ТАРГЕТОВАНА РЕКЛАМА ДЛЯ
МЕДИЧНОГО ЦЕНТРУ

У маркетингу для «Алгоритму здоров’я» таргетована реклама у фейсбук та інстаграм давалася складно. Таргетолог у співпраці з маркетологом проекту постійно перебували в режимі ресьорчу. Але ми виправдали очікування, бо саме завдяки таргету у зв’язці з СММ з’являються нові клієнти.

ЗАПИТ НА ТАРГЕТОВАНУ РЕКЛАМУ:

РЕЗУЛЬТАТИ ЗА ПЕРІОД:
КВІТЕНЬ 2023 РОКУ - ЖОВТЕНЬ 2023

ЛІДИ

за 7 місяців

67/лідів на місяць у середньому

МАКСИМАЛЬНА КІЛЬКІСТЬ

лідів за місяць

158/лідів у серпні

МІНІМАЛЬНА КІЛЬКІСТЬ

лідів за місяць

26/лідів у травні

коли відключили рекламу, бо запис на консультації був закритий на місяць уперед

ЗАГАЛЬНА КІЛЬКІСТЬ ЛІДІВ

474/ліди

СЕРЕДНЯ ВАРТІСТЬ ЛІДА

$6/245 грн

ОХОПЛЕННЯ

475 924/за 7 місяців

КЛІКИ

7 857/за 7 місяців

КОНВЕРСІЯ

164/нових пацієнтів

які перетворилися на постійних клієнтів

ДОХІД

х3/ріст виручки

завдяки таргетованій рекламі у поєднанні з СММ

УМОВИ ТА ВИКЛИКИ В ЗАПУСКУ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ

  • Обмежений бюджет. Ішли за стратегією мінімального бюджету, тестували оголошення, взаємодії.
  • Була зупинка реклами в травні, і в червні довелося починати таргет з нуля.
  • Треба було покращувати якість обробки лідів командою клієнта.
  • Реклама на сайт була дорога, працювали над зменшенням вартості.

ЕТАПИ РОБОТИ З МЕДИЧНИМ ЦЕНТРОМ

1

До запуску таргетованої реклами наша команда розробила і презентувала маркетингову стратегію.

2

За короткий час запустили системний СММ, організували регулярний контент, бо таргетована реклама без контенту працює гірше.

3

Зробили медіаплан.

4

Почали тести реклами.

5

Те, що спрацювало у тестах, масштабували.

6

Щомісяця тестуємо нові гіпотези й шукаємо наше рішення. Наприклад, рекламні креативи створювали два різні дизайнери та сам таргетолог. Загалом протестували понад 20 креативів для різних аудиторій в інстаграм та фейсбук.

ПРИКЛАДИ КРЕАТИВІВ ДЛЯ ТАРГЕТУ:

КОЛИ ВАРТО ЗАПУСКАТИ ТАРГЕТОВАНУ РЕКЛАМУ?

Навіть маючи обмежений бюджет, таргетолог Marketing Office зумів отримати якісний результат і забезпечити фізичних терапевтів роботою. Викликом була і зупинка таргетованої реклами на певний час, але це сталося тільки через завелику завантаженість працівників. За час нашої співпраці зросла команда: +1 адмін, + 4 спеціалісти = 9 спеціалістів, 2 адміністратори та став можливим прийом більшої кількості пацієнтів.

НАМ НЕБАЙДУЖИЙ ВАШ БІЗНЕС.
СТАНЬТЕ ПРИВОДОМ ДЛЯ ГОРДОСТІ MARKETING OFFICE!