ЗАПУСК ОНЛАЙН КУРСУ ВІД КІНЕЗІОЛОГА ТА РЕАБІЛІТОЛОГА

Команда Marketing Office провела запуск онлайн курсу для кінезіолога-ребілітолога з досвідом 13 років Артема Кобзіна. Роботу над курсом вели паралельно із розвитком особистого бренду, бо це — дві сторони монети, які одне одного доповнюють.

Аби покращити та зручно упакувати матеріали для пацієнтів. Клієнт Артем Кобзін уже мав професійно зняті відео, але доступ міг давати клієнтам хіба що через Google-диск.

Маркетолог Marketing Office мав упакувати матеріал, офіційно оформити й автоматизувати продажі, щоб без зайвих зусиль інфопродукти приносили стабільний дохід.

ЕТАПИ СТВОРЕННЯ КУРСУ ДЛЯ КІНЕЗІОЛОГА

1

Переглянули відео, зробили описи кожного уроку від 20 до 40 хв. Зробили структурований опис кожного відеоуроку, ретельно переглянувши кожен та вивчивши матеріали від спеціаліста.

як створити курс
2

Вибрали інструменти для просування курсу: сайт, SMM, прогріви, розсилки, інфлюенс-маркетинг.

3

Зробили сайт, просадкову сторінку, продумали кнопки для заповнення. Підключили платіжну систему Wayforpay.

4

Завантажили відео на платформу Kwiga та структурували навчальні матеріали.

5

Завантажили безкоштовний урок для ознайомлення.

6

Додали поп-ап на сторінці курсу.

7

Протестували курс та стартували просування в соцмережах.

КУРС ЛІКУВАЛЬНИХ ВПРАВ ЯК ЧАСТИНА МЕДИЧНОГО МАРКЕТИНГУ: ПРОСУВАННЯ Й ПРОДАЖІ

1

Розробили план просування.

2

Провели прогрів через інстаграм.

3

Запустили таргетовану рекламу.

Розробили креативи для таргетованої реклами, провели усі налаштування рекламного кабінету і запустили.

4

Замовили рекламу в блогерів.

5

Провели розіграш доступу до курсу.

6

Виклали на YouTube промо.

7

Розробили чат-бот.

8

Провели SMS-розсилки по базі клієнта.

СКЛАДНОЩІ ПІД ЧАС РОЗРОБКИ ІНФОПРОДУКТУ

Спочатку завантажили курс на SendPulse, а потім перенесли на платформу Kwiga через проблеми з обробкою лідів і незручність.

Не усі ліди обробляли після прогрівів і продажів. Маркетолог періодично допомагав із обробкою лідів

Попри складнощі, задумане здійснили і отримали якісний курс.

40 ПРОДАЖІВ КУРСУ ЗА 3 МІСЯЦІ: АВТОМАТИЗАЦІЯ ІНФОПРОДУКТУ КІНЕЗІОЛОГА

Створити власний інфопродукт простіше з маркетинговою командою. Коли делегуєте розробку веб сайту, сторінок, завантаження й описи, прогріви в інстаграмі, налаштування CRM та десятки інших завдань. Маркетолог робить усе, щоб технічні моменти й незгоди не робили вам у житті погоди.

Для Артема Кобзіна пройшли усі етапи створення курсу та організували технічну підтримку й можливість звернутися до нас для налаштувань сайту, внесення змін ситуативно за потреби.

ЗАМОВИТИ ПОСЛУГИ МАРКЕТИНГУ

Заповніть форму і наш менеджер звʼяжеться з вами