ОБ'ЄДНАННЯ НЕЗАЛЕЖНИХ МАРКЕТОЛОГІВ ТА DIGITAL-СПЕЦІАЛІСТІВ MARKETING OFFICE

партнерів
> 0
працівників штату
0
сфер бізнесу, з якими працювали
0
клієнтів
> 0
зарплатний фонд командам проєктів в рік
0 млн
Поїздки

З‘їжджаємося з усієї країни: Одеса, Київ, Хмельницький, Кривий Ріг, Львів, Івано-Франківськ, Дніпро, Черкаси та інші міста.

Контент

Проводимо спільні зйомки.

Неформальні зустрічі офлайн

Нетворкінг і нові знайомства отримаєте навіть онлайн.

Ігри, в які грають маркетологи

Як запускати бізнес, приводити клієнтів, качати проекти, управляти командою та робити трендову рекламу? В настолці «Маркетиум» показуємо свою експертність та розважаємося!

Онлайн-події в об’єднанні

Прокачуємо свої навички, вдосконалюємо вміння, розвиваємося:

  • Воркшопи
  • Лекції
  • Майстеркласи
  • Мастермайнди
  • Синхронізації
  • Ліфт-спіч
  • «Продай свою експертність»

ПЕРЕВАГИ ЙТИ ПЛІЧ-О-ПЛІЧ З MARKETING OFFICE

КОМ’ЮНІТІ
ПРОЄКТИ
КОМ’ЮНІТІ + ПРОЄКТИ

ВАШІ ПОСЛУГИ ПІД МЕНЕДЖМЕНТОМ MARKETING OFFICE = ЗОСЕРЕДЖЕНІСТЬ НА СВОЇХ ЗАДАЧАХ

МЕНЕДЖМЕНТ MARKETING OFFICE

Комунікація, організація зідзвонів, виконання дедлайнів та контроль оплати послуг

Доступ до наших зручних таблиць, де ведемо організовану роботу й аналітику задач

Робочий чат зі всіма спеціалістами в проєкті для ефективної комунікації

Консультації, поради, лекції та надання всієї необхідної інформації

ЯКІ ПРАВА МАЄ ПАРТНЕР?

Це фриланс та максимально вільна форма праці. Тому у вас практично безмежні права, а тут ми описали основні, що стосуються безпосередньо взаємодії партнера з МО.

  • Приймати пропозиції про проєкти від Маркетинг Офіс, обирати роботу відповідно до своїх можливостей та здібностей в об’єднанні Маркетинг Офіс та/або бути тільки в ком’юніті.
  • Змінювати направлення своєї спеціалізації в об’єднанні за наявності необхідних навичок.
  • Вести кілька проєктів в об’єднанні та/або виконувати кілька функцій (направлень) в одному проєкті за умови дотримання усіх дедлайнів та ТЗ. Наприклад, дизайн та копірайтинг.
  • Використовувати власні кейси та відгуки, здобуті в проєктах Маркетинг Офіс, у своїх соціальних мережах, портфоліо тощо.
  • Виконувати обов’язки проєктного менеджера. У випадку, коли проєкт має вузькі напрямки роботи, за які може відповідати партнер як проєктний менеджер, то він може взяти на себе цю функцію за додаткову оплату.

ЯКІ ОБОВ’ЯЗКИ МАЄ ПАРТНЕР, ПРАЦЮЮЧИ У ПРОЄКТІ?

  • Гарантувати якісний сервіс та дотримуватись правил надання послуг в рамках своєї зони відповідальності.
  • Брати участь у запланованих онлайн зустрічах, тренінгах, вебінарах тощо.
  • Дотримуватись поставлених дедлайнів в плані реалізації проєкту. Якщо є затримки або форс-мажорні обставини, завчасно попередити менеджера.
  • Брати участь у тендері для отримання відповідної роботи у проєкті.
  • Завчасно повідомляти менеджерів компанії про будь-які зміни в ході роботи чи вашу відсутність на робочому місці та неможливість бути на зв’язку.
  • Виконувати всі свої задачі так, щоб створювався ефект «Вау» для клієнта.
  • Надавати інформацію про себе для кейсів на сайті та інших платформ з метою просування компанії Маркетинг Офіс.

ЩОБ ДОЛУЧИТИСЯ В ОБ’ЄДНАННЯ, ВАМ ПОТРІБНО:

  • Написати менеджеру Marketing Office
  • Заповнити бриф та зідзвонитися з менеджером
  • Приєднатися до каналу та чату ком’юніті

КОЛИ МИ МАЄМО ПРОЄКТ ДЛЯ ВАС, АЛГОРИТМ НАСТУПНИЙ:

Отримуєте ТЗ та виконуєте його
Узгоджуємо деталі проєкту
Вивчення робочих документів
Підписання договору

МОЖЛИВОСТІ КОМ’ЮНІТІ MARKETING OFFICE

Удосконалення своїх умінь та навичок

Побудова особистого бренду, взаємопіар

Зміна кваліфікації

Отримання активних проєктів

Використання кейсів

Лайфхаки роботи з клієнтом

СТАТИ НАШИМ СПЕЦІАЛІСТОМ

Заповніть форму і наш менеджер звʼяжеться з вами

SMM спеціаліст

FAQ

Ми не гарантуємо, що забезпечимо активним проєктом одразу. Побачити ваш потенціал можемо на онлайн-подіях, які організовуємо: воркшопах, майстеркласах, лекціях тощо. Ви маєте будувати свій особистий бренд і бути зацікавленим у розвитку.

Головний маркетолог передивляється картки спеціалістів залежно від напрямку роботи, досвіду роботи у ніші, кейсів. 

Після цього зв’язується зі спеціалістами для узгодження деталей, умов роботи у проєкті. 

Перед запуском проєкту вивчаєте регламент та правила надання послуг клієнтам та отримуєте допуск до ведення.

Графік роботи віддалено з ПН-ПТ (09:00-18:00), та режим вашого робочого дня залежить від вас. Обов’язково потрібно бути на зв’язку у робочий час. 

Також ми маємо щотижневі зідзвони з клієнтом та робочі зустрічі з командою.

Як ви організуєте свою роботу, залежить від вас, та задачі мають бути виконані до домовленого дедлайну.

Так, попередньо повідомивши маркетолога проєкту або маркетинг-директора (якщо маркетолог проєкту — це ви).
Також можлива відпустка. У такому випадку за 2 тижні до обраної дати потрібно попередити маркетолога проєкту та узгодити всі робочі процеси, аби проєкт не постраждав. Умови обговорюються індивідуально.

Для фіксації завдань та часу ми використовуємо систему Worksection, де вносимо витрати часу на проєкт. Тут і формуємо звіт про виконану роботу у своїй зоні відповідальності.

Двічі на місяць залежно від суми оплачених рахунків клієнтів, зазвичай це 30/70 або 50/50.
У перший місяць роботи над проєктом аванс отримуєте у перший-другий тиждень, а залишок в останній тиждень роботи, якщо не буде непередбачуваних обставин. З другого місяця роботи аванс виплачується 20-25 числа, а друга частина 01-05.

Звісно! Ми не змушуємо брати проєкти, якщо ви не хочете.
МО дає можливість бути в середовищі однодумців, digital-спеціалістів, які завжди відгукуються на клич про поміч, якщо потрібно.

Так, спеціаліст може змінити свій напрямок роботи, якщо має необхідні навички. У такому разі він має повідомити про зміну своєї спеціальності менеджеру-координатору. При залученні до проєкту такий спеціаліст може отримати тестове завдання на перевірку професійності.