ВІДДІЛ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ МЕДИЧНОГО ЦЕНТРУ ФІЛОСОФІЯ ЗДОРОВ’Я

Відділ маркетингу — одна з фундаментальних потреб власника бізнесу в піраміді Маслоу. Без потужного розвитку бренду з великої літери складно перемогти конкурентів, отримати продажі й записи на послуги. Для Філософії здоров’я пройшли всі етапи становлення й нарощуємо маркетингові інструменти щомісяця, наче клієнти простору м’язи.

0 к
охоплення за 1 місяць
+ 0
підписників за 3 місяці
х 0
ріст виторгу
0
ліда
0
записи на процедури

Philosophy of health  (Філософія здоров’я) — простір фізичної реабілітації з першою Redcord системою для Neurac-терапії у місті Рівне. Тут допомагають усім, хто прагне мати здорове тіло якомога довше, реабілітують після травм, працюють з порушеннями постави, біллю в спині, сколіозом, захворюваннями суглобів.

У Філософії здоров’я одна мета: допомогти українцям стати найсильнішими та найуспішнішими в світі. Це під силу тільки здоровим і щасливим громадянам.

Крутою перевагою центру є індивідуальний підхід до кожного пацієнта, комфорт у процесі та унікальна схема лікування, залежно від діагнозу. Люди отримують рекомендації для самостійних занять удома, щоб підтримувати стан здоров’я щодня.

ЗАПИТ КЛІЄНТА: SMM МЕНЕДЖМЕНТ І УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ

Створення онлайн відділу маркетингу почали з SMM менеджменту, й паралельно будували стратегію та залучали додатково інструменти. На момент першої зустрічі у центра не було позиціювання, УТП та чітко сформованого плану розвитку.

Було необхідно створити чіткі умови програми лояльності для клієнтів, налагодити роботу з відгуками. У просторі найбільше записів було до фізичного терапевта Івана, а до інших спеціалістів люди не записувалися, бо приходили через «сарафанку».

НАШІ ЦІЛІ ЯК ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ

ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ МЕНЕДЖМЕНТУ І МАРКЕТИНГУ ПРОСТОРУ

  • SMM
  • Таргетинг
  • Програма лояльності
  • СМС розсилки
  • CRM Altegio
  • UGC
  • Google мій бізнес
  • YouTube
  • Google форми
  • Інфлюенс маркетинг
  • E-mail маркетинг
  • Система збору відгуків

БРЕНД ПЛАТФОРМА — ПЕРШИЙ КРОК У СТВОРЕННІ ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ

Щоб усі процеси відділу маркетингу й продажів приносили результат, розпочинаємо з систематизації бізнесу й заповнення бренд платформи. Зібрали й актуалізували інформацію про компанію та послуги, описали голос бренду, місію, цінності та всі цілі у продажах і розвитку.

SMM МЕНЕДЖМЕНТ І СТРАТЕГІЯ

Маркетолог перетворився на наставника і надає SMM менеджмент для SMM-спеціаліста простору. Стратегія, запуск реклами, робота з просуванням, дизайном, упаковка профілю для продажів — все це краще делегувати маркетологу. Та і якісно впоратися з багатьма напрямками просування компанії один SMM-ник не зможе фізично.

З ЧОГО ПОЧАЛИ В СММ:
  • Провели аналіз акаунтів в інстаграмі та фейсбуці, оптимізували їх та упакували: створили вибрані розповіді, шапку профілю, оновили інформацію.
  • Розробили брендбук для соцмереж: стрічка, розповіді, шрифти, кольори.
  • Сформували базу фото- та відеоконтенту, зробили нове технічне завдання для створення контенту в центрі.
  • Розробили контент-план по дописах, Reels і сторіс.
  • Запустили корисні дописи на просування.

РЕЗУЛЬТАТИ В SMM ЗА 3 МІСЯЦІ

Ріст охоплень, перейдена межа в 1 000 підписників, сотні лідів і тисячі охоплень — на старті розробки відділу маркетингу це чудовий результат!

До співпраці
Приклад результатів за 1 місяць співпраці
За три місяці опубліковано 26 дописів, 29 рілз та понад 500 сторіс з SMM менеджментом Marketing Office. Це принесло нам такі показники:

ІНФЛЮЕНС МАРКЕТИНГ

Зібрали базу блогерів для інфлюенс маркетингу, прописали ТЗ (технічне завдання), інформацію для сторіс та можливі способи співпраці. Наразі підібрали 12 блогерів та плануємо рекламу.

ТАРГЕТОВАНА РЕКЛАМА ЯК ЧАСТИНА ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ

Знаємо, що цілі відділу маркетингу — не просто красиві сторіс й кумедні дописи. Працюємо для продажів і росту виторгу клієнта, тож після упаковки профілю й систематизації СММ запустили таргетовану рекламу. Саме цей інструмент є лідогенераційним і в конекті з СММ приводить клієнтів.

СТАТИСТИКА ЗАПУЩЕНИХ ОГОЛОШЕНЬ У ТАРГЕТОВАНІЙ РЕКЛАМІ
ПРИКЛАДИ КРЕАТИВІВ ДЛЯ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ

РОБОТА ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ ЗА ТРИ МІСЯЦІ В ЦИФРАХ

 

До співпраці

Зараз

Кількість клієнтів

Працював тільки один реабілітолог.

Завантаженість не повна.

Працюють два реабілітологи, записи на 2 тижні вперед.

82 записів на процедури за три місяці.

335 лідів.

Виторг

 

Виторг на місяць виріс у 2 рази.

Вартість ліда в таргетованій рекламі

Не запускали рекламу до нас

9,07$ за лід (в середньому за три місяці)

151 лід за три місяці

181 лід із СММ

ФАХІВЦІ З МАРКЕТИНГУ В ПРОЕКТІ

Маркетинг-директор

альона караульна

Головний маркетолог

маркетолог львів
Наталія Тучькіна

Маркетолог

Андрій Лошкарь

Таргетолог

Оля Левінська

SMM-спеціаліст
(спеціаліст Філософії здоров’я)

ОНЛАЙН ВІДДІЛ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ФІЛОСОФІЇ ЗДОРОВ’Я: ПЕРШІ ВИСНОВКИ Й ПЛАНИ

За три місяці наш відділ маркетингу тільки запустився, і вже провів потужну роботу. Досягли першої 1 000 підписників в інстаграмі, побили рекорд з доходу простору (подвоїли виторг у рамках місяця), отримали записи на 2 тижні наперед. У планах — переїзд у більше приміщення і третій реабілітолог. Маркетологи планують велику офлайн і онлайн акцію в Рівному, залучення нових маркетингових інструментів.

ФУНКЦІЇ ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ, ЯКІ ВИ ЛЕГКО МОЖЕТЕ ДЕЛЕГУВАТИ КОМАНДІ МАРКЕТИНГ ОФІС:

  • Маркетинг і менеджмент проекту: формуємо команду, залучаємо потрібні бізнесу інструменти, живемо з думкою про стратегію та цифрові показники.
  • Вивід на ринок нового бренду з нуля: від айдентики й реєстрації акаунтів у соцмережах до великих цілей і рекламних кампаній.
  • Просування в соцмережах і гуглі, лідогенерація, контроль відділу продажів, програма лояльності. Не тільки приведемо запити, а й потурбуємося про їх якісну обробку.
НАМ НЕБАЙДУЖИЙ ВАШ БІЗНЕС.
СТАНЬТЕ ПРИВОДОМ ДЛЯ ГОРДОСТІ MARKETING OFFICE!