КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ

Запустимо контент-маркетинг на різних майданчиках для бізнесу чи особистого бренду експерта. Організуємо процеси, зйомки, створення текстів, зберемо команду й побудуємо відділ маркетингу для вас.

  • Публікація усіх видів контенту на платформах.
  • Контент в єдиному Tone-of-Voice.
  • Довгостроковий результат.

ДЕ КОНТЕНТ-МАРКЕТОЛОГ БУДЕ «ПРИРУЧАТИ» ЦІЛЬОВУ АУДИТОРІЮ: ІНСТРУМЕНТИ КОНТЕНТ МАРКЕТИНГУ

БЛОГ НА САЙТІ

Насичені ключовими запитами статті на сайті приводять клієнтів з гугла. В блозі немає обмежень, на скільки тем писати статті.

Для ефективного блогу:
● Стежимо за трендами видачі.
● Поширюємо статтю на різних каналах, щоб підвищити покази.
● За потреби налаштовуємо рекламу в GoogleAds.

СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ

Так, для ведення інстаграму теж потрібен контент-маркетолог. Саме з його участю всі види контенту будуть працювати як ансамбль, в одній зв’язці.

Де працюємо:
● Instagram.
● Facebook.
● Linkedine.
● Twitter.
● Tik-tok.
● Yotube.

СТОРОННІ ПРОФІЛЬНІ ПЛАТФОРМИ

Знайдемо, на яких ресурсах «зависає» ваш читач. Додаткові посилання на сайт з інших платформ підвищують його позицію у видачі. Та й читачі дізнаються про вас з нового джерела.

Які сайти стануть у пригоді:
● Безкоштовні з набором правил розміщення статті.
● Платні за певну ціну публікації.

ДРУКОВАНІ ЖУРНАЛИ, ГАЗЕТИ, БІЗНЕС-ЖУРНАЛИ

Це не лише інструмент контент-маркетингу, а й ваш імідж та додатковий піар компанії.

БЛОГ ЕКСПЕРТА

Будуєте особистий бренд? Станьте ближчими з аудиторію завдяки корисним авторським статтям.

НОВИННІ ПОРТАЛИ ТА ЗМІ

Не лише допомагають покращити впізнаваність, а й працюють як піар вашої компанії.

ВОРОНКА КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГУ

Ми не будемо тестувати будь-які види контенту, а підемо продуманим шляхом. Воронка контент-маркетингу веде цільову аудиторію від моменту, коли ви незнайомці, до міцної дружби й довіри до бренду.

ВОРОНКА КОНТЕНТ МАРКЕТИНГУ ВКЛЮЧАЄ 4 ЕТАПИ:

  • Рівні

    Рівні

  • Цілі

    Цілі

  • Показники (KPI)

    Показники (KPI)

  • Інструменти

    Інструменти

воронка маркетингу

Контент-маркетинг — це інструмент продажу, але він відрізняється від реклами. Спочатку ми даємо корисну інформацію, ділимося досвідом і секретами. Коли аудиторія довіряє, вона налаштована купувати саме у вас.

КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ ВІД ЗАДУМУ ДО ПІДРАХУНКУ KPI

СТРАТЕГІЯ КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГУ, ПЛАНИ

Створюємо стратегію контент маркетингу та формуємо контент-воронку для вашої компанії.

На основі воронки контент маркетингу визначаємо перелік платформ для розміщення інформації: соцмережі, блог, сторонні сайти. Синхронізуємо контент, щоб зберегти спільні цінності, голос бренду, стиль комунікації.

НАПИСАННЯ ТЕКСТІВ

Реалізуємо контент-план на різних майданчиках. Створюємо тексти, формуємо семантику, шукаємо ідеї контенту, генеруємо нові стратегії, додаємо унікальні фото та відео. Затверджуємо все це з вами.

СТВОРЕННЯ ФОТО- ТА ВІДЕОКОНТЕНТУ

Створимо за потреби ТЗ на фото- чи відеозйомку контенту для вашого сайту, соцмереж, різних майданчиків.

З Marketing Office це не фото «станьте так чи отак, посміхніться», а детальне планування відповідно до потреб маркетингу та максимум знятого й обробленого матеріалу, змонтованих відео.

ПУБЛІКАЦІЯ, ТЕХНІЧНА РОБОТА В КОНТЕНТ МАРКЕТИНГУ

Публікуємо статті й інші види контенту на різних майданчиках. Інструменти контент маркетингу не обмежуються тільки одним блогом на сайті.

Розроблюємо контент плани, блоги, робимо написання текстів, підбір фото і відео, аналіз контенту. Беремо на себе повне управління контент маркетингом.

АНАЛІЗ, СТАТИСТИКА

Аналізуємо результати, показники, статистику. На основі цих даних корегуємо плани та стратегію контент маркетингу.

Постійно стежимо, як реагують користувачі, шукаємо тренди. Контент-маркетолог постійно в курсі новинок та «що там у конкурентів». Оперативно реагує на зміни та редагує контент. Це довга, клопітка робота, яка приносить крутий результат!

ДОВГОСТРОКОВА РОБОТА

Контент-маркетинг дає багато користі для сайту й аудиторії, але потребує постійного розвитку. Маркетолог у перші місяці співпраці викладається на повну, а далі підтримує зроблене, додає нові майданчики, SEO під трендові запити аудиторії.

Контент маркетинг не можна зробити один раз і забити. Треба підтримувати блог, виводити у топ запитів, будувати сітку лінкбілдингу, оновлювати інформацію. Але підтримка полум’я займає набагато менше грошей і ресурсів, ніж запуск цього механізму.

ЕТАПИ СПІВПРАЦІ ДЛЯ ВАШОГО ПРОЕКТУ В ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ

Shape Image
Shape Image
Shape Image

1. Зустрінемося онлайн у зручний час

Для вибору часу й дати заповніть форму, і менеджер узгодить деталі.

2. Сформуємо пропозицію по контент маркетингу для вас

Пропишемо план дій з датами, бюджетом, командою, тоді ви приймете рішення про співпрацю.

3. Оформлюємо договір та працюємо як ФОП

Надсилаємо вам офіційні рахунки, сплачуємо податки. За потреби робимо додаткові угоди.

4. Формуємо команду і запускаємо проект

Стартуємо одразу від першої розмови та збираємо команду. Комплексний маркетинг потребує зусиль, тож час втрачати ніколи.

5. Розроблюємо стратегію контент маркетингу

Робимо довгостроковий план для досягнення маркетингових цілей з гантом (поетапне планування), прорахунком інвестицій в маркетинг та плануванням KPI.

6. Щомісячна робота онлайн відділу маркетингу

Працюємо над узгодженим планом роботи, гнучко підходимо до впровадження інструментів інтернет маркетингу, аналізуємо результати, приймаємо рішення.

Shape Image
Shape Image
Shape Image

ВАШ ОНЛАЙН ВІДДІЛ МАРКЕТИНГУ

відділ маркетингу

Навчає команду, проводить наставництво, затверджує стратегії.

Розв'язує організаційні питання з вами: договір, способи оплати, рахунки, акти.

Щодня координує роботу команди проекту, контролює успішність і дедлайни, аналізує результат.

Контент маркетолог

Виконання маркетингового плану, управління всіма спеціалістами, ведення маркетингових інструментів і впровадження нових.

Копірайтер

Створює тексти відповідно до контент-плану на сайтах чи для блогу, виконує задачі від контент маркетолога.

SEO-спеціаліст

Збирає семантичне ядро для статей, аби вони були оптимізовані та їх бачили в гуглі. Без оптимізації ніхто їх не почитає.

Фотограф чи відеомейкер

Допомагає формувати ТЗ фото- чи відеозйомки з маркетологом. Проводить зйомки, робить обробку фото, монтаж відео.

Графічний дизайнер

Отримує задачі для розробки айдентики бренду, картинок, мемів для статей.

РОБИМО КОНТЕНТ МАРКЕТИНГ ДЛЯ БІЗНЕСУ ОНЛАЙН, АЛЕ ЗІ 100% ВКЛЮЧЕНІСТЮ

Клієнти кажуть, що не відчувають роботи онлайн у маркетингу. За 1-2 місяці заглиблюємося в бізнес так, щоб ви могли не затверджувати кожен текст чи дизайн. Ваш відділ маркетингу на аутсорсі на зв’язку, ми готові допомогти, оперативно включитися, підхопити тренд. Роботу бачите щоденно в чатах і трекерах часу та задач.

Marketing Office не працює як агенція контент-маркетингу, у нас інша система.

Ми за якість і досягнення цілей.

КОНТЕНТ МАРКЕТИНГ: ЦІНА ТА ВІД ЧОГО ЗАЛЕЖИТЬ

У контент маркетингу ціна залежить від інтенсивності роботи. Можна рухатися поступово або залучати всі можливі майданчики водночас.

На перших етапах побудуємо фундамент, а далі будемо підтримувати та масштабувати результати.

Вартість контент маркетингу залежить від:

  • Кількості інструментів контент-маркетингу.
  • Кількості статей на місяць.
  • Стратегії та цілей в маркетингу.
  • Масштабу роботи та вашого росту.

ЛЮБОВ ЖИВЕ ТРИ РОКИ, І ТІЛЬКИ КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ ВІЧНИЙ

Усе залежить від бажаної цілі й етапу побудови особистого бренду, на якому ви зараз.

3-6 місяців

Щоб вивести контент-маркетинг на професійний рівень і отримувати результат, знадобиться від 3 до 6 місяців. На початку роботи слід набратися терпіння, але з часом інструмент дає продажі в геометричній прогресії та працює на ваш бізнес роками.

ВІДГУКИ ПРО КОМПЛЕКСНИЙ МАРКЕТИНГ З MARKETING OFFICE

Мій проект має декілька напрямків роботи і пов'язаний з фізичною терапією. Наша діяльність має декілька напрямків, основні з яких це платні й безкоштовні консультації, а ткож навчальні вебінари для фізичних терапевтів й лікарів. Близько року ми розвивали проект своїми силами: довго, повільно, важко й не впевнено. І взимку я була така виснажена, що варіанти було 2: або закриватись, або вкладати кошти й просити допомогу. Я вибрала другий. Моя проблема була в невмінні правильно донести цінність послуг до людей, а також тому як правильно їх продавати через соціальні мережі. Зусиль витрачала багато, а зрушень не було. З командою ми проаналізували проект, визначили основні напрямки в роботі, з мене зняли ведення сторінки і я прямо видихнула через це. Після аналізу стало зрозуміло в яких напрямках ми можемо розвиватись й що для цього треба. Дівчата відносяться до роботи дуже відповідально. Альона Караульна взагалі вогонь. Я іноді думаю чи є щось що вона не знає і не вміє Ну і що важливо, навіть якщо у них щось пішло не так (помилились, не встигли, не зробили) - вони вміють визнавати помилки й недоліки. Й роблять все щоб виправити надалі. Поки результати мене влаштовують. Для себе я встановлюю показники розвитку і вони доволі хороші як для 3 місяців співпраці. Надіюсь надалі цей ріст буде зберігатись.

Оля Бойко
Об'єднання фізіотерапевтів Разом Rehаb

Співпрацювали з дівчатами для покращення роботи благодійного фонду. Команда підготувала чіткий план, та багато нових ідей які можна втілювати у нашій роботі. Також хочу зазначити не тільки їх професійність, але як вони добре розташовують до діалогу. Співпрацею задоволені на всі 100%

Катерина Артеменко
Благодійний фонд імені Тимура Рудова

Я співзасновник медичного центру Алгоритм Здоров'я https://alz.in.ua/. Аліну мені порекомендували як крутого маркетолога 6 місяців тому. Відтоді ми працюємо разом використовуючи комплексний маркетинг. З того часу кількість клієнтів збільшилася вдвоє, як і кількість персоналу. Попереду амбітні плани з розширення бізнесу, тому наша співпраця буде тільки розширюватися. Хочу виділити маркетолога й куратора нашого проекту Дар'ю Войт та СММ спеціаліста Вікторію Бровчук. Дівчата неймовірні професіонали своєї справи. Нас чекає ще багато роботи разом))

Ігор Беляк
Співзасновник медичного центру "Алгоритм здоров'я"

Дуже крута команда, все швидко і якісно. Справді професіонали свого діла, які працюють на результат і заінтересовані у вирішенні запитань по суті і в глибину, а не лише поверхнево. Рекомендую!

Яна Олефір
Співзасновниця DNA DANCE STUDIO

Дякую за вашу роботу. Матеріали, що підготували. З вами приємно було спілкуватись, працювати і разом рухати цей світ персонажу.

Антон Бек
Розробник VR персонажа Nox

КЕЙСИ В ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГУ

РАЗОМ REHAB
Комплексний маркетинг для спільноти фізичних терапевтів
Кутовий
Маркетингова стратегія для футбольного пабу в Києві
INSITE
Таргетована реклама та комплексний SMM для магазину одягу
Dance studio DNA
Багатосторінковий сайт під ключ для танцювальної студії

ПОРТФОЛІО З ЕЛЕМЕНТАМИ ТА РІЗНИМИ ВИДАМИ КОНТЕНТ МАРКЕТИНГУ

КОНТЕНТ-ПЛАН БЛОГУ НА САЙТІ
БЛОГ НА САЙТІ
СТАТТІ НА СТОРОННІХ САЙТАХ
ЗАГАЛЬНИЙ КОНТЕНТ-ПЛАН НА ВСІ ПЛАТФОРМИ БІЗНЕСУ
РЕЄСТРАЦІЯ КОМПАНІЇ НА РІЗНИХ САЙТАХ, У КАТАЛОГАХ
ТЗ НА МОНТАЖ ВІДЕО
БАЗА САЙТІВ ДЛЯ ПУБЛІКАЦІЇ
ТЗ НА ФОТОЗЙОМКУ АБО ВІДЕОЗЙОМКУ ДЛЯ БІЗНЕСІВ ЧИ ЕКСПЕРТІВ

Ви можете бути найкращим експертом в косметології чи власником топової книгарні, але не мати продажів. Просто, бо потенційні клієнти не знають вас. Контент-маркетинг допоможе залучити цільову аудиторію, покаже ваші переваги перед конкурентами та ненав’язливо продасть.

ГОДІ ХОВАТИ СВІЙ БІЗНЕС, ЧАС ЗАРОБЛЯТИ НА КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГУ!

FAQ

Формуємо маркетинговий план, за реалізацію якого відповідає маркетолог і команда під його керівництвом. Це СММ спеціаліст, копірайтер, дизайнер, монтажер відео. Підбираємо під план, який треба реалізувати. Маємо досвід роботи у контент маркетингу, тому в нас чіткі алгоритми і продумана послідовність.

Якщо ви делегуєте цей напрям, у вас буде бачення і розуміння, що ми робимо, коли і куди публікуємо.

Залежить від обсягу роботи по контент маркетингу в рамках місяця: складності задач, кількості статей чи інших видів контенту і від кількості спеціалістів, яких маємо залучати.

Спочатку ви отримаєте план роботи, прорахунок бюджету, затвердите його, а тоді піде реалізація послуги контент маркетингу.

Глобально послуги контент маркетингу треба для:

  1. Росту трафіку на ваші платформи і утримання там аудиторії.
  2. Підвищення лояльності, довіри аудиторії.

Контент маркетинг став обов’язковим, коли у людей з’явилася банерна сліпота, люди стали гірше реагувати на рекламу. Якщо тільки запускати таргет або гугл рекламу, то довіра буде формуватися довше, ніж завдяки контент маркетингу.

Через блог на сайті можна продавати будь-які товари: цемент, деревину, техніку, кулінарні курси чи послуги водіння.

Контент маркетинг — це створення і розповсюдження контенту на різних майданчиках, щоб будувати довгострокові стосунки з клієнтами, генерувати ліди, покращувати імідж та довіру до компанії.

Як заслужити довіру потенційних клієнтів? Дайте їм користь за допомогою контент-маркетингу, запам’ятайтеся й чекайте на потік лідів. Створюйте контент так, щоб читачі думали про вас перед сном і оновлювали сайт в очікуванні нової статті, думки експерта чи інструкції.

Разом ми перетворимо контент-маркетинг у захопливу гру для цільової аудиторії так, що про конкурентів ніхто й не згадає.

Піар і контент маркетинг в цілому пов’язані і схожі, багато в чому перетинаються.

Наприклад, публікації на сторонніх сайтах роблять і піар, і маркетинг агенції. Ви можете вибрати, до кого звернутися, бо ці 2 відділи завжди тісно співпрацюють. Піар має збільшити впізнаваність компанії, а маркетинг має приносити ліди.

Тому наша команда виконує не тільки піар-частину, а загалом будує ваш онлайн відділ маркетингу, виконує усі необхідні задачі.