МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ДЛЯ ДОСТАВКИ ЇЖІ З ОДЕСИ

Для запуску нового бренду на ринку маркетингові дослідження — перша у списку перевага. Знання про цільову аудиторію, споживача, конкурентів, ціновий аналіз допоможуть Nicholas Food стартувати якісно та не бути, як усі.

ЗАПИТ КЛІЄНТА: ВИВІД НА РИНОК НОВОЇ КОМПАНІЇ

Розробка стратегії для доставки їжі з Одеси Nicholas Food розпочалася із маркетингових досліджень. Власник бізнесу звернувся до Marketing Office, щоб сформувати список необхідних інструментів. Відомі були тільки декілька конкурентів, тож ми почали упаковувати бренд з нуля, описали цільову аудиторію та презентували стратегію.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ: ОПИС ТА АНКЕТУВАННЯ 1000 РЕАЛЬНИХ ОДЕСИТІВ

Цільова аудиторія (ЦА) для доставки їжі Nicholas Food стала ключем до позиціювання, унікальної торгової пропозиції, створення айдентики та ціноутворення, контент-стратегії й набору інструментів.

Для опису ЦА маркетолог Marketing Office провів анкетування 600-1000 одеситів, які замовляють доставку їжі.

Вік, приводи замовлення, рід діяльності ЦА:
Три головні сегменти цільової аудиторії для доставки їжі
Три портрети цільової аудиторії

Після аналізу цільової аудиторії та конкурентів сформували концепцію назви бренду. Також сформували цінності, місію Nicholas Food. Саме аналіз цільової аудиторії у форматі опитування 600-1000 одеситів допоміг підібрати персонажа для айдентики та зрозуміти, як виділятися на ринку.

КОНКУРЕНТНИЙ АНАЛІЗ 6 ДОСТАВОК ЇЖІ В ОДЕСІ: 4Р ТА ТОП В ТАБЛИЧКАХ

Основний продукт, послуги-приманки клієнтів, унікальні пропозиції, знижки, умови доставки конкурентів показують нам картину на ринку.

АНАЛІЗ САЙТІВ КОНКУРЕНТІВ

Розробка сайту для доставки їжі — дуже важливий крок замовлення смаколиків у будь-якому місті. Та мало хто знає, що за якісним офером, першими місцями у видачі Google та рекламою стоїть детальний аналіз сайтів конкурентів.

Декілька пунктів аналізу конкурентів: акценти, позиціювання, структура сторінок

ЦІНОВИЙ АНАЛІЗ ПРОДУКЦІЇ ДОСТАВОК ЇЖІ КОНКУРЕНТІВ

Бренд Nicholas Food виводити на ринок треба з нуля, тож порівняння цін і переваг конкурентів дає нам реалістичну картину ситуації. Клієнт обрав робити доставку, схожу на конкурентів, тому й вартість має відповідати середній на ринку.

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ = ДІЄВА СТРАТЕГІЯ ДЛЯ БІЗНЕСУ

На базі маркетингових досліджень для доставки їжі з Одеси Nicholas Food наша команда розробила стратегію виводу на ринок цього бренду. Кожен документ і пункт досліджень впливає на те, якою буде компанія, яку унікальну пропозицію матиме для клієнтів, як звучатиме, що зніматиме SMM-ник у контенті. Приймаємо всі рішення у маркетингу на основі цифр і аналізу, навіть якщо це розробка фірмового стилю й назви.

НАМ НЕБАЙДУЖИЙ ВАШ БІЗНЕС.
СТАНЬТЕ ПРИВОДОМ ДЛЯ ГОРДОСТІ MARKETING OFFICE!