КОМПЛЕКСНИЙ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ДЛЯ IT-КОМПАНІЇ VIS-A-VIS

ІТ-компанія VIS-A-VIS понад 19 років працює на ринку, але комплексний інтернет-маркетинг запустили всього рік тому з Marketing Office. Ми створили маркетингову стратегію та поєднали команду VIS-A-VIS з нашими спеціалістами. Тепер ми в курсі, де баг, а де фіча, які є мови програмування та про що мріють українські ІТ-шники.

слайд маркетингової стратегії
0
дописів в інстаграм
0
сторінки сайту
0
описаних кейсів для 5 платформ
0
тем для статей
0

VIS-A-VIS — українська компанія, яка створює надійні та захищені ІТ-рішення для бізнесу. Команда спеціалістів VIS-A-VIS розробляла веб-рішення для Raiffeisen Bank Aval, Vodafone, DataGroup, Credit Agricole та інших великих українських компаній. Також компанія створила сайт електронних петицій для Президента України.

Компанія використовує передові технології ринку та власні рішення: CMF Vi-Site; Mercurio CMS. Власники звернулися до нас для розробки маркетингової стратегії, налагодження всіх процесів маркетинг-відділу і комплексної діяльності.

ЩО ХОТІЛА РОЗВИНУТИ КОМПАНІЯ В ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ?

Компанія VIS-A-VIS постійно працювала з великими корпораціями та отримувала тендери на довготривалу співпрацю. До нас власники звернулися, щоб покращити впізнаваність бренду, залучити нових клієнтів і побудувати відділ маркетингу.

ЗАПИТ КЛІЄНТА:

КОМПЛЕКСНИЙ МАРКЕТИНГ ДЛЯ ПОТУЖНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ІТ-КОМПАНІЇ

Ми розпочали з маркетингової стратегії та побудови бази для роботи. Зібрали команду й одразу включилися по декількох напрямках.

1

Розробили маркетингову стратегію та довгостроковий план розвитку бізнесу.

2

Провели конкурентний аналіз по методу 4P.

3

Визначили ядро цільової аудиторії, загальний портрет.

4

Описали всі послуги та рішення компанії.

5

Розробили позиціонування та унікальну торгову пропозицію.

6

Проаналізували поточну карту шляху клієнта й розробили нову карту шляху клієнта.

7

Визначили структуру відділу маркетингу та продажів.

8

Сформували інструменти маркетингу і реклами, завдяки яким має досягатись ціль.

9

Створили систему оцінки ефективності маркетингу та звітності по KPI.

10

Почали реалізувати розроблену стратегію в рамках комплексного інтернет-маркетингу.

11

Довгостроковий план розбили на кожен місяць. Впроваджували на кожному етапі необхідні маркетингові інструменти.

КОМПЛЕКСНИЙ МАРКЕТИНГ ДЛЯ VIS-A-VIS: РЕЗУЛЬТАТИ

SMM СТРАТЕГІЯ ДЛЯ ІТ-КОМПАНІЇ

Компанія VIS-A-VIS уперше була представлена в соціальних мережах. Наша команда розробила SMM-стратегію та запустила роботу:

  • Створили Ton-of-Voice для соціальних мереж.
  • Розробили контент-план та матрицю контенту.
  • Почали регулярно викладати контент, ділитися експертністю, кейсами та веселим життям українських ІТ-шників.
  • Розробили візуал для інстаграму: дизайн сторінок, хайлайтс.
  • Сторінки ожили: ми щодня викладали сторіс, регулярно постили дописи.
  • Прописали привітальні повідомлення, скрипти продажів.
  • Контент у соцмережах вели англійською мовою в LinkedIn, в інших соцмережах українською.

ПОТУЖНИЙ КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ, АБИ ПРО VIS-A-VIS ЗАГОВОРИЛИ

ПЛАН ПРОСУВАННЯ САЙТУ
  • Ми сформували контент-команду й активно описували нові сторінки на сайті.
  • Оновили й актуалізували інформацію про компанію.
  • Детально описали послуги та створили 21 посадкову сторінку під кожну з них. Компанія здатна впоратися з веб-розробкою будь-якої складності, тому кожен вид послуг важливо було представити на сайті.
  • Зробили прототипи сторінок.
  • Розробили концепцію блогу, 18 рубрик, контент-план та семантику на 56 тем.
  • Кожна сторінка мала версії трьома мовами.

КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ ДЛЯ VIS-A-VIS

Активно публікували статті на профільних сайтах для підвищення впізнаваності бренду. В комплексному інтернет-маркетингу важливий і блог на сайті, і статті на тематичних ресурсах. Для VIS-A-VIS наша команда підібрала 28 варіантів сайтів в тематиці ІТ. Ми зареєстрували компанію на 5 ресурсах та почали просування.

Розробили портфоліо компанії на сайтах і загалом підібрали:

  • Behance
  • Clutch
  • It-rating
  • Cmsmagazine

КОМАНДА ОБ’ЄДНАННЯ, ЯКА РЕАЛІЗУВАЛА КОМПЛЕКСНИЙ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ

Для реалізації маркетингових процесів були залучені й інші спеціалісти, а також команда зі штату VIS-A-VIS.

Маркетинг-директор

seo аудит

SEO-спеціаліст

Юлія Федоренко

SMM-спеціаліст

Катя Вогник

Головний копірайтер

Оксана Мазуренко

Копірайтер

Інна Лужна

SMM-спеціаліст

КОМПЛЕКСНИЙ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ З МАЙБУТНІМ УКРАЇНСЬКОГО ІТ

Ми пропрацювали майже рік і основою нашої роботи було налагодження маркетингових бізнес-процесів та створення основних платформ для бізнесу: розробка сайту та створення блогу, а також підвищення впізнаваності за рух контенту в соцмережах та публікації статей на профільних сайтах.

З початком війни наша співпраця призупинилась і ми не встигли повністю реалізувати маркетингову стратегію, яка була створена у серпні 2021 року. Сподіваємося, команда продовжить випускати круті ІТ-рішення для українських компаній на повну потужність. Зараз VIS-A-VIS — партнер Marketing Office. Разом ми здатні створити сайт чи додаток будь-якої складності. Досвід у розробці та інноваційні рішення ІТ-спеціалістів VIS-A-VIS роблять їх одними з найкращих розробників України.

НАМ НЕБАЙДУЖИЙ ВАШ БІЗНЕС.
СТАНЬТЕ ПРИВОДОМ ДЛЯ ГОРДОСТІ MARKETING OFFICE!