АЙДЕНТИКА БРЕНДУ: РОЗРОБКА ЛОГОТИПА, БРЕНДБУКА, ФІРМОВОГО СТИЛЮ

Розроблюємо логотипи, підбираємо шрифти, кольори, патерни, робимо брендинг з нуля, ребрендинг, дизайн веб ресурсів, дизайн стрічки інстаграм, створюємо макети поліграфії. Marketing Office — ніби Ельдорадо в світі дизайну, яке ви знайшли!

Ціль Marketing Office — зробити так, щоб дизайн передавав суть бізнесу, унікальну торгову пропозицію. У нашому об’єднанні є професійні графічні дизайнери та UI/UX дизайнери. В тандемі з маркетологом для вас створимо дизайн, націлений на продажі.

СТВОРЮЄМО УСІ НЕОБХІДНІ ЕЛЕМЕНТИ ФІРМОВОГО СТИЛЮ

  • Логотип
  • Фірмові кольори
  • Підбір шрифтів
  • Дизайн стрічки інстаграм
  • Поліграфія, мерч
  • Каталоги
  • Презентації
  • Комерційні пропозиції
  • Рекламні креативи
  • Зовнішня реклама
  • Брендбук
  • Гайдлайн
  • Лендинги, сайти
  • Рекламні банери для сайтів
  • Поп-апи на сайтах
  • Обкладинки для YouTube
  • E-mail розсилки
  • Лід-магніти

ПЛАТФОРМИ:

  • Canva

    Canva

  • Photoshop

    Photoshop

  • Illustrator

    Illustrator

  • Figma

    Figma

  • Procreate

    Procreate

  • Wix

    Wix

  • WordPress

    WordPress

  • SendPulse

    SendPulse

РОЗРОБКА ФІРМОВОГО СТИЛЮ З МАРКЕТОЛОГОМ

Це функціональний дизайн, який працюватиме на бізнес. Маркетолог розглядає фірмовий стиль як частину стратегії, враховує, який вигляд матиме логотип чи колір на різних платформах, аватарці, вивісці, поліграфії. Також маркетолог досліджує, як колір впливає на споживачів, їх поведінку, оцінює, чи буде запам’ятовуватися айдентика.

ЩО ВХОДИТЬ У РОЗРОБКУ АЙДЕНТИКИ

ФІРМОВИЙ СТИЛЬ

З нуля: логотип, кольори, шрифти і інше.

  1. Маркетолог проведе з вами бриф і на його базі зробить завдання (ТЗ) дизайнеру. Вивчить маркетингову документацію, сформує бренд-платформу для брендбуку.
  2. Графічний дизайнер розроблює фірмовий стиль компанії: кольори, шрифти, лого, картинки, значки.
  3. Усі фірмові елементи збирають у брендбук — файл з візуальними елементами та описом цінностей, ключових ідентифікаторів бренду, вашої місії та історії.
  4. Додаємо до брендбуку гайдлайн — правила використання кожного елементу. Наприклад, як розміщувати логотип, які варіанти використання елементів фірмового стилю.
  5. Ви отримуєте усі файли та використовуєте у проектах. SMM-ники, таргетологи, графічні дизайнери працюють в одному стилі. Візитки, аватарки, креативи й банери по місту стануть представленням вашої компанії.
РЕБРЕНДИНГ

Для ребрендингу компанії робимо усі ті самі кроки, але з доповненням.

Врахуємо історію бренду, усі варіанти брендбуку і фірмового стилю, які були раніше.

Розробимо стратегію ребрендингу: що робимо, яка маркетингова стратегія, коли і як анонсуємо новий фірмовий стиль.

Також можемо робити рестайлінг, редизайн.

РОЗРОБКА
ЛОГОТИПА

Розробка логотипа починається з вивчення або створення бренд платформи (усієї інформації про компанію).

Після цього створюємо концепцію логотипа з урахуванням бренд платформи та аналізу конкурентів.

За декілька етапів розроблюємо логотип:

  • Знакову частину.
  • Текстову частину.
  • Можемо створити образ-ілюстрацію і навіть передати ідею, яка зараз є тільки у вас в голові.

Логотип зазвичай презентуємо разом із брендбуком чи гайдлайном в одному файлі для вашої зручності.

ДИЗАЙН СОЦМЕРЕЖ

Що включає в себе фірмовий стиль для соцмереж:

  • Підбір шрифтів, основних та додаткових кольорів у фірмовому стилі.
  • Дизайн стрічки в інстаграмі на 12 дописів або більше.
  • Дизайн хайлайтс: 5 аватарок.
  • Приклади оформлення сторіс.
  • Аватарка для соцмереж.
  • Графічні елементи.
  • Патерни для використання.
ДИЗАЙН ЛЕНДІНГІВ І САЙТІВ
  • Web дизайн обов’язково робимо з маркетологом. Бо ми не за «Мону Лізу» на сайті, а продажі, заявки та лідогенерацію.
  • Одразу створюємо UX прототип сторінки, UI дизайн. Прототип робить маркетолог, бо сайт має виконувати ціль у рамках стратегії вашого бізнесу.
  • Наступний крок — розробка структури, рівнів сайту, написання текстів із ключовими словами.
  • Уже після цих кроків прописуємо ТЗ дизайнеру, і він робить дизайн сайту у фірмових кольорах.

Ми не просто робимо дизайн, а продумуємо, прописуємо структуру, кнопки, бо від кількості тексту і блоків буде залежати, що має зробити дизайнер.

ПОЛІГРАФІЯ

Графічний дизайнер Marketing Office створить макети для друку будь-яких видів продукції:

  • Візитки
  • Чашки
  • Блокноти
  • Термосумки
  • Календарі
  • Одяг
  • Усе, що ви бажаєте 🙂

Дизайн поліграфії відрізняється! Кольори на друкованій продукції виглядають інакше, ніж цифровий дизайн. Враховуємо кольори, формати, вимоги друкарні. Ви отримаєте готові макети, а за потреби одразу домовляємося з друкарнею і надсилаємо вам готові вироби.

ЕТАПИ РОЗРОБКИ АЙДЕНТИКИ БРЕНДУ

Shape Image
Shape Image
Shape Image

1. Зустрінемося онлайн у зручний час

Для вибору часу й дати заповніть форму, і менеджер узгодить деталі. Заповнимо бриф на дизайн.

2. Сформуємо план дій для вас: що буде входити у розробку фірмового стилю

Пропишемо план дій з датами, бюджетом, командою, після цього ви приймете рішення про співпрацю.

3. Оформлюємо договір та працюємо як ФОП

Надсилаємо вам офіційні рахунки, сплачуємо податки. За потреби робимо додаткові угоди.

4. Формуємо команду і запускаємо проект

Стартуємо розробку фірмового стилю одразу від першої розмови та збираємо команду.

5. Розроблюємо і презентуємо вам фірмовий стиль

Ставимо зустрічі, узгоджуємо та презентуємо кожен етап, різні елементи фірмового стилю окремо.

Shape Image
Shape Image
Shape Image

ВАШ ОНЛАЙН ВІДДІЛ МАРКЕТИНГУ

У кожному проекті по брендингу залучений маркетолог. Графічний дизайнер, web-дизайнер, маркетологи працюють у тандемі та з сильним менеджментом Marketing Office. Кожен має свої обов’язки, й ми будуємо повноцінний онлайн відділ маркетингу для вас.

відділ маркетингу
Маркетинг-директор
Аліна Кашапова

Навчає команду, проводить наставництво, затверджує стратегії.

Розв'язує організаційні питання з вами: договір, способи оплати, рахунки, акти.

Головний маркетолог
Альона Караульна

Щодня координує роботу команди проекту, контролює успішність і дедлайни, аналізує результат.

Маркетолог

Проводить бриф на дизайн, розроблює бренд-платформу, досліджує конкурентів, ставить завдання графічному дизайнеру і затверджує роботу.

Дизайнер

Безпосередньо виконує роботу за ТЗ: розробку логотипа, фірмового стилю компанії, шрифти, кольори, дизайн стрічки в інстаграмі, макети поліграфії чи інші елементи.

ПРАЦЮЄМО ОНЛАЙН, АЛЕ ЗІ 100% ВКЛЮЧЕНІСТЮ

Ваш онлайн відділ маркетингу — це коли ми не говоримо «червоний, так червоний», давайте гроші й робимо. Маркетолог проведе бриф на дизайн, ми зустрічаємося та створюємо практичний і функціональний фірмовий стиль. Для нас важливо, щоб логотип ви могли використовувати легко і в різних форматах, підійшли розміри поліграфії, а кольори допомогли виділитися на ринку.

Клієнти кажуть, що не відчувають роботи онлайн під час створення айдентики та роботою над іншими послугами з маркетингу. Заглиблюємося в бізнес так, щоб ви могли не хвилюватися за процеси. Бачите роботу кожен день у чатах і трекерах, ми на зв’язку й готові допомогти.

Marketing Office не працює як digital-агенція, у нас інша система.

ЦІНА ФІРМОВОГО СТИЛЮ

Ціна за розробку фірмового стилю залежить від того кількості елементів, складності виконання логотипу, кількості видів поліграфії. Детальний опис вартості послуг можете отримати на пошту в комерційній пропозиції.

Остаточну пропозицію під ваші потреби отримаєте на безкоштовній зустрічі з лідером Marketing Office. У середньому розробка фірмового стилю займає 1 місяць з урахуванням часу на затвердження кожного етапу вами.

ВІДГУКИ ПРО ФІРМОВИЙ СТИЛЬ, РОЗРОБКУ ЛОГОТИПА ТА ІНШІ ПОСЛУГИ МАРКЕТИНГУ

Мій проект має декілька напрямків роботи і пов'язаний з фізичною терапією. Наша діяльність має декілька напрямків, основні з яких це платні й безкоштовні консультації, а ткож навчальні вебінари для фізичних терапевтів й лікарів. Близько року ми розвивали проект своїми силами: довго, повільно, важко й не впевнено. І взимку я була така виснажена, що варіанти було 2: або закриватись, або вкладати кошти й просити допомогу. Я вибрала другий. Моя проблема була в невмінні правильно донести цінність послуг до людей, а також тому як правильно їх продавати через соціальні мережі. Зусиль витрачала багато, а зрушень не було. З командою ми проаналізували проект, визначили основні напрямки в роботі, з мене зняли ведення сторінки і я прямо видихнула через це. Після аналізу стало зрозуміло в яких напрямках ми можемо розвиватись й що для цього треба. Дівчата відносяться до роботи дуже відповідально. Альона Караульна взагалі вогонь. Я іноді думаю чи є щось що вона не знає і не вміє Ну і що важливо, навіть якщо у них щось пішло не так (помилились, не встигли, не зробили) - вони вміють визнавати помилки й недоліки. Й роблять все щоб виправити надалі. Поки результати мене влаштовують. Для себе я встановлюю показники розвитку і вони доволі хороші як для 3 місяців співпраці. Надіюсь надалі цей ріст буде зберігатись.

Оля Бойко
Об'єднання фізіотерапевтів Разом Rehаb

Співпрацювали з дівчатами для покращення роботи благодійного фонду. Команда підготувала чіткий план, та багато нових ідей які можна втілювати у нашій роботі. Також хочу зазначити не тільки їх професійність, але як вони добре розташовують до діалогу. Співпрацею задоволені на всі 100%

Катерина Артеменко
Благодійний фонд імені Тимура Рудова

Я співзасновник медичного центру Алгоритм Здоров'я https://alz.in.ua/. Аліну мені порекомендували як крутого маркетолога 6 місяців тому. Відтоді ми працюємо разом використовуючи комплексний маркетинг. З того часу кількість клієнтів збільшилася вдвоє, як і кількість персоналу. Попереду амбітні плани з розширення бізнесу, тому наша співпраця буде тільки розширюватися. Хочу виділити маркетолога й куратора нашого проекту Дар'ю Войт та СММ спеціаліста Вікторію Бровчук. Дівчата неймовірні професіонали своєї справи. Нас чекає ще багато роботи разом))

Ігор Беляк
Співзасновник медичного центру "Алгоритм здоров'я"

Дуже крута команда, все швидко і якісно. Справді професіонали свого діла, які працюють на результат і заінтересовані у вирішенні запитань по суті і в глибину, а не лише поверхнево. Рекомендую!

Яна Олефір
Співзасновниця DNA DANCE STUDIO

Дякую за вашу роботу. Матеріали, що підготували. З вами приємно було спілкуватись, працювати і разом рухати цей світ персонажу.

Антон Бек
Розробник VR персонажа Nox

КЕЙСИ: СТВОРЕННЯ АЙДЕНТИКИ, БРЕНД-ПЛАТФОРМИ ТА ПОСЛУГИ ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГУ

РАЗОМ REHAB
Комплексний маркетинг для спільноти фізичних терапевтів
Кутовий
Маркетингова стратегія для футбольного пабу в Києві
INSITE
Таргетована реклама та комплексний SMM для магазину одягу
Dance studio DNA
Багатосторінковий сайт під ключ для танцювальної студії

ПОРТФОЛІО MARKETING OFFICE: ЩО ТАКЕ ФІРМОВИЙ СТИЛЬ З НАШИМИ СПЕЦІАЛІСТАМИ

РОЗРОБКА БРЕНДБУКУ
ЛОГОТИП
ПОЛІГРАФІЯ БУДЬ-ЯКИХ ВИДІВ
КОЛЬОРИ ТА ШРИФТИ ЯК ЕЛЕМЕНТИ ФІРМОВОГО СТИЛЮ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ, КОМЕРЦІЙНІ ПРОПОЗИЦІЇ
РЕКЛАМНІ КРЕАТИВИ

Відділ маркетингу на аутсорсі включає усі процеси, потрібні для досягнення результатів. І побудуємо його з душею та мотивацією!

Тільки в нашому об’єднанні можна знайти будь-якого потрібного спеціаліста з маркетингу, який ще й боротиметься за право працювати з вами.

FAQ

У ціну бренд айдентики входить робота маркетолога й повне втілення дизайну. Усі процеси від брифу на дизайн до отримання кінцевих файлів, готового брендбука беремо на себе.

Зустрічі, правки дизайнеру, контроль дедлайнів, затвердження з вами кожного етапу розв’язання будь-яких питань бере на себе маркетолог проекту.

Затверджуємо кожен етап розробки брендбука, логотипа чи іншої разової послуги. Коли триває певний етап (наприклад, вибір шрифту, кольорів), ви можете давати хоч 100500 правок без доплати. Коли ми перейшли на наступний етап (наприклад, верстка брендбука, опис гайдлайну), правки попереднього не приймаються, за це вже буде доплата, як за роботу з нуля.

Ми спонукаємо вас нести відповідальність за рішення. Якщо затвердили певні етапи, то не вертатися назад. У вас буде достатньо часу для прийняття рішень по брендбуку на кожному етапі.

Графічний дизайнер, звісно, нагадує чарівника. Але насправді він — спеціаліст, який передає ваше бачення через призму власного сприйняття і професійності.

Наші графічні дизайнери, веб дизайнери опираються не тільки на ваші вподобання, а й на сучасні тренди в дизайні, грамотні поєднання кольорів та принципи дизайну.

Чим більше інформації ви дасте на брифуванні, тим легше буде працювати над розробкою фірмового стилю. Врахуємо усі побажання!

Команда Marketing Office розробку логотипа, брендбуку, фірмового стилю розпочинає обов’язково з брифу на дизайн. Ми знаємо, як поставити запитання і втілити ваші бажання.

Референсом може стати малюнок на папері, детальний опис, вигляд логотипа.

Кінцевий варіант фірмового стилю, логотипа, брендбука, дизайну сайту — результат багатьох етапів. Спочатку обираємо концепцію, потім ви будете затверджувати кожен етап.

Ми не працюємо типу «мовчанка місяць, а потім тримайте готовий логотип і платіть, який би він не був». Проходимо 5 стадій затвердження із вами, тому результат не може повністю не сподобатися.

Підбираємо команду, яка підійде в проект не тільки за hard і soft skills. Якщо робота не йде з будь-якої сторони, то замінюємо маркетолога, дизайнера чи інших членів команди. Для нас важливий проектний менеджмент і комфорт.

Можемо створити подібний брендинг за кольором, подачею тощо. Але з референсу, брендбуку-прикладу створюємо унікальний дизайн. На зустрічі покажемо вам кейси у вашій ніші чи подібних та пояснимо алгоритм роботи.

Можете, але існують правила дизайну. Якщо кольори, які вам подобаються, за правилами не поєднувані, а шрифти не читабельні й будуть непрактичні, ми підберемо новий варіант.

Якщо ви хочете саме один шрифт чи колір, то відповідальність за його вигляд і функціональність у брендингу берете на себе.

Затвердження відбувається на кожному етапі, даємо час подумати, переглянути впродовж 1-2 діб. Ви можете почекати, ще раз подивитися на варіанти, затвердити. Тоді продовжуємо іти далі по етапах. Чим швидше ви затверджуєте певний етап створення брендбуку / логотипа, тим швидше отримаєте готовий результат.

Є суб’єктивна думка щодо дизайну. Тому найкраще, коли рішення приймає одна людина, замовник. А ми обіцяємо, що кожен представлений варіант буде правильним з точки зору дизайну.