РОЗРОБКА БРЕНДБУКУ ДЛЯ КОНДИТЕРА ВІКТОРІЇ ШАКУЛИ

Вікторія Шакула — кондитер зі Львова. У декреті відкрила власний бізнес з продажу корисних солодощів. В її інста-магазині можна замовити цукерки й шоколад без цукру, глютену та лактози.

ЯКІ ПИТАННЯ З ФІРМОВИМ СТИЛЕМ КОМПАНІЇ ТА ПОБУДОВОЮ БРЕНДУ ЦІКАВИЛИ КЛІЄНТА?

Вікторія хотіла створити фірмовий стиль для кондитерської, щоб запам’ятатися. Також вона мала питання, як розвивати інстаграм, адже всі пости робила самостійно.

НА СТАРТІ РОБОТИ КЛІЄНТКА:

ВІД МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ДО РОЗРОБКИ БРЕНДБУКУ

Жодне лого чи оформлення каруселі в інстаграм не буде працювати, якщо не створити маркетингову стратегію та базу. Коли готуємо страву, починаємо з підготовки, а не одразу все на пательню висипаємо. Так і з народженням нового бренду ми пройшли всі стартові етапи:

  • Опис цільової аудиторії.
  • Аналіз конкурентів у Львові та Україні.
  • Упакували, прописали асортимент і ціни.
  • Розробили бізнес-портфель для компанії Шакула.
  • Прописали всі можливі скрипти для листування з клієнтами.
  • Розробили контент-план постів, сторіз, рілс.
  • Склали план оптимізації профілю.
  • Провели лекції по сторітелінгу, упаковці профілю.

Лише після всіх етапів та усвідомлення цілей графічний дизайнер взявся до розробки брендбуку.

РОЗРОБКА БРЕНДБУКУ: ЛОГОТИП, ЗНАЧКИ, НАЛІПКИ ДЛЯ СОЛОДОЩІВ.

Наша клієнтка хотіла розробити логотип з акулою, який би асоціювався з її прізвищем Шакула. Також акула — символ бізнесу чоловіка замовниці й вона хотіла зробити спільний елемент.

В логотипі ми врахували побажання клієнтки та проведені маркетингові дослідження. Кондитерська мала виділятися серед стандартних, адже Вікторія Шакула використовує нестандартний підхід у виробництві. У кольорах вона хотіла поєднати зелений як символ природи, квітів та рожевий.

РЕФЕРЕНСИ ДО РОЗРОБКИ ЛОГОТИПУ:

ЕТАПИ РОЗРОБКИ ЛОГОТИПУ ДЛЯ КОНДИТЕРСЬКОЇ ВІКТОРІЇ ШАКУЛИ

1

Вибір серед кількох варіантів акули.

2

Поєднання кожної акули з назвою бренду. Запропонували різні варіанти шрифтів.

3

Підбір комбінації акули та назви в різних комбінаціях.

етапи розробки логотипу
4

Додали кольори й варіанти поєднання зеленого з рожевим. Найскладніший етап для дизайнера, та воно було того варте!

5

Затвердили кольори, підібрали поєднання та як буде виглядати кінцевий результат.

розробка логотипу
6

Обрали основні та додаткові кольори. Завдяки цьому етапу розробки логотипу його можна сміливо використовувати на різних поверхнях і в різних розмірах.

7

Зробили логотипи в різних форматах для друку. Клієнтка друкувала логотип самостійно, щоб прикрасити коробки з солодощами.

ПОДОРОЖ У ЧАСІ З НОВИМ БРЕНД-ДИЗАЙНОМ

Зараз профіль в інстаграм яскравий, живий. З брендбуку клієнтка зробила наліпки на коробки у новому стилі. Зараз ці всі кольори поєднані й дозволяють виділятися. Є рожеві коробки, крафтові, шопери, фартухи. Вікторія переформатувала свій блог та веде сторінку самостійно.

СТОРІНКА В ІНСТАГРАМ: ЗМІНИ

Було
Стало

КОМАНДА

Маркетинг-директор

Аліна Сахарук

SMM-спеціаліст

Наталя Свирида

Дизайнер

ЯК РОЗРОБКА ФІРМОВОГО СТИЛЮ ТА SMM ВПЛИНУЛИ НА БРЕНД

Ми сформували SMM-стратегію для клієнтки й вона реалізує її самостійно та активно розвивається. Проходить навчання по reels, викладає сторіс та пости за нашим контент-планом. Вікторія вирішила працювати з інстаграм самостійно, але звернулася до нас для розробки плану просування.

Щасливі спостерігати за ростом охоплень на сторінці Вікторії й тим, що всі наші рекомендації працюють. Продовжуємо співпрацю у форматі консультацій. Рекомендуємо спробувати корисні солодощі бренду Шакула, бо у нас на смакоту підсів навіть маркетинг-директор.

ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНІ ФІРМОВИЙ СТИЛЬ ТА ЛОГО

  • Розробка фірмового стилю і логотипу допоможуть виділитися серед конкурентів.
  • Лояльність клієнтів, вони вас запам’ятають вас.
  • Усі сторінки, соцмережі, мерч, сайт і зовнішня реклама стануть єдиним цілим.

ЧИТАЙТЕ ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО ПОСЛУГИ, РЕАЛІЗОВАНІ В ЦЬОМУ ПРОЕКТІ:

НАМ НЕБАЙДУЖИЙ ВАШ БІЗНЕС.
СТАНЬТЕ ПРИВОДОМ ДЛЯ ГОРДОСТІ MARKETING OFFICE!