємо просування.

Статистика за 3 місяці до співпраці
Cічень-лютий-березень
Статистика від початку співпраці
Квітень-травень-червень
Взаємодії за 90 днів
Підписники за 90 днів
Дії в профілі за 90 днів

REELS ТА ДОПИСИ: ПРИКЛАД ВЕДЕННЯ INSTAGRAM БРЕНДУ СУШІ В КИЄВІ

UGC КОНТЕНТ: ПРО SAYSUSHI УСТАМИ КЛІЄНТІВ

Працюємо в UGC по бартеру: люди їдять смачну їжу, показують відгуки. Завдяки відгукам є лояльність, довіра до бренду, люди швидше зважуються пробувати нове.

РЕЗУЛЬТАТИ СММ ДЛЯ РЕСТОРАНУ ПАНАЗІЙСЬКОЇ КУХНІ ЗА 3,5 МІСЯЦІ

ПРИРІСТ ПІДПИСНИКІВ

221/підписників

ОХОПЛЕННЯ

252 835/за 3 місяці

ВЗАЄМОДІЇ

2 837/взаємодій

ВІДВІДУВАННЯ ПРОФІЛЮ

8 668/відвідувань

НАТИСКАННЯ НА МЕНЮ

1 648/натискань

НАТИСКАННЯ НА АДРЕСУ

152/натискань

Історія із SaySushi — непростий кейс, але наша команда вже досягла росту продажів, кількості замовлень та побила всі рекорди в статистиці. Підсилюємо SMM за допомогою інших інструментів маркетингу та продовжуємо просування екстазійної паназійської кухні ресторану SaySushi.

НАМ НЕБАЙДУЖИЙ ВАШ БІЗНЕС.
СТАНЬТЕ ПРИВОДОМ ДЛЯ ГОРДОСТІ MARKETING OFFICE!