YOUTUBE КАНАЛ ДЛЯ ФІЗИЧНИХ ТЕРАПЕВТІВ

Спочатку запит власника медичного центру був на підтримку YouTube каналу мінімальну. Але навіть у таких умовах обмежень маркетолог зумів отримати круті результати. Завдяки правильному підходу, SEO, оптимізації відео, публікації Shorts, багатоканальності контенту. Канал ріс органічно, а показники помножуються щомісяця.

  • Зібрали семантику для YouTube каналу.
  • Провели оптимізацію: опис головної, назви відео, опис відео, хештеги.
  • Запровадили формат YouTube Shorts.
  • Викладали відео за правильним алгоритмом та відстежували показники.

АНАЛІТИКА ВІДЕО НА YOUTUBE

СТАТИСТИКА YOUTUBE ЗА ЧАС СПІВПРАЦІ

НАШІ РЕЗУЛЬТАТИ ЗА 11 МІСЯЦІВ

КІЛЬКІСТЬ ПЕРЕГЛЯДІВ

466 800/переглядів

ТРИВАЛІСТЬ ПЕРЕГЛЯДУ

8 600/годин

КІЛЬКІСТЬ ПІДПИСНИКІВ

+2 900/підписників

КОНТЕНТУ ОПУБЛІКОВАНО

145/відео Shorts

7/довгих корисних відео

5/оптимізовано старіших відео

ЗМІНА ДИЗАЙНУ ОБКЛАДИНОК НА YOUTUBE

Не можна недооцінювати силу обкладинок та вплив на CTR. Тому під час оптимізації та завантаження відео на YouTube наш маркетолог обов’язково залучав дизайнера: крута і правильна обкладинка допомагає залучати користувачів на платформі.

ДО
ПІСЛЯ

СИЛА МАРКЕТОЛОГА — ДОСЯГТИ МАКСИМАЛЬНОГО УСПІХУ З МІНІМАЛЬНИМИ ВКЛАДЕННЯМИ

YouTube був не новим інструментом для цього медичного центру, але тільки завдяки професійному підходу маркетолога показники почали рости, ми залучили сучасні підходи та виконали усі пункти оптимізації.

Контент знімали самі фізичні терапевти, а завантаження, просування й усі технічні завдання виконав маркетолог. Хоча окремого бюджету на розвиток YouTube не було, наша команда досягла класного результату, який впливу на комплексний маркетинг.

НАМ НЕБАЙДУЖИЙ ВАШ БІЗНЕС.
СТАНЬТЕ ПРИВОДОМ ДЛЯ ГОРДОСТІ MARKETING OFFICE!