Для чого бізнесу колесо бренду та бренд платформа: 5 причин

колесо бренду

Зміст

Колесо бренду та бренд платформа — це сутність, ідентичність компанії, прописана у чіткому файлі. Документ з бренд платформою має бути першим кроком у маркетингу, адже саме він допомагає швидко й чітко донести суть бізнесу працівникам, клієнтам і партнерам.

Гайда розбиратися, що ж таке колесо бренду, бренд платформа та для чого виділяти час на їх розробку.

Даша Менеджер по роботі зі спеціалістами
Даша Войт

Розповідає Даша Войт — маркетолог з медичною освітою. Має досвід управління та організації роботи 7 років, надихає клієнтів та команду. Маркетолог Маркетинг Офіс та партнер об'єднання.
Веде два проекти як маркетолог: медичний центр Алгоритм Здоров’я та Маркетинг Офіс.

Колесо бренду

Колесо бренду та бренд платформа — як близнюки чи двійнята. Адже це 2 моделі представлення вашого бренду.

Колесо бренду допомагає візуалізувати ваші цінності, цілі, місію та врівноважити різні складові бізнесу:

колесо бренду

Бренд-платформа — це ті самі пункти з більшою кількістю деталей та переліком запитань, які допоможуть чітко описати усі складові бренду.

У роботі з нашими клієнтами розписуємо не лише місію, унікальну торгову пропозицію, опис компанії, а й часто додаємо описи всіх послуг, продуктів, базовий Tone-of-Voice, коротку інформацію про плани розвитку та цілі.

Приклад одного з блоків шаблону бренд платформи та змісту файлу:

Існують інші моделі у бренд менеджменті: TTB (Thompson Total Branding), 4D брендинг Томаса Геда, Brand Key Model.

Створення бренду — не тільки вкладення, розробка айдентики, лого й реєстрація в інстаграм. Усе починається з фундаментальних документів і планів, як концепція бренду та бренд платформа.

Ось так виглядають блоки з бренд-платформ, розроблених Marketing Office:

програма лояльності
унікальна торгова пропозиція
маркетинг для медичного центру

Бренд-платформа — це ті самі пункти з більшою кількістю деталей та переліком запитань, які допоможуть чітко описати усі складові бренду.

У роботі з нашими клієнтами розписуємо не лише місію, унікальну торгову пропозицію, опис компанії, а й часто додаємо описи всіх послуг, продуктів, базовий Tone-of-Voice, коротку інформацію про плани розвитку та цілі.

Приклад одного з блоків шаблону бренд платформи та змісту файлу:

5 причин, чому бренд платформа потрібна будь-якій компанії

1. Зручно делегувати маркетинг, продажі, найм працівників, гранти й інші задачі.

Бізнес в Україні — як хиткий човен, на борту якого постійно змінюються працівники, хтось виїжджає, хтось змінює роботу. Наймати спеціалістів на заміну або «хантити» нових у процесі росту компанії простіше завдяки бренд-платформі. Саме цінності та сенси можуть зацікавити крутих спеціалістів.

Коли вам потрібно замовити написання текстів, дизайн для реклами чи флаєр, бренд платформа збереже ваш час і зусилля на спілкування.

2. Покращення комунікації з партнерами та клієнтами.

Бізнес на цінностях — не лише тренд, а необхідність. Колесо бренду потрібне для зовнішнього використання, тому це не глобальний маркетинговий аналіз, а основні, фундаментальні цінності й складові бренду.

Доступність і відкритість покажуть партнерам вашу впевненість і стійкість орієнтирів.

3. Інсайти при розробці бренд платформи й колеса бренду можуть змінити бізнес на краще.

Які у вас цінності? А чи думали ви над чіткою УТП (унікальною торговою пропозицією)? Знаєте, як саме хочете комунікувати? Лише власник бізнесу може знайти відповіді на ці питання. А під час брифу можна виявити, що турбує чи що б у компанії хотілося змінити.

Це ніби міні-коучинг бренду — відкриються нові ідеї, цілі та бачення їх реалізації.

4. Бренд платформа дає вектор руху й розвитку бізнесу як одного цілого.

Бренд платформа потрібна власнику бізнесу та маркетологу вже з перших днів роботи. Так будуть у синхроні команда маркетингу, менеджери з продажів, усі інші працівники та сам підприємець.

Не виникатиме ситуацій «все не те, перероблюємо», не тих блогерів в рекламі чи незадоволення співпрацею з партнером, у якого цінності інші. Скажімо, коли партнер ідеальний, але йому «какая разніца», а ви — донатите й маєте власний волонтерський фонд.

5. Це як міні-сайт, якщо його немає.

Важливий бонус на старті бізнесу. Бренд-платформу можна використати як міні сайт, основу для розробки комерційної пропозиції, джерело цінностей і досягнень для написання грантів. А коли до розробки сайту ви будете готові, набір сенсів для текстів і дизайну з нуля прописувати й доносити не доведеться.

Для вашого комфорту й простої розробки базового документа ми створили шаблон із колесом бренду та бренд платформою. Скорочений, упакований та задизайнений так, як робимо для клієнтів. Користуйтеся та спрощуйте своє підприємницьке життя!

Категорії

Недавні статті