Удосконалення своїх умінь та навичок
Побудова особистого бренду, взаємопіар
Зміна кваліфікації
Комунікація, організація зідзвонів, виконання дедлайнів та контроль оплати послуг
Доступ до наших зручних таблиць, де ведемо організовану роботу й аналітику задач
Робочий чат зі всіма спеціалістами в проєкті для ефективної комунікації
Консультації, поради, лекції та надання всієї необхідної інформації
Це фриланс та максимально вільна форма праці. Тому у вас практично безмежні права, а тут ми описали основні, що стосуються безпосередньо взаємодії партнера з МО.
Удосконалення своїх умінь та навичок
Побудова особистого бренду, взаємопіар
Зміна кваліфікації
Отримання активних проєктів
Використання кейсів
Лайфхаки роботи з клієнтом
Заповніть форму і наш менеджер звʼяжеться з вами
Ми не гарантуємо, що забезпечимо активним проєктом одразу. Побачити ваш потенціал можемо на онлайн-подіях, які організовуємо: воркшопах, майстеркласах, лекціях тощо. Ви маєте будувати свій особистий бренд і бути зацікавленим у розвитку.
Головний маркетолог передивляється картки спеціалістів залежно від напрямку роботи, досвіду роботи у ніші, кейсів.
Після цього зв’язується зі спеціалістами для узгодження деталей, умов роботи у проєкті.
Перед запуском проєкту вивчаєте регламент та правила надання послуг клієнтам та отримуєте допуск до ведення.
Графік роботи віддалено з ПН-ПТ (09:00-18:00), та режим вашого робочого дня залежить від вас. Обов’язково потрібно бути на зв’язку у робочий час.
Також ми маємо щотижневі зідзвони з клієнтом та робочі зустрічі з командою.
Як ви організуєте свою роботу, залежить від вас, та задачі мають бути виконані до домовленого дедлайну.
Так, попередньо повідомивши маркетолога проєкту або маркетинг-директора (якщо маркетолог проєкту — це ви).
Також можлива відпустка. У такому випадку за 2 тижні до обраної дати потрібно попередити маркетолога проєкту та узгодити всі робочі процеси, аби проєкт не постраждав. Умови обговорюються індивідуально.
Для фіксації завдань та часу ми використовуємо систему Worksection, де вносимо витрати часу на проєкт. Тут і формуємо звіт про виконану роботу у своїй зоні відповідальності.
Двічі на місяць залежно від суми оплачених рахунків клієнтів, зазвичай це 30/70 або 50/50.
У перший місяць роботи над проєктом аванс отримуєте у перший-другий тиждень, а залишок в останній тиждень роботи, якщо не буде непередбачуваних обставин. З другого місяця роботи аванс виплачується 20-25 числа, а друга частина 01-05.
Звісно! Ми не змушуємо брати проєкти, якщо ви не хочете.
МО дає можливість бути в середовищі однодумців, digital-спеціалістів, які завжди відгукуються на клич про поміч, якщо потрібно.
Так, спеціаліст може змінити свій напрямок роботи, якщо має необхідні навички. У такому разі він має повідомити про зміну своєї спеціальності менеджеру-координатору. При залученні до проєкту такий спеціаліст може отримати тестове завдання на перевірку професійності.