Результати були круті, влаштовувала ціна, завдяки таргетованій рекламі в соцмережах постійно підвищували конверсію в купівлю. Водночас мали виклик: піднімати конверсію в купівлю першого пробного заняття.
Як підсилення й друга половинка SMM для танцювальної студії Tour De Force в Житомирі запускали таргетовану рекламу в соцмережах. Саме цей інструмент потрібен для набору нових груп і залучення клієнтів.
Результати були круті, влаштовувала ціна, завдяки таргетованій рекламі в соцмережах постійно підвищували конверсію в купівлю. Водночас мали виклик: піднімати конверсію в купівлю першого пробного заняття.
Таргетована реклама для Tour De Fource розповіла про уроки танців для дорослих та дітей багатьом новим потенційним клієнтам. Термін прийняття рішень у ніші танців досить довгий, тому результат накопичується з кожним місяцем роботи таргету. Заповнюються напрямки high heels, dancehall, hip-hop, jazz-funk у поєднанні з активною роботою SMM.
Завітайте до танцювальної студії, якщо мешкаєте в Житомирі! Уся команда Marketing Office радить відчути енергію та 13-річний досвід майстерні.