ЯК РОЗВИНУТИ КАНАЛ ЗАВДЯКИ YOUTUBE SHORTS?

YouTube Shorts — інструмент маркетингу, який теж здатний приносити купівлі та нових клієнтів. Для стрілецького клубу навіть без окремої стратегії отримали результат просто через кроспостинг відео на YouTube з інших каналів.

Alpha Bravo — платформа для підготовки снайперів в Україні. В стрілецькому клубі проводять курси зі снайперської і тактичної стрільби, тренування груп, допомагають налаштувати зброю і дають впевненість у навичках навіть початківцям.

ЕТАПИ РОБОТИ Й ДОСЯГНЕННЯ НА YOUTUBE

Відео YouTube Shorts допомогли вийти на нову аудиторію. Як основний інструмент команда Marketing Office використовує інстаграм, тому вирішили контент з Reels викладати ще й на YouTube.

ПОСТИНГ ВІДЕО НА YOUTUBE ЗА ГРАФІКОМ

Всього опублікували 63 відео за 3 місяці співпраці. Системна робота з YouTube допомогла досягати кращих результатів.

55 000 ПЕРЕГЛЯДІВ — ПОКАЗНИКИ ЗАВДЯКИ КРОСПОСТИНГУ

Вихід на нову аудиторію
Впізнаваність
Авторитет

ПРОДАЖ ПОСЛУГ ТА НАВЧАНЬ ЧЕРЕЗ КОМЕНТАРІ: ЛІДИ НА YOUTUBE

Через YouTube отримували лідів для продажу навчань стрілецького клубу та передавали їх менеджерам.

ОПТИМІЗАЦІЯ YOUTUBE-КАНАЛУ

Це один із перших кроків для росту охоплень на YouTube. Додали в опис каналу пошукові запити, інформацію про Alpha Bravo. На YouTube користувачі не завжди приймають рішення про купівлю, тому з каналу зробили лінки на інші платформи.

ЗАГАЛЬНИЙ ОПИС КАНАЛУ НА YOUTUBE

ОПИС ДЛЯ ВІДЕО НА YOUTUBE

ВІД ПЛАНУ ДО РОСТУ ОХОПЛЕННЯ ЗАВДЯКИ YOUTUBE SHORTS

Наш SMM-спеціаліст робив кроспостинг, маркетолог провів налаштування під YouTube, створив хештеги, тому відео набирають охоплення органічно. YouTube Shorts — важливий інструмент, який не забирає багато часу і сил, але системне ведення приносить результат.

АНАЛІТИКА YOUTUBE-КАНАЛУ

РЕЗУЛЬТАТИ ПРОСУВАННЯ YOUTUBE В ЦИФРАХ

ОХОПЛЕННЯ ВІДЕО

(МАКСИМАЛЬНЕ)

55 000/переглядів

КІЛЬКІСТЬ ПЕРЕГЛЯДІВ

(ЗА 3 МІСЯЦІ)

549 804/переглядів

ПРИРІСТ ПІДПИСНИКІВ

(ЗА 3 МІСЯЦІ)

+1 800/підписників

YOUTUBE SHORTS МОЖЕ ПІДСИЛИТИ КОМПЛЕКСНИЙ МАРКЕТИНГ

Не слід недооцінювати YouTube Shorts, кроспостинг, бо цей додатковий інструмент може підсилити основний та дати крутий результат.

Маркетолог допоможе використовувати усі можливості діджитал-сфери ефективно й захопити більшу кількість аудиторії. У цьому кейсі YouTube Shorts принесли результат як додатковий інструмент завдяки розробленій стратегії.

НАМ НЕБАЙДУЖИЙ ВАШ БІЗНЕС.
СТАНЬТЕ ПРИВОДОМ ДЛЯ ГОРДОСТІ MARKETING OFFICE!