ТАРГЕТОВАНА РЕКЛАМА ДЛЯ ТАНЦЮВАЛЬНОЇ СТУДІЇ В ЖИТОМИРІ

Як підсилення й друга половинка SMM для танцювальної студії Tour De Force в Житомирі запускали таргетовану рекламу в соцмережах. Саме цей інструмент потрібен для набору нових груп і залучення клієнтів.

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ В ЗАПУСКУ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ В СОЦМЕРЕЖАХ

АНАЛІЗ КОНКУРЕНТІВ ДЛЯ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ В ІНТЕРНЕТІ

МЕДІАПЛАН: ІНФОРМАЦІЯ ПРО КОЖНЕ РЕКЛАМНЕ ОГОЛОШЕННЯ, БЮДЖЕТИ І KPI ТАРГЕТУ

ВИКЛИКИ В ЗАПУСКУ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ ДЛЯ СОЦМЕРЕЖ

Результати були круті, влаштовувала ціна, завдяки таргетованій рекламі в соцмережах постійно підвищували конверсію в купівлю. Водночас мали виклик: піднімати конверсію в купівлю першого пробного заняття.

КРЕАТИВИ ДЛЯ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ З РІЗНИМИ НАПРЯМКАМИ ТАНЦІВ: HIGH HEELS, DANCEHALL, HIP-HOP, JAZZ-FUNK

ВІДЕОКРЕАТИВИ ДАЛИ НАЙКРАЩИЙ РЕЗУЛЬТАТ В ТАРГЕТІ

ТЕКСТИ ДЛЯ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ В СОЦМЕРЕЖАХ

51 РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ ДЛЯ TOUR DE FORCE

123 ЛІДИ ЗА 3 МІСЯЦІ РОБОТИ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ ТА ІНШІ KPI

ОХОПЛЕННЯ

68 689/за 3 місяці

КЛІКИ

1 660/кліки

ЛІДИ

123/ліди

СЕРЕДНЯ ВАРТІСТЬ ЛІДА

$5,06/≈210 грн

ВІДГУКИ КОМАНДИ TOUR DE FORCE У ПРОЦЕСІ СПІВПРАЦІ

Таргетована реклама для Tour De Fource розповіла про уроки танців для дорослих та дітей багатьом новим потенційним клієнтам. Термін прийняття рішень у ніші танців досить довгий, тому результат накопичується з кожним місяцем роботи таргету. Заповнюються напрямки high heels, dancehall, hip-hop, jazz-funk у поєднанні з активною роботою SMM.

Завітайте до танцювальної студії, якщо мешкаєте в Житомирі! Уся команда Marketing Office радить відчути енергію та 13-річний досвід майстерні.

НАМ НЕБАЙДУЖИЙ ВАШ БІЗНЕС.
СТАНЬТЕ ПРИВОДОМ ДЛЯ ГОРДОСТІ MARKETING OFFICE!