РОЗВИТОК ІНСТАГРАМ СТОРІНКИ ДЛЯ ЗАСТОСУНКУ WISHNYA

Для розвитку інстаграм сторінки застосунку Wishnya пройшли усі необхідні етапи від пустого акаунту до упаковки профілю, фото та відеозйомки та десятків завантажень!

ЗАПИТ І РІШЕННЯ

Основне завдання відділу маркетингу для Wishnya — вивести бренд у медіапростір. Було дано: зареєстрований пустий акаунт в Instagram. Треба було зробити стратегію, зрозуміти, що публікувати, упакувати бренд-платформу з основною інформацією. Та почнемо з самого початку!

СММ СТРАТЕГІЯ — ПЕРШИЙ КРОК ДО РЕАЛЬНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ

СММ стратегія для застосунку Wishnya

СЕНСИ У МАТРИЦІ КОНТЕНТУ ДЛЯ ВОЛОНТЕРСЬКОГО ПРОЕКТУ

Матрицю контенту сформували на основі сенсів, які маємо доносити цільовій аудиторії застосунку. Наприклад, сенс «вав, крутий додаток від українського розробника» передаємо через три напрями тем та у форматі Reels, дописів та сторітелінгу.

КОНТЕНТ-ПЛАН — СИСТЕМНИЙ ПОСТИНГ ДЛЯ РОСТУ АКАУНТУ ТА ПОКАЗНИКІВ

Щомісяця формуємо контент-план для кожного бізнесу, з яким співпрацюємо. Крім базового постингу за системою, додаємо інфоприводи.

Крім ведення сторінки в Інстаграмі, також кроспостили всі дописи та відео у Facebook, YouTube Shotrs, TikTok, щоб отримати більші охоплення завдяки мультиканальності.

ТЗ на зйомку та фотосесія для якісного представлення застосунку

Маркетинг команда створила ТЗ на зйомку, аби одразу стартувати проект із контентом, що передає сенси та викликає довіру.

Кожен сценарій для Reels прописали. За одну зйомку можливо створити різноплановий контент у різних локаціях. Коли кожна модель знає, що робити, це відбувається швидко:

Відзняли контент й одразу почати публікувати, наповнювати акаунт:

СПІВПРАЦЯ З ІНФЛЮЕНСЕРАМИ ДЛЯ РОСТУ ВПІЗНАВАНОСТІ

Інфлюенс-маркетинг для застосунку Wishnya — важлива частина СММ-стратегії.

ПЛАНУЄМО ПРОСУВАННЯ ЩЕ Й У TELEGRAM

Мультиканальність допоможе швидше розповісти українцям про корисний застосунок.

ВИКЛИКИ В SMM ПРОСУВАННІ УКРАЇНСЬКОГО ЗАСТОСУНКУ

На певний час маркетинг для Wishnya призупинив роботу, бо розробники застосунку виправляли баги і сам застосунок не працював на повну. У перший місяць співпраці отримали стабільний приріст охоплень і взаємодій, а після перерви знову нарощуємо показники після спаду.

ДИЗАЙН СТРІЧКИ В INSTAGRAM З НУЛЯ

SMM для застосунку Wishnya запустили з нуля: підібрали візуал для інстаграму, упакували та оформили хайлайтс, закріплені дописи.

ПРИКЛАД ОФОРМЛЕННЯ КАРУСЕЛІ

ПРИКЛАД ОФОРМЛЕННЯ СТОРІС

СТАТИСТИКА ЗА ТРИ МІСЯЦІ РОБОТИ SMM: + 48 000 ПЕРЕГЛЯДІВ

СТАТИСТИКА REELS — ДО 19 744 ПЕРЕГЛЯДІВ ОРГАНІЧНО

СТАТИСТИКА СТОРІНКИ НА FACEBOOK ЗА 1 МІСЯЦЬ АКТИВНОГО ВЕДЕННЯ

ПІДСИЛЮЄМО SMM ЗАВДЯКИ РЕКЛАМІ У БЛОГЕРІВ ТА В ТЕЛЕГРАМ-КАНАЛАХ

РЕЗУЛЬТАТ В SMM ЗА ТРИ МІСЯЦІ СПІВПРАЦІ

ОХОПЛЕННЯ

33 924/за 3 місяці

ДІЇ В ПРОФІЛІ

1 359/дій

ВЗАЄМОДІЇ

557/взаємодій

ВІДВІДУВАННЯ САЙТУ

97/відвідувань

ПРИРІСТ ПІДПИСНИКІВ

223/підписників з нуля

ОХОПЛЕННЯ REELS

(МАКСИМАЛЬНЕ)

19 744/охоплення

КІЛЬКІСТЬ ЗВАНТАЖЕНЬ

166/Playmarket

174/App Store

ПРОДОВЖУЄМО РОЗВИВАТИ УКРАЇНСЬКИЙ ЗАСТОСУНОК І ОТРИМУВАТИ ФІДБЕК ЗАСНОВНИКА

SMM-стратегія для просування нового українського застосунку Wishnya допомогла отримати перших цільових підписників, сотень взаємодій з акаунтом та десятків тисяч переглядів Reels. Додатково запускаємо дописи в просування та використовуємо контент-маркетинг, аби про безкоштовний застосунок дізналися якомога більше українців!

НАМ НЕБАЙДУЖИЙ ВАШ БІЗНЕС.
СТАНЬТЕ ПРИВОДОМ ДЛЯ ГОРДОСТІ MARKETING OFFICE!