КОНТЕНТ-ЗЙОМКА ДЛЯ БРЕНДУ ДИТЯЧИХ СПАЛЬНИХ МІШКІВ ДЮШЕС

Контент-зйомка про дітей та для дітей — це особлива відповідальність для нашої команди. Для бренду дитячих спальних мішків Дюшес важливо було не тільки зробити якісні фото і технічне завдання, а й забезпечити комфорт та усмішки юних моделей. Нам вдалося зловити життєві моменти на світлинах та передати сенси!

ПРО КЛІЄНТА: ДЮШЕС

Дюшес — виробник дитячих спальних мішків-трансформерів з різними тваринками. Українська компанія прагне забезпечити максимальний комфорт, тепло і безпеку у будь-якому місці під час сну кожної дитини.

ЗАПИТ НА КОНТЕНТ-ЗЙОМКУ ДЛЯ СММ

Власник компанії Дюшес має виробництво та запустив пошив дитячих спальних мішків у формі іграшок. До Marketing Office звернувся, щоб запустити бренд і на практиці перевірити реакцію ринку. Наша маркетинг-команда підготувала базові документи, бренд-платформу і СММ-стратегію.

СММ краще працює з якісними фото й відео, тому контент-зйомка стала одним із перших кроків.

РЕЗУЛЬТАТИ ПІСЛЯ КОНТЕНТ-ЗЙОМКИ В ЦИФРАХ

150/фото

120/відео

4/дітей

3/мами

1/фотограф

2/контент-менеджера

ПЕРШИЙ ЕТАП РОБОТИ — МАТРИЦЯ КОНТЕНТУ

Аби зрозуміти, що знімати, треба було зробити матрицю контенту і від цього відштовхуватися.

У матриці було 5 основних сенсів, 21 рубрика контенту та 71 тема контенту.

ТЗ НА ФОТОСЕСІЮ ДЛЯ БРЕНДУ ДЮШЕС

Технічне завдання (ТЗ) на контент-зйомку прописали детально. Під час підготовки маркетолог продумує таймінг, образи, кількість моделей, локації.

ТЗ НА ЗЙОМКУ REELS ДЛЯ INSTAGRAM

2 контент-мейкера паралельно з фото відзняли відео для Reels:

СЕНСИ, ЯКІ ПЕРЕДАЛА КОМАНДА ПІД ЧАС КОНТЕНТ-ЗЙОМКИ

Моїй дитині буде комфортно і приємно
Люблю дивитися їх смішний контент
Вони дають багато користі, зберігаю їх дописи
Я довіряю та підтримую українського виробника. Я хочу у них купити!
Я можу використовувати спальник у різних локаціях, дитині завжди буде зручно
Дитина буде почувати себе у безпеці поряд із улюбленою іграшкою

ЯК ЗЙОМКА КОНТЕНТУ ДЛЯ ІНСТАГРАМ ДОПОМАГАЄ КОМПАНІЇ ДЮШЕС

Одразу після контент-зйомки команда Marketing Office почала наповнювати сторінки в соцмережах.

Референс упаковки профілю по брендбуку
Реальний дизайн стрічки в інстаграм

Після контент-зйомки додали більше живих фото та усього на 95 підписників отримали декілька продажів. Починаємо активно вести соцмережі та додаємо інші маркетингові інструменти в рамках стратегії. Делегуйте контент-зйомку маркетологу Marketing Office, щоб отримати максимум користі для бренду!

НАМ НЕБАЙДУЖИЙ ВАШ БІЗНЕС.
СТАНЬТЕ ПРИВОДОМ ДЛЯ ГОРДОСТІ MARKETING OFFICE!