ТАРГЕТОВАНА РЕКЛАМА ДЛЯ ВИДАВНИЦТВА КНИГ MARKOBOOK

Таргетована реклама — один з кращих інструментів лідогенерації, SMM просування та продажів. Учергове наша команда переконалася в цьому під час роботи з книжковим видавництвом markobook. Звісно, залучали й інші маркетинг інструменти, бо тільки їх поєднання дасть найкращий результат.

0
тематики контенту
0
ROMI з січня по квітень
0 к
охоплення за місяць
0
замовлення
0 +
лідів

Перше ветеранське видавництво Марка Мельника markobook створене 2014 року як редакція першого фронтового часопису полку «Азов» та офіційно зареєстроване як підприємство 6 червня 2016 року.

Проект військових-добровольців та волонтерів, які вперше в Україні налагодили видання ветеранської літератури. Основний напрямок видавництва — твори учасників війни на Сході України. Але є і просто патріотичні видання ідеологічної, дитячої, історичної, науково-популярної, художньої літератури, поезії та навіть книги з використанням ШІ.

ЗАПИТ КЛІЄНТА: ЗАМОВИТИ ТАРГЕТОВАНУ РЕКЛАМУ Й УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ

Клієнт вирішив замовити маркетинг супровід і замовити таргетовану рекламу в тому числі. Самостійно видавець запустив інстаграм, фейсбук, створив телеграм-канал. Раніше продажі приносив фейсбук, там уже було приблизно 10к підписників. Інстаграм не приносив нічого, туди постили живі фото, але сторінка не розвивалася під продажі. Також менеджер не продавав через інстаграм, покупців вели тільки на сайт.

НАШІ ЗАВДАННЯ:

МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ

  • SMM
  • Таргетована реклама
  • UGC-контент
  • Сайт
  • Робота з блогерами
  • Робота з ТГ-каналами
  • Робота зі ЗМІ
  • UTM-мітки та гугл аналітика
  • Презентація книжок офлайн

ЕТАПИ ДО ЕФЕКТИВНОГО ЗАПУСКУ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ ТА ІНШИХ КАНАЛІВ ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ

1

Створили бренд-платформу та сформували УТП (унікальну торгову пропозицію) бренду, прописали голос бренду та сегменти цільової аудиторії для таргетованої реклами.

Наша позиція: навіть маленький бізнес повинен мати якісну документацію. Основні й важливі посили, цінності, УТП, послуги, напрями прописали у бренд-платформі. Компанія може використовувати файл у роботі з різними маркетинг-спеціалістами й економити час.

2

Зробили конкурентний аналіз.

3

Упакували профіль інстаграму: шапка профілю, брендбук, контент-план, зробили інстаграм платформою для продажів як через таргетовану рекламу, так і просто через комунікацію в діректі.

Було
Стало

РІСТ СТАТИСТИКИ ПІД ЧАС АКТИВНОГО ВЕДЕННЯ СММ ПІД НАСТАВНИЦТВОМ МАРКЕТОЛОГА:

4

Налаштували таргетовану рекламу та звітність у медіаплані.

5

Почали рекламувати компанію в телеграм-каналах. Тестували та підбирали канали, де є наша цільова аудиторія.

6

Створили тік-ток, упакували профіль та додали відео.

7

Допомогли організувати презентацію книжок офлайн.

8

Зробили рекламу у блогерів: Владлен Мараєв, Кушнір Єлизавета, провели розіграш книжок з Аллою Мартинюк.

9

Працювали з блогерами для UGC-контенту: відправляли пропозиції свідомим українцям різних сфер та військовим, що ведуть свої блоги та мають велику кількість підписників та активність. Отримали відмітки та відгуки.

НАЛАШТУВАННЯ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ

Налаштування таргетованої реклами —  крок до продажів і активізації лояльних клієнтів. Таргетолог Marketing Office налаштовував рекламу на окремі види книг, запускав у просування каталоги товарів. Важливо було й підготувати акаунт до запуску таргету. Детальніше етапи підготовки описали у статті в нашому блозі.

Протестували таргетовану рекламу з різними цілями: з посиланням на сайт, продажами в інстаграмі, на підвищення охоплення в інстаграмі та фейсбуці. Упродовж запуску таргету продажі росли, а після відключення упали.

ПРИКЛАДИ КРЕАТИВІВ ДЛЯ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ ВИДАВНИЦТВА КНИГ:

Дизайн креативів створював і таргетолог Marketing Office, і графічний дизайнер команди видавництва.

Налаштування таргетованої реклами, фіксацію результатів проводили у медіаплані таргетованої реклами. Придбати шаблон для самостійного запуску можете і ви.

НАШІ РЕЗУЛЬТАТИ В ТАРГЕТОВАНІЙ РЕКЛАМІ

Саме завдяки налаштуванню таргетованої реклами й активному просуванню бренду почали отримувати замовлення на сайті та більше звернень в інстаграмі. Інстаграм перетворився на ще одну платформу для продажів і завдяки наставництву маркетолога в контенту, і UGC-контенту, розіграшам, активності, інфлюенс-маркетингу.

КІЛЬКІСТЬ ЗАМОВЛЕНЬ

742/квітень

376/червень (2 тижні була відключена таргетована реклама)

ДОДАВАНЬ У КОРЗИНУ

(ЛІД НА САЙТІ)

2 156/за весь період роботи

16.8/вартість

ПОКУПКА НА САЙТІ

(ВАРТІСТЬ КЛІЄНТА)

175/за весь період роботи

190/вартість

ПОВІДОМЛЕННЯ

(ВАРТІСТЬ ЛІДА В ІНСТАГРАМІ)

71/лідів

111.6/ціна ліда

157/лідів (йшли на сайт, але написали в дірект)

226/ціна ліда

228/переписок

ЯК ТАРГЕТОВАНА РЕКЛАМА ПОВ’ЯЗАНА З SMM?

По одному з напрямів таргетованої реклами запускали оголошення на конверсію на сайті. Але з цієї реклами було 50 конверсій на сайті + аж 40 повідомлень у діректі.

Частина клієнтів хотіла зробити замовлення саме через дірект в інстаграмі. До цього ми підготувалися: прописали скрипти продажів, менеджер мав швидко відповідати потенційним клієнтам.

Якби 40 повідомлень в діректі не обробили — це був би злив бюджету. Важливо поєднувати інструменти, аби вони підсилювали один одного.

ВИСНОВКИ У ЦИФРАХ ПІСЛЯ СПІВПРАЦІ З MARKOBOOK:

 

ДО СПІВПРАЦІ

ПІСЛЯ СПІВПРАЦІ

Instagram

Квітень 2023

1 290 підписників

6 991 охоплення

535 взаємодій

128 переглядів сторіс

Липень 2023

2 750 підписників

65 800 охоплення

1 848 взаємодій

478 переглядів сторіс

Facebook

Березень 2023

70 640 охоплення

Липень 2023

150 393 охоплення

11 197 підписників

ТікТок

Не було

Липень 2023

724 підписники

8 382 лайки

Від  4-7 К до 52К переглядів відео

КОМАНДА ДЛЯ
SMM ПРОСУВАННЯ І МАРКЕТИНГ-СУПРОВОДУ

Маркетинг-директор

Анастасія Кришталович

Таргетолог

МАРКЕТИНГ ДЛЯ ВИДАВНИЦТВА КНИГ: ПІДСУМКИ

Інструменти маркетингу працюють лише, поєднуючись між собою. Таргетована реклама приносить багато лідів для цього бізнесу, а коли її відключили на 2 тижні, то одразу впали продажі та охоплення в інстаграмі. Завершили співпрацю, коли в інстаграмі почали отримувати багато лідів, налаштували продажі на цій платформі й активність сторінки. Зараз сторінку веде СММ-спеціаліст видавництва самостійно.

ДЛЯ ЧОГО ВАРТО ЗАМОВИТИ ТАРГЕТОВАНУ РЕКЛАМУ:

  • Таргетована реклама — інструмент продажів. Книг, футболок, телефонів, послуг. Будь-чого) маємо досвід запуску для медичних центрів, фотографів, коучів, ІТ, AR, танцювальної студії та інших ніш.
  • Для SMM просування бізнесу. Працюйте паралельно з SMM і таргетованою рекламою, щоб ці два напрями підсилювали один одного. Можливо налаштувати таргет для росту підписників, охоплення акаунту.
  • Для трафіку на сайті. Опишіть свої послуги, зробіть посадкову сторінку товару/послуги, яку треба продати, й запускайте таргетовану рекламу.

ЧИТАЙТЕ ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО ПОСЛУГИ, РЕАЛІЗОВАНІ В ЦЬОМУ ПРОЕКТІ:

НАМ НЕБАЙДУЖИЙ ВАШ БІЗНЕС.
СТАНЬТЕ ПРИВОДОМ ДЛЯ ГОРДОСТІ MARKETING OFFICE!