SMM ДЛЯ ТАНЦЮВАЛЬНОЇ СТУДІЇ В ЖИТОМИРІ TOUR DE FORCE

SMM для танцювальної студії Tour De Fource має одну ціль — підвищити продажі за рахунок соцмереж і таргетованої реклами. За три місяці через сторінку отримали 294 ліда, сотні тисяч переглядів, сформували індивідуальний фірмовий стиль.

ЗАПИТ ВЛАСНИЦІ МАЙСТЕРНІ TOUR DE FORCE

SMM ДЛЯ ТАНЦЮВАЛЬНОЇ СТУДІЇ: ЩО ВХОДИТЬ

Розпочали з СММ стратегії для танцювальної студії Tour De Force. Упакували бренд-платформу, сформували УТП (унікальну торгову пропозицію), переваги компанії, унікальний Tone Of Voice.

1

Провели SWOT-аудит і оптимізували акаунт в інстаграмі.

2

Створили матрицю контенту: рубрики, теми, формати для постів, сторіс і Reels.

3

Щомісяця реалізуємо контент-план та план активностей.

4

Сформували брендбук для соцмереж. Підібрали візуал стрічки та сторіс, обрали кольори та шрифти.

Візуал стрічки в інстаграмі до співпраці
Упаковка профілю, візуал з Marketing Office

ПРИКЛАД ОФОРМЛЕННЯ КАРУСЕЛІ З ФІРМОВИМ СТИЛЕМ TOUR DE FOURCE

ПРИКЛАДИ ОФОРМЛЕННЯ СТОРІТЕЛІНГУ В INSTAGRAM

ДИЗАЙН АФІШ У РІЗНИХ ФОРМАТАХ ДЛЯ СТОРІС І ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ ЗА РІЗНИМИ НАПРЯМКАМИ: HIGH HEELS, DANCEHALL, HIP-HOP, JAZZ-FUNK

ДИЗАЙН РОЗКЛАДУ ТАНЦЮВАЛЬНОЇ СТУДІЇ TOUR DE FOURCE

Системно викладали контент за планом: 5 сторітелінгів, 2 дописи, 3 Reels на тиждень.

ВИКЛИКИ НА СТАРТІ ЗАПУСКУ SMM ДЛЯ ТАНЦЮВАЛЬНОЇ СТУДІЇ

Виклик був — знайти візуальне бачення, подачу контенту. Це було поєднання розробка брендбука + делегування + пошук ідей. Перший складний етап пройшли успішно.

ЦИФРИ Й KPI ЗАВДЯКИ РЕАЛІЗАЦІЇ СММ СТРАТЕГІЇ ЗА 3 МІСЯЦІ

ОХОПЛЕННЯ

(ПРОФІЛЮ ІНСТАГРАМ)

167 898/за 3 місяці

ДІЇ В ПРОФІЛІ

22 661/дій

ВІДВІДУВАННЯ

21 527/відвідувань профілю

САЙТ

363/відвідувань

НАТИСКАННЯ НА АДРЕСУ

771/натискання

ПРИРІСТ ПІДПИСНИКІВ

415/підписників

НАЙБІЛЬШЕ ОХОПЛЕННЯ REELS

30 272/переглядів

ЛІДИ

294/ліди

СТАТИСТИКА ПРОФІЛЮ МАЙСТЕРНІ ТАНЦІВ У ЖИТОМИРІ ЗА 1 МІСЯЦЬ

СТАТИСТИКА REELS З УРОКАМИ ТАНЦІВ ДЛЯ ДОРОСЛИХ

ВІДГУКИ КОМАНДИ TOUR DE FORCE У ПРОЦЕСІ СПІВПРАЦІ

SMM ДЛЯ МАЙСТЕРНІ ТАНЦІВ У ЖИТОМИРІ TOUR DE FORCE

Щотижня дає кращий результат. За перші 2 місяці в SMM отримали класні результати, залітали Reels на 54 000 переглядів, отримали відгук на допис про досягнення студії (306 лайків, 2884 охоплення). Підсилювали SMM запуском таргетованої реклами, і разом ці маркетинг інструменти спрацювати ефективно.

НАМ НЕБАЙДУЖИЙ ВАШ БІЗНЕС.
СТАНЬТЕ ПРИВОДОМ ДЛЯ ГОРДОСТІ MARKETING OFFICE!