SMM для танцювальної студії Tour De Fource має одну ціль — підвищити продажі за рахунок соцмереж і таргетованої реклами. За три місяці через сторінку отримали 294 ліда, сотні тисяч переглядів, сформували індивідуальний фірмовий стиль.
Розпочали з СММ стратегії для танцювальної студії Tour De Force. Упакували бренд-платформу, сформували УТП (унікальну торгову пропозицію), переваги компанії, унікальний Tone Of Voice.
Провели SWOT-аудит і оптимізували акаунт в інстаграмі.
Створили матрицю контенту: рубрики, теми, формати для постів, сторіс і Reels.
Щомісяця реалізуємо контент-план та план активностей.
Сформували брендбук для соцмереж. Підібрали візуал стрічки та сторіс, обрали кольори та шрифти.
Системно викладали контент за планом: 5 сторітелінгів, 2 дописи, 3 Reels на тиждень.
Виклик був — знайти візуальне бачення, подачу контенту. Це було поєднання розробка брендбука + делегування + пошук ідей. Перший складний етап пройшли успішно.
(ПРОФІЛЮ ІНСТАГРАМ)
Щотижня дає кращий результат. За перші 2 місяці в SMM отримали класні результати, залітали Reels на 54 000 переглядів, отримали відгук на допис про досягнення студії (306 лайків, 2884 охоплення). Підсилювали SMM запуском таргетованої реклами, і разом ці маркетинг інструменти спрацювати ефективно.