СТВОРЕННЯ БРЕНДБУКУ ДЛЯ МЕДИЧНОЇ ЛАБОРАТОРІЇ FLYLAB

Створення брендбуку для медичної лабораторії стало частинкою стратегії маркетингу. Проведення досліджень, вивчення цільової аудиторії, маркетингової та СММ стратегії допомогли створити дизайн брендбуку під потреби клієнти. Для Маркетинг Офіс навіть розробка логотипу — частина стратегії та комплексного рішення за вашими потребами.

FlyLab — медична лабораторія з інноваційним підходом, де зосереджені на якості досліджень та сучасних технологіях.

Засновники компанії мають 20 років досвіду в лабораторній діагностиці та прагнуть змінити ринок на краще. Вважають, що кожен пацієнт заслуговує на швидкий та надійний результат з гарантіями. У FlyLab роблять медицину доступною, дотримуються етичних норм та дбають про кожного відвідувача. Працюють з B2B та B2C.

У цілому проводять понад 500 лабораторних досліджень, і зараз розвивають бренд, щоб про FlyLab дізналися більше людей.

ЗАПИТ ЛАБОРАТОРІЇ ДЛЯ СТВОРЕННЯ БРЕНДБУКУ І ЛОГОТИПУ БРЕНДУ

Власники FlyLab уже мали назву компанії. Планували до пандемії ковіду створити медичну лабораторію в аеропортах, але довелося адаптуватися й будувати звичайну лабораторію. У рамках маркетингової стратегії з нашим відділом маркетингу вирішили створити фірмовий стиль та логотип для зручного використання і брендингу.

ВІД СТВОРЕННЯ МАРКЕТИНГ СТРАТЕГІЇ ДО РОЗРОБКИ БРЕНДБУКУ

До створення брендбуку й розробки логотипа упакували всю інформацію про компанію:

  • Опис цільової аудиторії.
  • Аналіз конкурентів.
  • Колесо бренду: опис цінностей, місії, Tone of Voice, унікальної торгової пропозиції FlyLab, цілей у бізнесі та в маркетингу.

На основі назви, побажань клієнта й навіть начерку лого ручкою на папері графічний дизайнер створив кілька варіантів логотипу, кольорової гами на кожному етапі.

ЕТАПИ СТВОРЕННЯ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ТА ЛОГОТИПУ МЕДИЧНОЇ ЛАБОРАТОРІЇ

1

Вибір серед кількох варіантів шрифтів, графічних елементів, поєднань.

2

Варіанти розробки логотипа в поєднанні з пробіркою.

3

Вибір палітри кольорів для створення логотипа. Порівняли лого з основними конкурентами та підібрали кольори, щоб виділятися.

4

Підібрали відтінки кольорів для розробки логотипу в остаточному варіанті. Важливий етап створення фірмового стилю та брендбуку, адже кольори будуть представлені на сайті, в інстаграмі, в поліграфії та мерчі компанії роками.

5

Додали правила використання логотипа: що можна робити, як можна розмістити, який варіант меншого розміру буде коректним.

6

Для дизайну стрічки в інстаграмі використали брендові кольори та шрифти. Цей пункт — ще одна причина замовити брендбук.

Графічний дизайнер розробив комбінацію темно-сірого з блакитним, але без прив’язки до шахматки чи суцільної стрічки.

Основою дизайну стрічки є контрастні фони з чітким текстом та якісними фото.

7

Завантажили для клієнта логотипи в форматах для друку. Сформували 10 правильних варіантів поєднання кольорів та форм логотипу.

8

Замовити розробку фірмового стилю варто і для гармонії в поліграфії: усі блокноти, ручки, одяг працівників, сумки для транспортування формують образ бренду. Брендбук приклад FlyLab ще раз доводить: айдентика важлива!

9

Також розробили візитку медичної лабораторії для друку.

ЩО СТАЛОСЯ ЗАВДЯКИ ЦИМ ДІЯМ

До співпраці

Бренд має ім’я, назву, важливі для виконання цілі, але потрібно було створення фірмового стилю компанії.

Зараз

У медичної лабораторії готовий логотип, фірмовий стиль зі шрифтами, кольорами та гайдлайном по їх використанню. Важливий крок для покращення впізнаваності.

розробка логотипа

КОМАНДА

Маркетинг-директор

альона караульна

Головний маркетолог

анастасія саламаха
Анастасія Саламаха

Акаунт-менеджер

послуги маркетолога
Олена Пінта

Маркетолог

Наталя Свирида

Дизайнер

ФІРМОВИЙ СТИЛЬ ДЛЯ МЕДИЧНОЇ ЛАБОРАТОРІЇ FLYLAB З МАРКЕТОЛОГОМ

Фішка Marketing Office — навіть фірмовий стиль розроблювати під керівництвом маркетолога. Лише графічний дизайнер навряд зможе продумати усі канали комунікації, де та як буде застосовано логотип, не зможе провести глибокий аналіз конкурентів.

Для медичної лабораторії FlyLab брендбук став частиною маркетингової стратегії й одразу закрив потребу в айдентиці для сайту, блогу, мерчу, поліграфії, наліпок та інших елементів брендингу.

ДЛЯ ЧОГО ВАРТО ЗАМОВИТИ БРЕНДБУК ТА ФІРМОВИЙ СТИЛЬ?

Розробка логотипу, брендбук допоможуть компанії чи експерту запам’ятатися. Коли в інстаграмі, на YouTube, в TikTok і на візитках однакові логотипи й фірмові кольори, росте впізнаваність компанії. Замовити розробку логотипу або замовити розробку фірмового стилю можете у Marketing Office окремо чи в рамках послуг з маркетингу. Наші графічні дизайнери готові допомогти!

ЧИТАЙТЕ ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО ПОСЛУГИ, РЕАЛІЗОВАНІ В ЦЬОМУ ПРОЕКТІ:

НАМ НЕБАЙДУЖИЙ ВАШ БІЗНЕС.
СТАНЬТЕ ПРИВОДОМ ДЛЯ ГОРДОСТІ MARKETING OFFICE!