SMM З НУЛЯ ДЛЯ ВИРОБНИЦТВА ДИТЯЧИХ СПАЛЬНИХ МІШКІВ

SMM з нуля для бренду Дюшес включав не тільки упаковку сторінки й наповнення контентом, а й фото- та відеозйомку, UGC-контент, розробку брендбуку для соціальних мереж. Яскравий та позитивний дитячий бренд уперше з’явився на ринку, й наша команда рада допомогти!

ПРО ЗАМОВНИКА ТА ЗАПИТ НА SMM

Дюшес — унікальний виробник дитячих спальних мішків повністю в Україні. Дитячі спальники у вигляді іграшок-тваринок з подушкою шиють в українському цеху, роблять вишивку і піклуються про якість.

В SMM з нуля для компанії команда Marketing Office хотіла показати, що спальники можна використовувати у різних життєвих ситуаціях: вдома, на пікніку, в авто, на підлозі для гри, в укритті. Ці спальники в пакунку можуть носити навіть діти самостійно, бо вони легкі, іграшка-подушка відчеплюється, тож діти отримують окремого «друга» для ігор та можуть мати своє переносне ліжечко з улюбленим звірятком.

РЕЗУЛЬТАТИ SMM З НУЛЯ В ЦИФРАХ ЗА 1,5 МІСЯЦІ СПІВПРАЦІ

ПІДПИСНИКИ

791/підписників

ЛІДИ

56/ліди

ДІЇ В ПРОФІЛІ

1 374/дій

ВЗАЄМОДІЇ З КОНТЕНТОМ

2 725/взаємодій

ОХОПЛЕННЯ

(УНІКАЛЬНИХ ОБЛІКОВИХ ЗАПИСІВ)

75 291/за 1,5 місяці

ВИКЛИКИ SMM ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ ДЮШЕС

Дюшес — новий і класний бренд, український виробник, але через це продавати важче. Новий продукт, який виходить на ринку, має завоювати довіру. Всім подобалися дитячі спальники, але люди не ризикують купувати в нового магазину, бо ще не довіряють.

Треба довгі інвестиції в маркетинг і руйнування стереотипів, бо українське може бути супер якісним!

ЕТАПИ РОБОТИ В SMM ДЛЯ ДИТЯЧИХ СПАЛЬНИХ МІШКІВ

1

СММ-стратегія для Дюшес.

2

Провели велику зйомку фото та відео з 4 дітьми.

3

Розробили брендбук для соцмереж.

4

Створили контент-план і реалізували його щомісяця.

5

UGC-маркетинг.

6

Запустили таргетовану рекламу: просування дописів.

64 000+ ОХОПЛЕНИХ ОБЛІКОВИХ ЗАПИСІВ ЗА 1,5 МІСЯЦЯ SMM З НУЛЯ

СТАТИСТИКА REELS: ДОСЯГЛИ 39 000 ПЕРЕГЛЯДІВ НА ВІДЕО

СТАТИСТИКА ДОПИСІВ ДЛЯ БРЕНДУ СПАЛЬНИХ МІШКІВ ДЮШЕС

UGC-КОНТЕНТ ДЛЯ ШВИДКОГО ПРОСУВАННЯ В SMM З НУЛЯ

ТРИ ЕТАПИ НАПОВНЕННЯ СТОРІНКИ ТА НАБОРУ ПІДПИСНИКІВ ЗА 1,5 МІСЯЦІ

Старт
Наповнення
Ведення сторінки, контент

ПРИКЛАД ОФОРМЛЕННЯ КАРУСЕЛІ

ПРИКЛАДИ ОФОРМЛЕННЯ СТОРІТЕЛІНГУ

ВІЗУАЛ СТРІЧКИ В ІНСТАГРАМІ: ОДИН ІЗ ПЕРШИХ КРОКІВ ЗАПУСКУ СИСТЕМНОГО SMM

SMM З НУЛЯ ДАЄ РЕЗУЛЬТАТИ ВЖЕ У ПЕРШІ МІСЯЦІ СПІВПРАЦІ: КЕЙС ДЮШЕС

Яскравий бренд спальних мішків Дюшес — виробник, спальники якого мають бути в кожній родині! У SMM для бізнесу команда Marketing Office втілила сенси в контенті, щоб передати батькам враження, які вони можуть подарувати своїй дитині, похреснику, згадали про Дюшес, коли шукають подарунок чи оптові закупівлі дитячих спальників. Ми пройшли усі етапи від створення сторінки в інстаграмі до продажів, UGC, фотозйомки та просування.

НАМ НЕБАЙДУЖИЙ ВАШ БІЗНЕС.
СТАНЬТЕ ПРИВОДОМ ДЛЯ ГОРДОСТІ MARKETING OFFICE!