ТАРГЕТОВАНА РЕКЛАМА ДЛЯ ДОСТАВКИ СУШІ В КИЄВІ

Таргетована реклама — основний інструмент лідогенерації, особливо в сфері доставки суші в Києві та для реклами закладу, аби гості приходили офлайн. Одразу запустили цей інструмент для ресторану паназійської кухні SaySushi.

ЦІЛЬ ЗАПУСКУ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ ДЛЯ SAYSUSHI

Ресторан SaySushi відкрився нещодавно. Почали побудову маркетинг-відділу з СММ. Але, щоб за короткий час вийти на постійний приріст замовлень, СММ було недостатньо. Тільки таргет допоміг стабільно залучати гостей у заклад.

Ціль таргетованої реклами була простою: збільшити кількість замовлень. Використовували трафік на сайт + трафік в інстаграмі, також просували дописи та Reels.

СТРАТЕГІЯ В ЗАПУСКУ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ ДЛЯ РЕСТОРАНУ

За 3,5 місяці запустили 43 оголошення для SaySushi. Тестували креативи зі спецпропозиціями, у форматі відео, з різними закликами до дії, з промокодом на перше замовлення.

Було декілька реклам, що охоплювали точку закладу + радіус доставки, а потім перейшли на локальну рекламу: вибрали 4 райони доставки й запускали на кожен креативи з локацією.

Не усі креативи спрацювали, але задача таргетолога — пошук рішення, основної зв’язки. І ми її знайшли, постійно розвиваючи рекламні кампанії для доставки суші в Києві.

Те, що не працювало, одразу відключали й не зливали бюджет. Зараз таргет підсилює соцмережі, отримуємо ріст підписників, завдяки СММ є висока залученість аудиторії.

КРЕАТИВИ ДЛЯ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ ДОСТАВКИ СУШІ В КИЄВІ

ОГОЛОШЕННЯ В РЕКЛАМНОМУ КАБІНЕТІ РЕСТОРАНУ ПАНАЗІЙСЬКОЇ КУХНІ SAYSUSHI

ПРОСУВАННЯ ДОПИСІВ В ІНСТАГРАМІ ДОСТАВКИ СУШІ В КИЄВІ

ВИКЛИКИ ПІСЛЯ ЗАПУСКУ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ ДЛЯ ДОСТАВКИ СУШІ

Таргетована реклама для доставки суші та паназійської кухні — зрозумілий і важливий інструмент лідогенерації. Але не усі креативи спрацьовують одразу, також клієнти можуть підписатися, але не замовити доставку суші в Києві того ж дня.

Час прийняття рішення довший, ніж ми б хотіли, але завдяки таргетованій рекламі постійно є нові клієнти, зростає залученість і лояльність, тому таргетована реклама для SaySushi продовжує працювати 24/7 й лишається одним із основних інструментів маркетингу.

Із викликами наша маркетинг-команда й таргетолог Marketing Office впоралися на 100%! Про це краще скажуть цифри й KPI.

РЕЗУЛЬТАТИ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ ДЛЯ SAYSUSHI ЗА 3,5 МІСЯЦІ

ОХОПЛЕННЯ

375 129/покази

КЛІКИ

11 807/кліки

СЕРЕДНЯ ВАРТІСТЬ ЗА КЛІК

¢10/центів

КІЛЬКІСТЬ ОГОЛОШЕНЬ

43/оголошень

ВІДКРИТТЯ МЕНЮ РЕСТОРАНУ

4 957/відкриттів

КІЛЬКІСТЬ ЗАМОВЛЕНЬ

1 343/замовлень

РІСТ ВИТОРГУ

х4/рази

Із кожним кліком на рекламу зростає виторг і кількість замовників ресторану паназійської кухні SaySushi. Замовити суші Київ у ресторані екстазійної кухні хочуть усе більше людей. Ми й самі смакували роли, суші, азійські супи й надихалися витворами шефів закладу: радимо скуштувати все й долучитися до секти поціновувачів ну дуууже якісних суші в Києві.

НАМ НЕБАЙДУЖИЙ ВАШ БІЗНЕС.
СТАНЬТЕ ПРИВОДОМ ДЛЯ ГОРДОСТІ MARKETING OFFICE!