Вікторія Шакула — кондитер зі Львова. У декреті відкрила власний бізнес з продажу корисних солодощів. В її інста-магазині можна замовити цукерки й шоколад без цукру, глютену та лактози.
Вікторія Шакула — кондитер зі Львова. У декреті відкрила власний бізнес з продажу корисних солодощів. В її інста-магазині можна замовити цукерки й шоколад без цукру, глютену та лактози.
Вікторія хотіла створити фірмовий стиль для кондитерської, щоб запам’ятатися. Також вона мала питання, як розвивати інстаграм, адже всі пости робила самостійно.
Жодне лого чи оформлення каруселі в інстаграм не буде працювати, якщо не створити маркетингову стратегію та базу. Коли готуємо страву, починаємо з підготовки, а не одразу все на пательню висипаємо. Так і з народженням нового бренду ми пройшли всі стартові етапи:
Лише після всіх етапів та усвідомлення цілей графічний дизайнер взявся до розробки брендбуку.
Наша клієнтка хотіла розробити логотип з акулою, який би асоціювався з її прізвищем Шакула. Також акула — символ бізнесу чоловіка замовниці й вона хотіла зробити спільний елемент.
В логотипі ми врахували побажання клієнтки та проведені маркетингові дослідження. Кондитерська мала виділятися серед стандартних, адже Вікторія Шакула використовує нестандартний підхід у виробництві. У кольорах вона хотіла поєднати зелений як символ природи, квітів та рожевий.
Вибір серед кількох варіантів акули.
Поєднання кожної акули з назвою бренду. Запропонували різні варіанти шрифтів.
Підбір комбінації акули та назви в різних комбінаціях.
Додали кольори й варіанти поєднання зеленого з рожевим. Найскладніший етап для дизайнера, та воно було того варте!
Затвердили кольори, підібрали поєднання та як буде виглядати кінцевий результат.
Обрали основні та додаткові кольори. Завдяки цьому етапу розробки логотипу його можна сміливо використовувати на різних поверхнях і в різних розмірах.
Зробили логотипи в різних форматах для друку. Клієнтка друкувала логотип самостійно, щоб прикрасити коробки з солодощами.
Зараз профіль в інстаграм яскравий, живий. З брендбуку клієнтка зробила наліпки на коробки у новому стилі. Зараз ці всі кольори поєднані й дозволяють виділятися. Є рожеві коробки, крафтові, шопери, фартухи. Вікторія переформатувала свій блог та веде сторінку самостійно.
Ми сформували SMM-стратегію для клієнтки й вона реалізує її самостійно та активно розвивається. Проходить навчання по reels, викладає сторіс та пости за нашим контент-планом. Вікторія вирішила працювати з інстаграм самостійно, але звернулася до нас для розробки плану просування.
Щасливі спостерігати за ростом охоплень на сторінці Вікторії й тим, що всі наші рекомендації працюють. Продовжуємо співпрацю у форматі консультацій. Рекомендуємо спробувати корисні солодощі бренду Шакула, бо у нас на смакоту підсів навіть маркетинг-директор.