Анастасія Кришталович — ударний таргетолог. Грає на маршевому барабані та налаштовує рекламу, яка точно бʼє в ціль. Досвід роботи більше 3-х років, крутить рекламу по всьому світу, окрім болота та прилеглих територій.
Налаштовувала рекламу більше ніж для 12 клієнтів Маркетинг Офіс, має досвід роботи в 10+ нішах.
Маркетингові послуги повного циклу
Існує багато інструментів для просування бізнесу у соцмережах, а таргет – «повелитель» серед усіх. Настає момент, коли власник бізнесу звертається до таргетованої реклами. У його голові постають логічні запитання: з чого починати, коли запускати рекламу і як? Цей інструмент дієвий, але складний. У цій статті ми даємо практичні поради з власного досвіду та познайомимо вас з «темною» й «світлою» сторонами таргету.
1. Опис ваших послуг – перше, що робить таргетолог
Перш ніж запускати таргетовану рекламу, переконайтесь у тому, що послуги вашого продукту описані детально та доступно для кожного потенційного клієнта. Відповідно «упаковані» послуги є вирішальним етапом для покупки.
Щоб зробити опис послуг, який принесе вам результат, необхідно провести глибинний аналіз цільової аудиторії. Це наступний важливий пункт у підготовці до запуску таргетованої реклами.
2. Аналіз цільової аудиторії – основа таргетованої реклами
Детальний аналіз цільової аудиторії є фундаментальним етапом, який пов’язує усі інші процеси налаштування реклами. Це той етап, до якого ви будете звертатися не один раз і завжди знайдете відповіді. Тому аналіз ЦА повинен містити не лише елементарні пункти: вік, стать, демографію, сімейні стосунки, освіту, дохід, а й емоційні складові «ваших» людей.
Опис ЦА повинен включати такі блоки:
- цілі та цінності;
- проблеми й больові точки;
- страхи та упередження;
- джерела інформації;
- заперечення при покупці.
Приклад глибинного аналізу цільової аудиторії для дієтолога.
3. Моніторинг конкурентів через Ad Library Facebook
Так, запускати рекламу – це ризик, і часто доводиться перевіряти різні гіпотези. Але запускати навмання точно не варіант. Перед запуском таргетованої реклами перевірте, як діють конкуренти. Що вони пропонують? Для кого вони це роблять? Що працює, а що ні? Важливо дивитися конкурентів в певні проміжки часу, а не один раз. Коли ви проводите якісний моніторинг, бачите картину цілком, можете зробити висновки для себе.
Приклад для ресторанної сфери: на фейсбук в бібліотеці реклами вводимо «бізнес-ланч», обираємо необхідні параметри та відстежуємо, які креативи запускають конкуренти.
4. Тестуємо гіпотези для ефективного налаштування реклами
Знаємо свою ЦА, послуги «упаковані», конкурентів промоніторили, а далі прораховуємо бюджет та формуємо гіпотези.
Є три важливі аспекти на цьому етапі:
- Не вирішувати за аудиторію. Креативи та подача має «відгукнутись» саме вашим потенційним клієнтам, не вам. Тому потрібно запустити в рекламу мінімум три різних креативи та робити аналіз, висновки.
- Креативи постійно змінювати, варіювати між собою. Суть може бути та сама, але міняйте фон, фото, кольори та подачу (нативно чи студійно, відеоформат і т.п.).
- Географія ЦА. Залежно від виду ваших послуг чи товарів, матиме значення місцеперебування вашої цільової аудиторії. Якщо ви продаєте курси, тренінги українською мовою, то сьогодні можна запустити таргетовану рекламу на Польщу, наприклад. Таргет під час війни дає багато переваг для українського бізнесу.
Приклад: для коуча ми запустили 4 креативи одночасно і результати здивували усіх. На вашу думку, яка реклама знайшла найбільший відгук серед ЦА?
Креатив №2 влучив у ціль і приніс результати ще на етапі тестування.
5. Для успішного просування в соцмережах потрібен час та витримка
Крутий результат = тривалий проміжок часу. Запущена реклама усього на тиждень не дасть вам повноцінного фідбеку. Потрібен час для якісного аналізу та перевірки усіх гіпотез.
Також потрібно враховувати термін прийняття рішення. Потенційний клієнт, гортаючи стрічку instagram у червні, може прийняти рішення тільки в липні за умови, що знову натрапить на вашу рекламу.
Як показує практика, найуспішніші таргетовані реклами в соцмережах ті, що мають регулярний характер – від 6 міс до 1 року.
Запуск таргету має свої нюанси та складні процеси. Вищеописані приклади й поради говорять про те, що за правильним запуском таргетованої реклами стоїть кропітка робота різних спеціалістів.
Команда Marketing Office знає усі тонкощі та технічні аспекти таргетованої реклами на власному досвіді. Наші спеціалісти приймають рішення на основі глибинного аналізу й готові допомогти вам продавати!